Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Assassin's Creed

PumpkinEater
PumpkinEater
"Du skulle inte kunna skippa att ta med smileysen med solglasögon i ett enstaka inlägg? Man tar dig oerhört oseriöst när du tar med den i precis varje inlägg du gör."

Om du hellre tolkar mina inlägg utifrån min smiley istället för vad jag skriver så är det tyvärr ditt problem.

Too many games, too little time
Th3 End
Th3 End
Indeed.

-RadiuZ-
-RadiuZ-
Naaaw

Do you have any good old ham?
Th3 End
Th3 End
Silke:

Consider yourself lucky (om det är sant).

Filmnörd
Filmnörd
Hehe, så ska det va !

Annars var spelet grmyt, och detta blir lätt ett köp!

Silke Neryn
Silke Neryn
Visst är det sant, och ja, jag är väldigt glad över min flickvän. Precis som hon är glad för att hon har mig.

Och det är underbart att se lite kvinnor i toppskiktet inom spelutvecklingen, de behövs!

Esike desike luntan tuntan.
Avoca
Avoca
Japp, hon ser faktiskt grymt bra ut. Lucky you Silke som får ha en flickvän som är lik hon

[PumpkinEater]: Tycker bara att det är lite onödigt att du ska använda exakt samma smiley i precis varenda inlägg du gör.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
Filmnörd
Filmnörd
Nu finns det ju massa smileys som inte fanns innan. Hehe...

Iqaros
Iqaros
Ska troligen köpa detta spelet till PC, om kontrollen blir bra.

Det är lugnt, till och med jag glömmer ibland bort att min avatar är animerad...
Filmnörd
Filmnörd
Den kommer ju blir svår till PC (antar jag) så jag ska ju lätt ha det till Xbox 360!

-RadiuZ-
-RadiuZ-
Fortfarande standard-smilies som används på alla sånna här forum.

Ohh, jag har hittat en ny cool smilie:

Borde det inte bli dags att de släpper X06-demot snart?

Do you have any good old ham?
Filmnörd
Filmnörd
Nej, det kommer antagligen inte föräns spelet har släppts.

Ässet
Ässet
Kontrollen till PC lär väl bli nån blandning av den till Prince of Persia och Splinter Cells smygande, skulle jag tro.

Rille_boy1
Rille_boy1
Det verkar bli ett bra spel och striderna verkar svåra och roliga!!

"Glad I got your attention. I was beginning to feel a little ignored." - Dante, Devil May Cry 4
Filmnörd
Filmnörd
Undra om man måste ha Windows Vista för att kunna spela.

Rille_boy1
Rille_boy1
Ingen aning...Men jag tror det blir bättre på 360 än på Pc men jag vet inte jag bara tror ....

"Glad I got your attention. I was beginning to feel a little ignored." - Dante, Devil May Cry 4
Anthrax
Anthrax
Asså fyfan, jag kollade på den där Story-Trailern, oo guud! GE MIG! Fyfan vilket spel azzåå!

Det finns inget fejkat på internet
Carabus
Carabus
Fy Farao vad jag ser fram emot detta spelet. Jag hoppas att det blir lika bra på både det grafiska och speltekniska planet, som det ser ut i mitt huvud.

Allt är inte som det förefaller vara
Ässet
Ässet
Nu är det ju försenat vilket kan vara lite positivt för mig - jag kan vänta med att köpa 360 tills (förhoppningsvis) den nya 360 som låter mindre finns att köpa, och att den är billigare...

Ienzo
Ienzo
Jag köper gääääärna spelet och henne!

I do not hunt, I kill.
Missing Avatar
Colonel
Kommer Assassins creed till PC?

"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
Th3 End
Th3 End
Helt säkert.

the academy is
the academy is
Någon mer än jag som läst att Kristen Bell ska vara med i A.C.? Ubisoft har skannat av hennes ansikte och kropp. Så hon ska vara en karaktär och även spela in rösten.

Bell är ju übersnygg så jag kan knappt vänta på att se hur det blir

PS. Kristen Bell spelar Veronica i Veronica Mars(för er som inte vet)DS.

[Froo-shan-tay]

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!