Gamereactor



  •   Svenska

Logga in medlem
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?


Alla racen i Grid Legends

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

Bluey 😬

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

Wheel World

  • 0

Chibi-Robo! Plug into Adventure!

This must be Thursday, I never could get the hang of Thursdays.
  • 0

Alla Events och Challenges i Isle of Man - Ride on the edge 3

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

Pokémon Legends: Z-A

Ett bra spel överlag som varit trevligt att genomspela, men som jag ändå (trots den bättre prestandan och den härliga spelmekaniken) håller lägre än Arceus. 8/10

Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0

Storyn på Suicide squad: Kill the justice league (Ps5). Gillade storyn på detta spel. Finns såklart buggar här och där, men det har många spel.

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

Storyn på Gotham Knights (Ps5) Tog mig även genom båda DLC på egen hand. Bossarna i showdown var en barnlek då jag hade byggt upp min hjälte till över 50,000

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

In reply to: @cooltedan

Dead space Remake (Ps5) på Medium. Väldigt överraskande bra spel jag aldrig hade spelat om jag inte hade haft Ps+ måste jag säga. Tog mig 21h Ska nu spela igenol det på New game + och senare på "Impossible Mode".

Då jag gillade remaken väldigt mycket så köpte jag alla 3 originalspelen till Ps3. Måste säga att 1an som är från 2008 håller fortfarnade hög klass. Gillar både originalet och remaken. Tog mig 15h 20min att klara första gången, sen i "Impossible mode" tog jag mig genom storyn på 13h. Nu klia det i fingrarna att starta Dead space 2!

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

Har spelat genom Dead space 2 och även 3an. DS2 var ett mycket bra spel, medan 3an var inte så lyckat. Var mycket med fienderna som var otroligt jobbiga och värdelösa vapen. Att spelet skulle vara mindre läskigt jämfört med DS1 och 2 är inget jag stör mig på.. Alla 3 har vissa jump scares men inte mer än så.

Om Dead space 3 hade varit 1an, så hade jag inte spelat de 2 andra i serien.

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!