LIVE

Du tittar på

Preview 10s
Next 10s
Live broadcast
Annonsera
logo hd live | Curse of Anabelle
Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?

FishySensei413
FishySensei413
Spec Ops: The Line

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
FishySensei413
FishySensei413
Call of Duty: Modern Warfare (2019)
Bra spel, mycket bättre än jag trodde att det skulle vara.

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
FishySensei413
FishySensei413
Star Wars Jedi: Fallen Order

Satan vad bra det var.
Mycket möjligt det bästa Star Wars-spelet på väldigt länge.

Exicutor
Exicutor
Pokémon Sword. Mycket bra, nästintill en opolerad diamant. Nästintill.

In Flames we trust!
FishySensei413
FishySensei413
Chaos;Child

FishySensei413
FishySensei413
Gears of War 4
Förutom att det knappt hade story och det faktum att det kändes äckligt kort så var det iaf väldigt underhållande sålänge det varade.
Nästa spel att spela igenom blir Gears 5 tror jag, ser väldigt mycket fram emot det.

Stefan313
Stefan313
Klarade ut senaste DLC delen i Star Wars The Old Republic. Bioware kan fortfarande säger jag. Kanske de borde få chansen att skapa ett single player SW spel.

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
FishySensei413
FishySensei413
Untitled Goose Game

FishySensei413
FishySensei413
Castle Crashers Remastered

FishySensei413
FishySensei413
Gears 5, mycket bättre än fyran men kändes fortfarande lite väl kort.

FishySensei413
FishySensei413
Concrete Genie

cooltedan
cooltedan
story mode på Toy story 3 (Ps3), och fått alla 103 guldstjärnor

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
Stefan313
Stefan313
Bright Memory. Kort early access spel på Steam men helt okej ändå. Hoppas på mer innehåll snart.

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
Missing Avatar
lassipeltonen
Trojan Voodoo-uppdrag i gta Vice City som jag spelar på mobiltelefon med techbigs-version.

Stefan313
Stefan313
Refunct. First person platformer spel på Steam. Billigt och VÄLDIGT kort. Du kan klara själva spelets mål på under 4 minuter, finns achievement för det i alla fall

cooltedan
cooltedan
Vann alla racen på Gravel (Ps3)Roligt spel

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
Voomy
Voomy
Final Fantaxy XII Zodiac Age

Och strax innan det, Star Wars Fallen Order

Imperial scout
Moderator
Imperial scout
Days Gone, hade någorlunda ljumma förväntningar med tanke på kritiken som spelet fått, men vart kraftigt överraskad. Brister en del på det tekniska planet med buggar och lite väl mycket framedrops, och det tar ett bra tag innan spelet verkligen kommer igång. Men när det väl kom igång så hade jag förbaskat trevligt med det, såpass att jag tog Platinum-trofén i det.

"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
FishySensei413
FishySensei413
Dragon Ball Z: Kakarot

Voomy
Voomy
Far Cry Primal

FishySensei413
FishySensei413
Yakuza 3

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!