cooltedan 2025-07-09 20:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla racen i Grid LegendsJag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Siegfried 2025-08-02 00:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bluey 😬Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Like Comment Share 0deffa89 2025-08-06 10:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wheel World Like Comment Share 0 oldmen123 2025-09-04 11:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Doodle Baseball Like Comment Share 0earl_grey 2025-09-26 12:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chibi-Robo! Plug into Adventure! This must be Thursday, I never could get the hang of Thursdays. Like Comment Share 0cooltedan 2025-09-29 17:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla Events och Challenges i Isle of Man - Ride on the edge 3Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Exicutor 2025-10-21 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pokémon Legends: Z-A Ett bra spel överlag som varit trevligt att genomspela, men som jag ändå (trots den bättre prestandan och den härliga spelmekaniken) håller lägre än Arceus. 8/10Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0cooltedan 2025-11-16 13:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Storyn på Suicide squad: Kill the justice league (Ps5). Gillade storyn på detta spel. Finns såklart buggar här och där, men det har många spel.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2025-12-13 08:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Storyn på Gotham Knights (Ps5) Tog mig även genom båda DLC på egen hand. Bossarna i showdown var en barnlek då jag hade byggt upp min hjälte till över 50,000Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2026-01-07 17:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @cooltedan Dead space Remake (Ps5) på Medium. Väldigt överraskande bra spel jag aldrig hade spelat om jag inte hade haft Ps+ måste jag säga. Tog mig 21h Ska nu spela igenol det på New game + och senare på "Impossible Mode". Då jag gillade remaken väldigt mycket så köpte jag alla 3 originalspelen till Ps3. Måste säga att 1an som är från 2008 håller fortfarnade hög klass. Gillar både originalet och remaken. Tog mig 15h 20min att klara första gången, sen i "Impossible mode" tog jag mig genom storyn på 13h. Nu klia det i fingrarna att starta Dead space 2!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2026-02-10 22:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har spelat genom Dead space 2 och även 3an. DS2 var ett mycket bra spel, medan 3an var inte så lyckat. Var mycket med fienderna som var otroligt jobbiga och värdelösa vapen. Att spelet skulle vara mindre läskigt jämfört med DS1 och 2 är inget jag stör mig på.. Alla 3 har vissa jump scares men inte mer än så. Om Dead space 3 hade varit 1an, så hade jag inte spelat de 2 andra i serien.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...119120121122123
Siegfried 2025-08-02 00:10 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Bluey 😬Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11 Like Comment Share 0deffa89 2025-08-06 10:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wheel World Like Comment Share 0 oldmen123 2025-09-04 11:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Doodle Baseball Like Comment Share 0earl_grey 2025-09-26 12:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chibi-Robo! Plug into Adventure! This must be Thursday, I never could get the hang of Thursdays. Like Comment Share 0cooltedan 2025-09-29 17:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla Events och Challenges i Isle of Man - Ride on the edge 3Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Exicutor 2025-10-21 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pokémon Legends: Z-A Ett bra spel överlag som varit trevligt att genomspela, men som jag ändå (trots den bättre prestandan och den härliga spelmekaniken) håller lägre än Arceus. 8/10Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0cooltedan 2025-11-16 13:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Storyn på Suicide squad: Kill the justice league (Ps5). Gillade storyn på detta spel. Finns såklart buggar här och där, men det har många spel.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2025-12-13 08:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Storyn på Gotham Knights (Ps5) Tog mig även genom båda DLC på egen hand. Bossarna i showdown var en barnlek då jag hade byggt upp min hjälte till över 50,000Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2026-01-07 17:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @cooltedan Dead space Remake (Ps5) på Medium. Väldigt överraskande bra spel jag aldrig hade spelat om jag inte hade haft Ps+ måste jag säga. Tog mig 21h Ska nu spela igenol det på New game + och senare på "Impossible Mode". Då jag gillade remaken väldigt mycket så köpte jag alla 3 originalspelen till Ps3. Måste säga att 1an som är från 2008 håller fortfarnade hög klass. Gillar både originalet och remaken. Tog mig 15h 20min att klara första gången, sen i "Impossible mode" tog jag mig genom storyn på 13h. Nu klia det i fingrarna att starta Dead space 2!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2026-02-10 22:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har spelat genom Dead space 2 och även 3an. DS2 var ett mycket bra spel, medan 3an var inte så lyckat. Var mycket med fienderna som var otroligt jobbiga och värdelösa vapen. Att spelet skulle vara mindre läskigt jämfört med DS1 och 2 är inget jag stör mig på.. Alla 3 har vissa jump scares men inte mer än så. Om Dead space 3 hade varit 1an, så hade jag inte spelat de 2 andra i serien.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...119120121122123
deffa89 2025-08-06 10:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Wheel World Like Comment Share 0 oldmen123 2025-09-04 11:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Doodle Baseball Like Comment Share 0earl_grey 2025-09-26 12:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chibi-Robo! Plug into Adventure! This must be Thursday, I never could get the hang of Thursdays. Like Comment Share 0cooltedan 2025-09-29 17:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla Events och Challenges i Isle of Man - Ride on the edge 3Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Exicutor 2025-10-21 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pokémon Legends: Z-A Ett bra spel överlag som varit trevligt att genomspela, men som jag ändå (trots den bättre prestandan och den härliga spelmekaniken) håller lägre än Arceus. 8/10Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0cooltedan 2025-11-16 13:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Storyn på Suicide squad: Kill the justice league (Ps5). Gillade storyn på detta spel. Finns såklart buggar här och där, men det har många spel.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2025-12-13 08:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Storyn på Gotham Knights (Ps5) Tog mig även genom båda DLC på egen hand. Bossarna i showdown var en barnlek då jag hade byggt upp min hjälte till över 50,000Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2026-01-07 17:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @cooltedan Dead space Remake (Ps5) på Medium. Väldigt överraskande bra spel jag aldrig hade spelat om jag inte hade haft Ps+ måste jag säga. Tog mig 21h Ska nu spela igenol det på New game + och senare på "Impossible Mode". Då jag gillade remaken väldigt mycket så köpte jag alla 3 originalspelen till Ps3. Måste säga att 1an som är från 2008 håller fortfarnade hög klass. Gillar både originalet och remaken. Tog mig 15h 20min att klara första gången, sen i "Impossible mode" tog jag mig genom storyn på 13h. Nu klia det i fingrarna att starta Dead space 2!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2026-02-10 22:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har spelat genom Dead space 2 och även 3an. DS2 var ett mycket bra spel, medan 3an var inte så lyckat. Var mycket med fienderna som var otroligt jobbiga och värdelösa vapen. Att spelet skulle vara mindre läskigt jämfört med DS1 och 2 är inget jag stör mig på.. Alla 3 har vissa jump scares men inte mer än så. Om Dead space 3 hade varit 1an, så hade jag inte spelat de 2 andra i serien.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...119120121122123
oldmen123 2025-09-04 11:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Doodle Baseball Like Comment Share 0earl_grey 2025-09-26 12:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chibi-Robo! Plug into Adventure! This must be Thursday, I never could get the hang of Thursdays. Like Comment Share 0cooltedan 2025-09-29 17:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla Events och Challenges i Isle of Man - Ride on the edge 3Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Exicutor 2025-10-21 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pokémon Legends: Z-A Ett bra spel överlag som varit trevligt att genomspela, men som jag ändå (trots den bättre prestandan och den härliga spelmekaniken) håller lägre än Arceus. 8/10Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0cooltedan 2025-11-16 13:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Storyn på Suicide squad: Kill the justice league (Ps5). Gillade storyn på detta spel. Finns såklart buggar här och där, men det har många spel.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2025-12-13 08:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Storyn på Gotham Knights (Ps5) Tog mig även genom båda DLC på egen hand. Bossarna i showdown var en barnlek då jag hade byggt upp min hjälte till över 50,000Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2026-01-07 17:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @cooltedan Dead space Remake (Ps5) på Medium. Väldigt överraskande bra spel jag aldrig hade spelat om jag inte hade haft Ps+ måste jag säga. Tog mig 21h Ska nu spela igenol det på New game + och senare på "Impossible Mode". Då jag gillade remaken väldigt mycket så köpte jag alla 3 originalspelen till Ps3. Måste säga att 1an som är från 2008 håller fortfarnade hög klass. Gillar både originalet och remaken. Tog mig 15h 20min att klara första gången, sen i "Impossible mode" tog jag mig genom storyn på 13h. Nu klia det i fingrarna att starta Dead space 2!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2026-02-10 22:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har spelat genom Dead space 2 och även 3an. DS2 var ett mycket bra spel, medan 3an var inte så lyckat. Var mycket med fienderna som var otroligt jobbiga och värdelösa vapen. Att spelet skulle vara mindre läskigt jämfört med DS1 och 2 är inget jag stör mig på.. Alla 3 har vissa jump scares men inte mer än så. Om Dead space 3 hade varit 1an, så hade jag inte spelat de 2 andra i serien.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...119120121122123
earl_grey 2025-09-26 12:55 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Chibi-Robo! Plug into Adventure! This must be Thursday, I never could get the hang of Thursdays. Like Comment Share 0cooltedan 2025-09-29 17:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla Events och Challenges i Isle of Man - Ride on the edge 3Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Exicutor 2025-10-21 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pokémon Legends: Z-A Ett bra spel överlag som varit trevligt att genomspela, men som jag ändå (trots den bättre prestandan och den härliga spelmekaniken) håller lägre än Arceus. 8/10Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0cooltedan 2025-11-16 13:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Storyn på Suicide squad: Kill the justice league (Ps5). Gillade storyn på detta spel. Finns såklart buggar här och där, men det har många spel.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2025-12-13 08:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Storyn på Gotham Knights (Ps5) Tog mig även genom båda DLC på egen hand. Bossarna i showdown var en barnlek då jag hade byggt upp min hjälte till över 50,000Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2026-01-07 17:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @cooltedan Dead space Remake (Ps5) på Medium. Väldigt överraskande bra spel jag aldrig hade spelat om jag inte hade haft Ps+ måste jag säga. Tog mig 21h Ska nu spela igenol det på New game + och senare på "Impossible Mode". Då jag gillade remaken väldigt mycket så köpte jag alla 3 originalspelen till Ps3. Måste säga att 1an som är från 2008 håller fortfarnade hög klass. Gillar både originalet och remaken. Tog mig 15h 20min att klara första gången, sen i "Impossible mode" tog jag mig genom storyn på 13h. Nu klia det i fingrarna att starta Dead space 2!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2026-02-10 22:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har spelat genom Dead space 2 och även 3an. DS2 var ett mycket bra spel, medan 3an var inte så lyckat. Var mycket med fienderna som var otroligt jobbiga och värdelösa vapen. Att spelet skulle vara mindre läskigt jämfört med DS1 och 2 är inget jag stör mig på.. Alla 3 har vissa jump scares men inte mer än så. Om Dead space 3 hade varit 1an, så hade jag inte spelat de 2 andra i serien.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...119120121122123
cooltedan 2025-09-29 17:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Alla Events och Challenges i Isle of Man - Ride on the edge 3Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0Exicutor 2025-10-21 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pokémon Legends: Z-A Ett bra spel överlag som varit trevligt att genomspela, men som jag ändå (trots den bättre prestandan och den härliga spelmekaniken) håller lägre än Arceus. 8/10Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0cooltedan 2025-11-16 13:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Storyn på Suicide squad: Kill the justice league (Ps5). Gillade storyn på detta spel. Finns såklart buggar här och där, men det har många spel.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2025-12-13 08:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Storyn på Gotham Knights (Ps5) Tog mig även genom båda DLC på egen hand. Bossarna i showdown var en barnlek då jag hade byggt upp min hjälte till över 50,000Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2026-01-07 17:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @cooltedan Dead space Remake (Ps5) på Medium. Väldigt överraskande bra spel jag aldrig hade spelat om jag inte hade haft Ps+ måste jag säga. Tog mig 21h Ska nu spela igenol det på New game + och senare på "Impossible Mode". Då jag gillade remaken väldigt mycket så köpte jag alla 3 originalspelen till Ps3. Måste säga att 1an som är från 2008 håller fortfarnade hög klass. Gillar både originalet och remaken. Tog mig 15h 20min att klara första gången, sen i "Impossible mode" tog jag mig genom storyn på 13h. Nu klia det i fingrarna att starta Dead space 2!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2026-02-10 22:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har spelat genom Dead space 2 och även 3an. DS2 var ett mycket bra spel, medan 3an var inte så lyckat. Var mycket med fienderna som var otroligt jobbiga och värdelösa vapen. Att spelet skulle vara mindre läskigt jämfört med DS1 och 2 är inget jag stör mig på.. Alla 3 har vissa jump scares men inte mer än så. Om Dead space 3 hade varit 1an, så hade jag inte spelat de 2 andra i serien.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...119120121122123
Exicutor 2025-10-21 23:20 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Pokémon Legends: Z-A Ett bra spel överlag som varit trevligt att genomspela, men som jag ändå (trots den bättre prestandan och den härliga spelmekaniken) håller lägre än Arceus. 8/10Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07 Like Comment Share 0cooltedan 2025-11-16 13:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Storyn på Suicide squad: Kill the justice league (Ps5). Gillade storyn på detta spel. Finns såklart buggar här och där, men det har många spel.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2025-12-13 08:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Storyn på Gotham Knights (Ps5) Tog mig även genom båda DLC på egen hand. Bossarna i showdown var en barnlek då jag hade byggt upp min hjälte till över 50,000Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2026-01-07 17:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @cooltedan Dead space Remake (Ps5) på Medium. Väldigt överraskande bra spel jag aldrig hade spelat om jag inte hade haft Ps+ måste jag säga. Tog mig 21h Ska nu spela igenol det på New game + och senare på "Impossible Mode". Då jag gillade remaken väldigt mycket så köpte jag alla 3 originalspelen till Ps3. Måste säga att 1an som är från 2008 håller fortfarnade hög klass. Gillar både originalet och remaken. Tog mig 15h 20min att klara första gången, sen i "Impossible mode" tog jag mig genom storyn på 13h. Nu klia det i fingrarna att starta Dead space 2!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2026-02-10 22:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har spelat genom Dead space 2 och även 3an. DS2 var ett mycket bra spel, medan 3an var inte så lyckat. Var mycket med fienderna som var otroligt jobbiga och värdelösa vapen. Att spelet skulle vara mindre läskigt jämfört med DS1 och 2 är inget jag stör mig på.. Alla 3 har vissa jump scares men inte mer än så. Om Dead space 3 hade varit 1an, så hade jag inte spelat de 2 andra i serien.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...119120121122123
cooltedan 2025-11-16 13:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Storyn på Suicide squad: Kill the justice league (Ps5). Gillade storyn på detta spel. Finns såklart buggar här och där, men det har många spel.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2025-12-13 08:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Storyn på Gotham Knights (Ps5) Tog mig även genom båda DLC på egen hand. Bossarna i showdown var en barnlek då jag hade byggt upp min hjälte till över 50,000Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2026-01-07 17:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @cooltedan Dead space Remake (Ps5) på Medium. Väldigt överraskande bra spel jag aldrig hade spelat om jag inte hade haft Ps+ måste jag säga. Tog mig 21h Ska nu spela igenol det på New game + och senare på "Impossible Mode". Då jag gillade remaken väldigt mycket så köpte jag alla 3 originalspelen till Ps3. Måste säga att 1an som är från 2008 håller fortfarnade hög klass. Gillar både originalet och remaken. Tog mig 15h 20min att klara första gången, sen i "Impossible mode" tog jag mig genom storyn på 13h. Nu klia det i fingrarna att starta Dead space 2!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2026-02-10 22:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har spelat genom Dead space 2 och även 3an. DS2 var ett mycket bra spel, medan 3an var inte så lyckat. Var mycket med fienderna som var otroligt jobbiga och värdelösa vapen. Att spelet skulle vara mindre läskigt jämfört med DS1 och 2 är inget jag stör mig på.. Alla 3 har vissa jump scares men inte mer än så. Om Dead space 3 hade varit 1an, så hade jag inte spelat de 2 andra i serien.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...119120121122123
cooltedan 2025-12-13 08:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Storyn på Gotham Knights (Ps5) Tog mig även genom båda DLC på egen hand. Bossarna i showdown var en barnlek då jag hade byggt upp min hjälte till över 50,000Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2026-01-07 17:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @cooltedan Dead space Remake (Ps5) på Medium. Väldigt överraskande bra spel jag aldrig hade spelat om jag inte hade haft Ps+ måste jag säga. Tog mig 21h Ska nu spela igenol det på New game + och senare på "Impossible Mode". Då jag gillade remaken väldigt mycket så köpte jag alla 3 originalspelen till Ps3. Måste säga att 1an som är från 2008 håller fortfarnade hög klass. Gillar både originalet och remaken. Tog mig 15h 20min att klara första gången, sen i "Impossible mode" tog jag mig genom storyn på 13h. Nu klia det i fingrarna att starta Dead space 2!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2026-02-10 22:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har spelat genom Dead space 2 och även 3an. DS2 var ett mycket bra spel, medan 3an var inte så lyckat. Var mycket med fienderna som var otroligt jobbiga och värdelösa vapen. Att spelet skulle vara mindre läskigt jämfört med DS1 och 2 är inget jag stör mig på.. Alla 3 har vissa jump scares men inte mer än så. Om Dead space 3 hade varit 1an, så hade jag inte spelat de 2 andra i serien.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...119120121122123
cooltedan 2026-01-07 17:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible In reply to: @cooltedan Dead space Remake (Ps5) på Medium. Väldigt överraskande bra spel jag aldrig hade spelat om jag inte hade haft Ps+ måste jag säga. Tog mig 21h Ska nu spela igenol det på New game + och senare på "Impossible Mode". Då jag gillade remaken väldigt mycket så köpte jag alla 3 originalspelen till Ps3. Måste säga att 1an som är från 2008 håller fortfarnade hög klass. Gillar både originalet och remaken. Tog mig 15h 20min att klara första gången, sen i "Impossible mode" tog jag mig genom storyn på 13h. Nu klia det i fingrarna att starta Dead space 2!Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0cooltedan 2026-02-10 22:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har spelat genom Dead space 2 och även 3an. DS2 var ett mycket bra spel, medan 3an var inte så lyckat. Var mycket med fienderna som var otroligt jobbiga och värdelösa vapen. Att spelet skulle vara mindre läskigt jämfört med DS1 och 2 är inget jag stör mig på.. Alla 3 har vissa jump scares men inte mer än så. Om Dead space 3 hade varit 1an, så hade jag inte spelat de 2 andra i serien.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...119120121122123
cooltedan 2026-02-10 22:54 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har spelat genom Dead space 2 och även 3an. DS2 var ett mycket bra spel, medan 3an var inte så lyckat. Var mycket med fienderna som var otroligt jobbiga och värdelösa vapen. Att spelet skulle vara mindre läskigt jämfört med DS1 och 2 är inget jag stör mig på.. Alla 3 har vissa jump scares men inte mer än så. Om Dead space 3 hade varit 1an, så hade jag inte spelat de 2 andra i serien.Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies! Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...119120121122123
För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! 1...119120121122123