Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Skryt-tråden!


[Zebaroth]

Q3 är inte anpassat för skärmar med 2 ms, om man vänjer sig med en skärm som du använde sig utav är det mycket lättare att lira Quake, samma sak med Ping. Ju högre ping och du vänjer dig, ju bättre går det. (Självklart ska den inte vara ovanligt hög.)
HaloSweden.com - Informativ Halo-sida med nytt Halo-forum!!
  • 0
Jag vet att quake 3 inte är anpassat för 2ms tft-skärmar. Däremot så är det anpassat för crt-skärmar som i praktiken har 0ms.
Alla mina skickliga "klan-medlemmar" klagade på att min skärm var ospelbar. Själv märker jag aldrig någon direkt skillnad. Att skylla sin oförmåga att spela på skärmen är ungefär som att hävda att man blir bättre om man kör cs i 100fps än om man kör i 60fps...

:3
  • 0
Klarat JuliusMode i CV DoS på absolut lägsta möjliga lvl dvs dödade inga fiender utom bossar min lvl var 28 på soma.Dessutom klarade jag det i samma runda på under 1tim 30 min
Super metroid är varldens bästa spel och om du misstycker ska jag snitta dej
  • 0
Fps och Ms är knappast samma sak... Och jag vet själv att jag själv spelar bättre på Q3 med en Ms och Ping lite högre än normalt.
HaloSweden.com - Informativ Halo-sida med nytt Halo-forum!!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Acer
Vann med 12-2 på FIFA World Cup på live.. men han var ganska värdelös
"Dö myggjävlar, DÖÖÖÖÖ!!!"
  • 0
Hmm, klarat GRAW på hard mode. Var 152 bästa rankade snipern i världen också tills jag slutade lirade rankade spel. Klarat CoD2 på Veteran. Fått alla achievements på Oblivion (360). Sen har jag säkert en massa annan skit att skryta med, kan bara inte kommma på mer
Black n Pink
  • 0
Varvat Tetris (Old school gameboy)
en kusin tog kort på det men det var länge sedan har nog slarvat bort det
Islam+frihet=lol
  • 0
Levlat en mage från lvl 4 till 20 på samma dag - det är något jag kommer vara stolt över för evigt. ^^
Finally, in conclusion, let me just say this.
  • 0
Don_Rico: Vad var det för spel som du hade så hög sniperrank i?
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Zapi0, det var också GRAW... glömde skirva det
Black n Pink
  • 0
Shit vad coolt, jag måste börja lira GRAW online.
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
I mobilspelet QuadraPop har jag fått 99 999 poäng, dvs max
Neon Meate Dream Of A Octafish
  • 0
Jag tackar och bugar Zapi0. Jag antar att du kör på 360? Isåfall har du DoA?, är det bra? Funderar på att köpa det nämligen.
Black n Pink
  • 0
Har över 6000 spelade matcher online på DoA4 : )

Hm, vad mer. Har klarat ut Mario 64 på 27 min.
Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
  • 0
Belmont: Klara ut det eller bara ha dödat sista Bowsern? Det är två helt olika saker
Neon Meate Dream Of A Octafish
  • 0
Jo, klarat ut spelet. Finns en glitch så man kan klara spelet med 16 stjärnor. Dock är det ändå hyfsat svårt att klara det på 27 min : )
Atari uppfann det, Nintendo använde det, Sony gjorde det mainstream, Microsoft köpte upp det.
  • 0
har klarat ut Street Fighter 2 på högsta svårhetsgraden
"Sure, I could have stayed in the past. I could have even been king. But in my own way, I am king. Hail to the king, baby"
  • 0
Vilket rekord i Takedowns har ni i burnout3??
Mitt är 38, slog nyss mitt förra. (Det var 14 )
"Du siktar på att banga innan tolv, eller hur? Eller att du tittar dig i spegeln och tänker: VEM ÄR DU!?"
  • 0
Mitt ligger på runt 40..
You used to light up the dark..
  • 0
Skit!
"Du siktar på att banga innan tolv, eller hur? Eller att du tittar dig i spegeln och tänker: VEM ÄR DU!?"
  • 0
Haha
Bara fortsätta krocka!
You used to light up the dark..
  • 0
Lite sent kanske...

Men jag har klarat av God Of War på alla svårighetsgrader, och dessutom klarat av Challenge Of The Gods.
  • 0
Klarat ut hela Oblivion på 360. Alla factions,main quest, side quests, alla nirnroots, Aylied Statues, Daedric Quest.

Mina egna mål:

Bli lvl 60.
Öppna absolut hela kartan.
Äga alla hus med full uppgradering.
Hittat alla växter, frukter å annat.

Allt detta är uppnått, nu kan jag lägga mig bak på soffan å pusta ut. Så kan jag nu byta bort Oblivion utan tvivel. =)
_^Azure^_ *Ignorance is a bliss*
  • 0
Jag har lyckats döda alla mina squadmedlemmar i BF2 tre gånger inom loppet av 7 minuter genom att köra på mycket dumt utplacerade fordonsminor som inte ens syntes.
Do you think that's air you're breathing now?
  • 0
Okey, alla kan härmed känna sig officiellt besegrade utav BoyeN, ingen kan slå honom på fingrarna i den här tråden.


Och jag borde veta...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!