Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?


Gears of War: Ultimate Edition

Betyg: 8 av 10

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • zj
  • zj

Weird west, var ett trevligt spel

  • 0

In reply to: @FishySensei413

Gears of War: Ultimate Edition Betyg: 8 av 10

Fantastiskt remake på ett spel som har åldrats väl!

Jag har nyligen genomfört andra omgången av As Dusk Falls, men den här gången tillsammans med sambon. Mycket imponerad hur engagerande spelet är - i synnerhet i sällskap - trots att jag initialt upplevde den grafiska designen som ett störningsmoment. Nu fullkomligt älskar jag den!

  • 0

The Quarry igen, fast denna gång på Xbox Series X.

Fortfarande ett riktigt underhållande spel, tror dock att jag gillade det ännu mer nu efter andra genomspelningen.

Betyg: 9,5 av 10

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

Åh, som för mig gillade jag ett spel som heter Five, så jag hittade det av misstag med hjälp av en artikel https://oppna.info/info/7031/vad-aer-fivem-foer-spel och kanske bör du också vara uppmärksam på det, eftersom det borde vara intressant för dig där nu. Jag hoppas att jag hjälpte dig 

  • 0

Alan Wake Remastered

Ett helt ok spel(som tyvärr har åldrats dåligt) som lyfts till högre höjder pga story, karaktärer, musik och atmosfär.

Troligen Remedy's svagaste spel som jag inte alls kan rekommendera till någon.

Trots detta så ser jag ändå fram emot uppföljaren väldigt mycket.

Betyg: 7,5 av 10

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

The Procession to Calvary

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

Om du letar efter var du kan ladda ner nya spel och premiumappar är modded apk techzapk platsen för dig! Allt är gratis, kolla in det!

  • 0

Silent Hill Downpour (Ps3)

1 gång på easy och nyss på medium. Ska köra på Hard med.

Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0

Max Payne 2: The Fall of Max Payne

Inte lika bra som jag minns att det var för 19 år sedan(uppenbarligen) men det har iaf åldrats helt ok och man kan helt klart se spår av Remedy's senare spel i detta och det uppskattas verkligen.

Betyg: 7 av 10

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

Max Payne 3

Helt galet bra spel som är överlägsen sina båda föregångare.

Betyg: 9 av 10

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

The Darkness

Betyg: 9 av 10

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • zj
  • zj

In reply to: @FishySensei413

The Darkness Betyg: 9 av 10

Fantastiskt spel och grovt underskattat

  • 0

In reply to: @zj

In reply to: @FishySensei413 The Darkness Betyg: 9 av 10 Fantastiskt spel och grovt underskattat

Jofan, känns som att tvåan är ännu mer underskattad dock.

Båda är jävligt schyssta.

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

The Darkness 2

Fan, jag vet inte ens var jag ska börja med denna.

Det är precis lika bra som när det släpptes och det känns fortfarande lika roligt att spela nu som då.

Betyg: 9,5 av 10

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

Xenoblade Chronicles 2

Ännu bättre än första spelet.

Betyg:

10 av 10

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

Klonoa 1

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

God of War: Ragnarök (PS5)

10/10. Kungligt spel. Ett mästerverk i ordets sanna betydelse.

Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0

Pokémon Scarlet (Switch)

9/10. Mycket bra Pokémonspel, kanske det bästa (men åtminstone det roligaste som det känns nu) i spelseriens historia. Alla Switchägare bör införskaffa detta (eller Violet).

Playing since '93 | Gaming since '00 | On Gamereactor since '07
  • 0

Warcraft III

That's The Way The Cookie Crumble º 2003, oldschool ¬
  • 0

Evil West

Betyg: 9 av 10

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

Gotham Knights

Utan tvekan det bästa Batman-relaterade spelet sedan Arkham Asylum.

Betyg: 9,5 av 10

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
  • 0

Indivisible

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

Marsupilami: Hoobadventure

Som Donkey Kong.

Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!