Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Skryt-tråden!

2ChrilleK
2ChrilleK
Dödat mer än 40st med sniper utan att dö på BF2

What is the color of night?
Missing Avatar
DeejayRicke
Jag har klarat en bana i Goldeneye på Nintendo 64 på en ganska bra tid!
Enligt Club Nintendo för några år sedan så hade jag en av det bästa tiderna i världen på banan Facility 00-agent!
1 minut och 3 sekunder! Men tror att det nya "världsrekordet" är 52 sekunder!
Men dock, 1.03 på 00-agent är en hyffsad tid! ;) Det är väl det jag är mest stolt över!

En grej jag dock stör mig på är att det ända N64 spel jag äger som jag inte klarat är Donkey Kong 64, har bara 98% av 101! Slutade iof spela för en himla massa år sen, borde kanske återuppta det?

Too
Too
Citerar DeejayRicke:
har bara 98% av 101

Borde det inte vara 98 av 100?

"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
D-thug
D-thug
Jag väntade en hel dag (!) med att provspela Battlefield 2142.
Efter jag köpt det.

Missing Avatar
The_gunners
88 kills på cod3 team deathmatch - 30 min

Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
torbli79
torbli79
I Caramba, not bad for a pointeared elvish prins. Själv ogillar jag skryt när det inte kommer från mig själv, men om jag måste skryta om ngt blir det väl min dåliga TV. 22" Gigatron (?) knappt med ljud. Suck

It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
Meme
Meme
Citerar DeejayRicke:
Men dock, 1.03 på 00-agent är en hyffsad tid! ;) Det är väl det jag är mest stolt över!

Wow.

Citerar Too:

Det borde vara så ja. Men det är det inte.

Kom ihåg var ni såg Meme första gången.
Missing Avatar
DeejayRicke
Citerar Too:
Citerar DeejayRicke:har bara 98% av 101

Det är faktiskt så att det är 101% i DK64, det finns en extra bannan som gör att det blir 101%! Den har jag hittat, men kan inte komma ihåg vad jag missat!

Missing Avatar
Braxen
10 miljoner på Manhattan på Tony Hawk Underground.
Klarat three-heart-challange OoT.

Hlödver
Hlödver
Jag har alla ''Hero dolls'' i Fable: The Lost Chapters... Fixade alla på en timme...

"Violence has resolved more conflicts than anything else. The contrary opinion that violence doesn't solve anything is merely wishful thinking at its worst. "-Lieutenant Jean Rasczak
360-Mannen
360-Mannen
klarat san andreas till 100%

playbas
playbas
Citerar DunderKlumpen:
Har fått 100% på alla Ratchet&clank spel förutom gladiator
vem har inte det, dem är enkla som ***

Mutant1988
Mutant1988
http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/timesplitters_3_mp.txt

Made by yours truly. Annars har jag inte så mycket att skryta om.
Ska i alla fall försöka göra mer FAQ's.

Okej, jag gör ett försök till spelbaserat skryt då (Inget otroligt imponerande dock):

Timesplitters Future Perfect:
100% avklarat - 34 Platinums, 14 guld (3 Arcade, 11 Challenge).
Har 1 timme och ca 5 minuter på Electro Chimp Discomatic (Världsrekordet är dock på 9 timmar).

Brothers In Arms Road to Hill 30:
Klarat på hard (Difficult kanske det heter)och 4-5 banor på authentic.

Die?
Wonderboy
Wonderboy
Citerar Belmont:
Super Mario 64 - 27 min.

Hur 17 lyckades du med det?

zarkman
zarkman
jag ligger etta på top 20 listan i nästan ALLA barnor på LMS mode i doom 3 dessutom ee jag alltid yngst när jag kör på servrarna

"Livet är för viktigt för att tas seriöst."
Janiator
Janiator
Citerar Wonderboy:
Hur 17 lyckades du med det?

ungefär såhär

http://www.youtube.com/watch?v=82TSWzOsPYc

"I play all this weird stuff, but if I just look like me, it just isn't going to work. But if I'm, like, this weird freak.... It opened the door to endless possibilities."
Kawe
Kawe
Jag har klarat mini-gamet Wanted! i New Super Mario Bros. 852 gånger, medans Mäki's rekord ligger på 245...

Ebeeto
Ebeeto
Citerar Kawe:
Jag har klarat mini-gamet Wanted! i New Super Mario Bros. 852 gånger, medans Mäki's rekord ligger på 245...

Slutsatsen av detta: du är ensammare och mer livlös än Mäki... Eller?

Genuin nostalgiker.
Bounty
Bounty
Citerar Kawe:

Själv toppas High-Score listan av 1001 (dock en kompis som spelade).

RIP Blå-rutiga nätet.. 06-10-11
Kawe
Kawe
Citerar Ebeeto:
Citerar Kawe:

Slutsatsen av detta: du är ensammare och mer livlös än Mäki... Eller?

Precis, jag har alldelles för mycket fritid, inga vänner och är inte mycket snyggare än Mäki... Det ända jag kan göra är att vinna ett mini-game 852 gånger i rad.
(Bra jobbat Bounty's kompis.)

Janiator
Janiator
ingen har någonsin gissat rätt på min ålder när de hör min röst via xbox live lite att skryta över iaf.

"I play all this weird stuff, but if I just look like me, it just isn't going to work. But if I'm, like, this weird freak.... It opened the door to endless possibilities."
m4ck3_
m4ck3_
Har klarat RE 2 och 1 an på 2 timmar och har lirat med JEAGARN dödat han ochså

Kommer inte på så mycket mer men kommer nog komma på mer snart när jag köper en 360 eller får en...

hejsan

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy