Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?

Exicutor
Exicutor
Pokémon Ultra Sun. Mycket bra.

In Flames we trust!
Kid Icarus
Kid Icarus
Klarade precis Sigrun i God of War efter 6 (!) timmars försök. Snacka om tillfredsställelse när jag väl klarade henne haha. Nu kör jag KH3.

you don't need a reason to help people
Stefan313
Stefan313
Assassin's Creed: Origins - Curse of the Pharohs DLC. Tog ett tag innan jag tog mig tid att göra klart DLC:n men den är äntligen klar.

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
FishySensei413
FishySensei413
Bloodstained: Ritual of the Night

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
cooltedan
cooltedan
Uncharted: Lost legacy. Tog 9h, 16min att ta sig igenom

Ska ge mig på den svåraste graden nu!

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
Exicutor
Exicutor
Gears of War 4. Spelade co-op med en polare. Tycker nog att det var det bästa i serien, faktiskt.

In Flames we trust!
Voomy
Voomy
Final Fantasy XV

FishySensei413
FishySensei413
Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
Stefan313
Stefan313
Elder Scrolls V: Skyrim. Klar med huvuduppdragen och alla DLC:er. Saknar 2 achivments...

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!