Gamereactor Close White
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?

Missing Avatar
dnx
GOW

FishySensei413
FishySensei413
Shadow of the Tomb Raider

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
Missing Avatar
Rorschach
Citerar cooltedan:
Tycker det är mycket bättre än vad recensionen här på GR är skriven. Okej, stör mig på de jobbiga checkpoints, men annars är det ett klart godkänt spel. Kommer att skaffa 2an snart.

Tycker ettan är helt okej, lite enformigt om man sträckspelar det... men annars kul och framförallt lite barndomsaktig charm över det, som serierna som gick då. Och tvåan är faktiskt väldigt kul.

Freakon
Freakon
God of war. Är helt tagen av spelet, jagar platinum vilket jag aldrig har gjort förr. Ser också framemot att spela om spelet på svåraste, Give me God of war, något jag heller aldrig tidigare har gjort.

Är genuint lycklig över hur bra post-game content är. Det finns så mycket att upptäcka och göra tack vare Muspelheim och Niflheim, samt att Mimir aldrig slutar att bidra. Skrattade när man dödade en Valkyria och hon tackade oss båda, Kratos och Artreus, varpå Mimir säger: "She didn't even notice me!"

Efter typ 50 timmar så upptäcker jag fortfarande nya grejor genom att jaga collectibles.

Detta man bli mitt favoritspel of all time, älskar verkligen allt i spelet.

FishySensei413
FishySensei413
Fist of the North Star: Lost Paradise
I och med detta så har jag äntligen klarat av min utmaning att klara så många spel som möjligt under 2018.
Totalt så klarade jag 52 spel det här året.
Jag känner mig jävligt stolt.

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
Dharmacide
Dharmacide
Fable 3 tror jag det va

Missing Avatar
Gurkan_86
Assassins Creed Odyssey

Voomy
Voomy
Shadow of the Tomb Raider

Stefan313
Stefan313
Human: Fall Flat. Typ fysik simulator spel som kan spelas ensam eller med andra. MYCKET roligare med andra och konstigt är det men roligt. Lite kort.

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
Exicutor
Exicutor
Super Smash Bros. Ultimate.

In Flames we trust!
FishySensei413
FishySensei413
Darksiders 3
Jävligt schysst spel trots tekniska bekymmer här och där.

Missing Avatar
Rorschach
Alla klarade PS4 spel förra månaden (December 201

Marvel's Spider-Man
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutants in Manhattan
King's Quest
Firewatch
Detroit: Become Human
The Raven
Styx: Shards of Darkness
PaRappa the Rapper 2

FishySensei413
FishySensei413
Bloodborne

cooltedan
cooltedan
Knack på det svåraste.

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
FishySensei413
FishySensei413
Dark Souls 3, igen...

FishySensei413
FishySensei413
Kingdom Hearts 0.2 Birth by Sleep - A fragmentary passage -

Kousted
Kousted
Gears of war 4 ännu en gång...

Voomy
Voomy
Final Fantasy IX

FishySensei413
FishySensei413
Wolfenstein 2: The New Colossus

Tribe
Tribe
Left 4 Dead 2
Fortfarande vansinnigt kul och skillsen sitter i än. Ryssarna kan dra långt åt helvete dock...

Tillagt 2019-02-07 18:48:
Gillar Putin och så men uppförandet från rysslands spelcommunity lämnar en del i övrigt att önska.

Sverigedemokraterna 2018
FishySensei413
FishySensei413
Kingdom Hearts III

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy