Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

LIVE
HQ
logo hd live | Halo Infinite
See in hd icon
Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?

Crysis 2 Remastered

Definitivt det bästa sätta att uppleva Crysis 2 på konsol.

Flöt på väldigt bra på PS4 Pro också.

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

Superliminal

Underbart Portal-liknande pusselspel med fokus på perspektiv istället för portaler.

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

Crysis 3 Remastered

I min mening det bästa av de tre spelen och även det roligaste att spela, trots att storyn är snäppet svagare än tvåans story.

På PS4 Pro flöt det på ännu bättre än tvåan gjorde.

• 0

Ratchet & Clank (Ps4) ska nu ta mig genom det på challenge mode.

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

Metroid Dread

Jävligt bra spel som verkligen utmanade mig.

Riktigt underhållande bossfighter också.

• 0

Quake (2021 Remaster)

• 0

WarioWare: Get It Together! (2021)

Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0

Jag är säker på att du definitivt kommer att vara nöjd, eftersom det finns ett riktigt stort sortiment av filmer där, om du är intresserad av att lära dig mer, skulle jag rekommendera dig att uppmärksamma https://skins.cash/sv - webbplatsen, där du kan hitta många intressanta spelskinn. Jag är säker på att du definitivt kommer att vara nöjd, för det finns ett riktigt stort sortiment av skinn.

• 0

Call of Sea

• 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!