Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?


Red Dead Redemption för första gången. Rysningar... (bra sådana förstås).
  • 0
Resistance 3

Det var ok. Jag gillar Chimeras, men jag kände att spelet aldrig grep tag i mig. Det fanns dock vissa "epic" moments.

Nu ska jag börja på Portal 2... eller, ska man köra Witcher 2 istället? hm.
  • 0
Klarade nyligen ut Ratchet & Clank: Tools of Destruction.

Ett bra spel, men jag var lite besviken på att blev för lite plattformsmoment mot senare delen av spelet. Några av vapnen kändes meningslösa, och de flesta gadgets var mer "kul-prylar" än nödvändigheter.
Till det positiva hör att bandesignen var väldigt bra på flera banor, några riktigt bra vapen, mycket humor och en svårighetsgrad som passar spelet.

7/10
Nu var det dags igen...
  • 0
Teatrhythm:Final Fantasy till 3DS.

Eller har iallafall sett Staff credits så jag atnar att jag har "klarat" det även om man naturligtvis kan lira vidare och låsa upp mer grejer men jag har fått se slutat och så

Ett mycket mycket bra spel som rekommenderas till samtliga 3ds ägare och gillar man FF-serien är det ett plus, musiken fick mig att nu lira om samtliga final fantasy spel i serien, har ni inte köpt det gör det nu!!!!!
  • 0
  • Trog
  • Trog
Ocarina of Time 3D
I just dont know what went wrong
  • 0
Xenoblade Chronicles - Wii
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Batman: Arkham Asylum

Bra spel med grymma bossfighter. Gillade det skarpt och måste införskaffa Arkham City så fort som möjligt.
Yeah, I'm a gamer forever.
  • 0
Mass Effect 3

Meh, klart bättre än tvåan åtminstone. Även om slutet (inte helt oväntat) kändes riktigt flummigt.

Det gav mig faktiskt lite vibbar från original "Star Trek"-serien från 60-talet och jag väntade mig nästan att William Shatner skulle dyka upp och börja orera pompöst om mänsklighetens förträfflighet medan Leonard Nimoy var entusiastisk inför tanken att få bättre CPU kontakter.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Fick ett smärre ryck i Torsdags när jag lånade min brors feta dator. Resultatet har blivit att jag spelat dator vid varje tillfälle jag inte sover. Säkert 17h om dagen.

Så har hitintills klarat...

Portal 2 - Bra grejer, trodde inte jag skulle gilla det så mycket som jag gjorde. Då jag var ganska mätt på konceptet efter att ha klarat 1:an 6gånger. Men det höll och de "gamla" test rummen ifrån 50-talet var helt klart spelets höjdpunkt. Får 7/10

L.A Noire - Kanske det mest ojämna spelet jag lirat. Stundtals fullkomligt underbart sedan lika underhållande som färg som torkar. Men gör så mycket grejer man sällan ser i spel så tyckte ändå känslan spelet satte höll rakt igenom Får 6/10

World in Conflict - Är inte mycket för RTS, men detta gillade jag såpass så jag droppade hela kampanjen i två sittningar. Tillsammans varvad med expansionen som blev inbakad i kampanjen automatiskt. 8/10

World in Conflict: Soviet Assault - Nästintills samma som vanliga spelet var inte mycket som skiljde. Avslutningen på kampanjen var ganska så tam också. Gillar inte fega slut. 7/10.

Crysis - Förbannat snyggt. Men inte mycket mer, har inte roligt med det. Då jag fullständigt hatar fiender som är kulsvampar. Samt att bandesignen är direkt rörigt och de flesta av ens objektiv är trigger-events som nästan bara kan klaras på ett vis, som man måste klara för att komma vidare. 3/10.
  • 0
Super Mario 64

Har fortfarande inte tagit alla stjärnor, men Bowser är nere och slutet sett.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
The walking dead Ep.2!
The cake is a lie
  • 0
Dragon Age 2!
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
  • 0
Saints Row: The Third. Roligt spel, men blev riktigt besviken på slutet.
Tjolahopp
  • 0
Klarade MQ i Skyrim häromdan. Känner mig dock fortfarande långt ifrån färdigt med spelet.
  • 0
Silent Hill 3

..Igen >___>
  • 0
Om att klara ut Left 4 Dead innebär att klara alla kampanjer så är det mitt senaste.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
  • 0
Dark Souls! Känns redigt bra
  • 0
Tales Of Vesperia - 360
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Måste vara Mass Effect 3. Har inte köpt något speö sedan i mars.
"Is there a gun in your pocket or are you just happy to see me?" Mae West
  • 0
Bulletstorm

Tuff grabbig action, lite hjärndött skjutande med andra ord. Helt klart ett godkänt spel.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Transformers Fall Of Cybertron
  • 0
Persona 4

Bra. Riktigt bra. Hade dock inte riktigt stått ut med de långa "grott-sekvenserna" utan MNK på poddradio.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
Klarade Story Mode i Soul Calibur V för någon dag sedan
  • 0
Klarade ut Atelier Rorona och fick "True ending" i onsdags. Mycket trevligt spel.
PSN: The_dvs-bstd
  • 0
Borderlands
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!