Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Assassin's Creed


Jo d verkar helgrymt^^
Hellre analplugg än skolplugg.
  • 0
Ser ut att bli ett spel i min smak, slå till - försvinn!
  • 0
länken funkar inte längre verkar det som, nån som kan länka till en trailer?
Silence is....golden,, Duct tape is...silver.
  • 0
Så grymt, jag kommer att skaffa en PS 3 bara för det här spelet, tills vidare får jag fortsätta dregla över trailern
I said look the plumber´s back!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Eqo
Varför inte bara vänta och se om det blir multiformat?
Gears of War 10/10 - O Daniel Craig, Where Art Thou? xD
  • 0
Det känns rätt så troligt att det släpps till PS3, 360 , PC och kanske Wii. Ubisoft brukar ju släppa sina spel till de flesta konsollerna.
Ohmygodiminafire!
  • 0
snuffe82] "spelet kommer till 360 oxo enligt teamxbox och xboxgamer.se"

Vilka trovärdiga källor...
Jag tror även jag att det någon gång kommer komam till Xbox360 och PC men jag skulle hälst vilja få en sådan nyhet från sidor som IGN eller Gamespot istället för typ Xboxgamer, ps3gamer (om det finns någon sådan) osv...
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
Guendolin:

Teamxbox är faktiskt en del av IGN, och de är väldigt trovärdiga.

snuffe82:

Vart har TeamXbox antytt att det kommer till Xbox 360?
'Carefree Wherever You May Be...Don't Trust Your Wives With John Terry'
  • 0
Prince of Persia minns ni väl? Spelet som först lanserades exklusivt till PS2 som efter ca: 3-5 månader släpptes det en Xbox och GC version av spelet. Sedan dess släpptes alla uppföljarna till alla tre konsoler under bara några dagars mellanrum.

Så jag antar att det kommer ungefär samma sak med Assasins Creed, i guess.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Eqo
men jag skulle hälst vilja få en sådan nyhet från sidor som IGN eller Gamespot

Teamxbox är faktiskt en del av IGN, och de är väldigt trovärdiga.

Hur var det man sa nuigen Guendolin? Ajustja... Self pwnd?
Gears of War 10/10 - O Daniel Craig, Where Art Thou? xD
  • 0
[Eqo]: "Hur var det man sa nuigen Guendolin? Ajustja... Self pwnd?"

kanske, men det viste ji inte jag, är mest inne på gamespot och kollr nyheter, IGN vet jag inte så mycket om...
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
SKA HA DETTA SPEL!
Grand Theft Auto is the shit!!!
  • 0
[kronmar]

INTE JAG TROR JAG.

VARFÖR SKRIKER VI?
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Skönt att det kommer till 360,för vill inte ha det,och vill inte låta som någon xbox fanboy som trashar spelet för det inte kommer till 360 utan ps3.
Radiuz är en galen sonyfanboy,varnar folk för inget.
  • 0
[Quezen] "Skönt att det kommer till 360,för vill inte ha det,och vill inte låta som någon xbox fanboy som trashar spelet för det inte kommer till 360 utan ps3."

(innan: jag tror också det komemr komma til lden vända boxen men

Va? Vem har sagt att det komemr till Xbox360?
För att citera Ubisoft rörande detta rykte:

"Assassin's Creed is coming to the PS3. No other announcements have been made."

Källa: http://www.gamespot.com/news /show_blog_entry.php?topic_id =24838609

(rörande det senaste ryktet om Assassin's Creed till 360 -26/7-06)
"Our place in the world, should it be as small as we stand, or as large as we desire?" / Talor (från Mouse Guard!)
  • 0
Jag tror att det kommer till 360 inom en snar framtid.

Vi får se,men jag är nästan säker på att det kommer.
  • 0
Själv hoppas jag det optimeras för PS3. Exklusiva spel blir generellt snyggare, som jag tror nån Gears of War-kille sa.
Do you have any good old ham?
  • 0
Grejen är att Ubisoft Montreal är duktiga på att optimera spelen till samtliga konsoler.
  • 0
Ja, men det är rätt så logiskt att spelet blir bättre om det anpassas in i minsta detalj för Cell och RSX istället för att anpassas till två olika system.
Do you have any good old ham?
  • 0
Det är precis vad de gjorde med Chaos Theory till PS2 och Xbox samt GC.

Men de verkar i just det här spelet, fokuserade på PS3 just nu, så ja, du har nog rätt.
  • 0
"Ja, men det är rätt så logiskt att spelet blir bättre om det anpassas in i minsta detalj för Cell och RSX istället för att anpassas till två olika system."

Sant, men som någon sa så är Ubi kungar på multi så spelet blir nog riktigt snyggt ändå. Chaos theory var grymt snyggt till xbox fast det gjordes til ps2 också. Så Ubi är nog undantaget vad gäller den regeln.

Skulle inte förvåna mig om pc-verren blir snyggast. Men om det är roligare att spela såna spel på konsoll eller på pc är ju en helt annan fråga.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Med tanke på att 360-kontrollen ska kunna användas till PC också (den icke trådlösa), så antar jag att det spelmässiga (om nu en PC version släpps och inte 360) kommer att vara lika lätt (eller kanske t.o.m bättre) kontrollerat som till konsol, delvis PS3.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Eqo
3dje persons spel som Splinter Cell och PoP funkar alltid bättre med kontroll enligt mig.
Gears of War 10/10 - O Daniel Craig, Where Art Thou? xD
  • 0
Helt klart, precis som FPS alltid funkar bäst på PC.
Do you have any good old ham?
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!