Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?

FishySensei413
FishySensei413
Devil May Cry 5

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
FishySensei413
FishySensei413
Ace Combat 7: Skies Unknown.
Fy helvete asså.
Snacka om sanslöst bra spel.
Tror fan det är ett av årets bästa.

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
Stefan313
Stefan313
Anthem. Klarat av storyn och de story baserade sidouppdragen. Bra spel, end game materialet kan bli bättre vilket det förhoppningsvis blir i framtiden.

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
Missing Avatar
inteNes
SpellForce 3

Exicutor
Exicutor
Pokémon: Let's Go, Pikachu!

In Flames we trust!
FishySensei413
FishySensei413
Uncharted 4: A Thief's End för andra gången.

Stefan313
Stefan313
Titanfall 2. Långa credits som inte går att skippa... Ugh...

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
FishySensei413
FishySensei413
Night in the Woods

Tribe
Tribe
Battlefield 1. Fast jag ljuger för jag spelade inte klart single player innehållet för multiplayer är minst 1000 gånger bättre. Har spelat lite mer än halva SP. Om du ännu inte börjat spela BF1 men kommer att göra det SÅ SKIT FÖR HELVETE I SINGLE PLAYER och gå rakt på multiplayer. Räknade inte gäspningar mem det han bli många innan jag gav mig.

Sverigedemokraterna 2022
FishySensei413
FishySensei413
Citerar Tribe:
Battlefield 1. Fast jag ljuger för jag spelade inte klart single player innehållet för multiplayer är minst 1000 gånger bättre. Har spelat lite mer än halva SP. Om du ännu inte börjat spela BF1 men kommer att göra det SÅ SKIT FÖR HELVETE I SINGLE PLAYER och gå rakt på multiplayer. Räknade inte gäspningar mem det han bli många innan jag gav mig.

Tyckte att single player i BF1 var jävligt underhållande, älskade även att man faktiskt kunde stealtha.

FishySensei413
FishySensei413
Prey (2017)

Stefan313
Stefan313
Watch Dogs 2. Klarat alla huvuduppdrag och sidouppdrag. Nu blir det väl kanske att leta efter alla skillpoints så att jag kan få achivment för att ha låst upp alla skills

FishySensei413
FishySensei413
Odin Sphere Leifthrasir

Voomy
Voomy
Days gone

FishySensei413
FishySensei413
Rage 2

FishySensei413
FishySensei413
Neko Para Vol.1

FishySensei413
FishySensei413
A Plague Tale: Innocence

FishySensei413
FishySensei413
Deus Ex: Mankind Divided

Voomy
Voomy
Abzu

FishySensei413
FishySensei413
Grand Theft Auto V.
Det tog mig bara nästan 6 år men nu är det äntligen avklarat.

Voomy
Voomy
Detroit: Become human, snacka om ett spel som berör. Fullständigt lysande.

Tribe
Tribe
Jade Empire igen. Länge sen sist. Stelare combat än vad jag mindes men det berodde nog på ringrostigheten. Sen var väl inte texturerna SÅ suddiga när jag spelade senast?

Hur som helst bästa spel alla kategorier för alla som är minsta lilla intresserade av kinesisk mytologi, filosofi och kampkonst. Andlig föregångare till Mass Effect med allt vad det innebär, och jag spelar givetvis enligt Way of the open palm (i Mass Effect motsvarande Paragon) eftersom det är preciiis sån jag är i verkligheten.

Underbar blandning av humor och allvar, story med potential att både överaska och fascinera, och, precis som i Mass Effect karaktärer man oundvikligen fastnar för och vilkas öden man verkligen bryr sig om.

Tillagt 2019-06-20 17:42:
På minussidan: inget custom appearance, ingen möjlighet att importera karaktär trots stort omspelningsvärde, saknar djup i uppgraderingssystem och karaktärsutveckling med undantag för god/ond-systemet.

Sverigedemokraterna 2022
FishySensei413
FishySensei413
Death end re;Quest

FishySensei413
FishySensei413
Samurai Shodown (2019)

FishySensei413
FishySensei413
Donut County

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!