Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel klarade ni senast?

*BORTA*
R-Type Forever
  • 0
Var typ en vecka sedan men det var Mickey Mania till SNES. Har aldrig lyckats klara det så jag drog fram det och spelade igenom det. Inte så himla svårt på easy.
  • 0
Fahrenheit
Cum cetera fallunt, ludere mortuus
  • 0
  • uffe
  • uffe
Call of duty 2 360
They have taken you from the Imperial citys prison.........
  • 0
Condemned Criminal Origins till PC var nog det senaste jag klarade.
Neon Meate Dream Of A Octafish
  • 0
efter att ha suttit från 09.00 till 19.00 och bara spelat Oblivion så har jag äntligen klarat ut main questen. Whoooho!
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Taz-Mania , till Megadrive. Väldigt intressant bandesign. Ren glädje, rakt igenom.
  • 0
har klarat the matrix path of neo....det var skitlätt, jag lovar det var i alla fall det senaste spelet jag klarade
  • 0
Condemned: Criminal Origins.
I'm free to radically alter my beliefs whenever it's convenient.
  • 0
Morrowind för första gången
The free dude
  • 0
half-life 2 tror ja, just nu spelar jag oblivion (ca 2 månader) det verkar aldrig ta slut!
  • 0
klarar aldrig nåt spel!

filmnörd: det kommer ta dig drygt 2 år om du vill "klara ut" Oblivion, det vill säga göra alla uppdrag. Sen finns det ju andra saker att göra. Mörda alla i Cyrodiil, leka ficktjuv, spela fotboll med en vattenmelon på gatan (fifa street ), jaa... kom med fler förslag.
"Du siktar på att banga innan tolv, eller hur? Eller att du tittar dig i spegeln och tänker: VEM ÄR DU!?"
  • 0
Black and WHite 2.
  • 0
Varvade om Fable nyss
''Du suger....''
  • 0
Dx Ball, tror det inte ens går att klara ut men höga poäng blir det i alla fall.
"Sick liaisons raised this monumental mark, The sun sets forever over Blackwater park."
  • 0
Knights of the Old Republic 2
  • 0
uum suger på spel måste väll vara quake år tja ine vet jag var ett bra tag sen
Islam+frihet=lol
  • 0
Jag klarade nyss Hitman: Blood Money. Jävligt bra spel... jag ska inte säga vad som händer i slutet...
Fuckalize sing-fuckaloo
  • 0
Super Mario Land till gameboy!
Nintendo oohåhåhååååå!!
  • 0
Black (XBOX)
  • 0
DoA 4 och BF2MC (360)
I'm going to leave the planet burning.
  • 0
Fable the Lost Chapters på 12 timmar, typ.
"To Fear Death, Is To Limit Life."
  • 0
Aladdin (super nintendo)
Jesus was the blackest jew
  • 0
herrlason: måste bara påpeka att killzone inte knäcker Halo. Med det sagt går jag till ämnet. Det senaste jag klarade ut var campaign delen på advancwars dual strike.
Unexeptable! 100% unexeptable!
  • 0
jag klarade av medal of honor pasific assultigen...fast i för sig klarade jag sista uppdraget i GTA san andreas äfter det...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!