Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilken e den läskigaste banan DU spelat?


Alla kapitel på F.E.A.R e döläskiga
''Goodluck out there ,buddy. You're gonna need it!''
  • 0
[Caleb] inte om man kubbar genom hela banan aja tror nog att jag är ganska lätt skrämd i såna spel då jag jämt rycker till när jag hör det där krypande på väggarna eller vad det var....
Islam+frihet=lol
  • 0
Jag har kört om HL2, på Hard nu. Naturligtvis är man på Ravenholm och jag har inte spelat sen dess (två veckor sen) pallar inte denna bana!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Det läskigaste som finns är när man är nere i en sorts källare i Resident Evil The Remake och man möter Lisa Trevor...
Lämnat GR.
  • 0
Man får en sån riktig skum känsla när man spelar i Guardhouse (Resident Evil DS) men som tur är, jag har gjort allt i huset och är tillbaka i slottet nu.

"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
Katedral delen i RE4 är Freaky^^.
Hey ho, hey ho... and second verse comes next.
  • 0
Resident Evil Remake är obehagligt, så där så man knappt vill spela det.

Och det läskigaste spelmomenten är när hundarna hoppar in genom fönstrena. Aldrig har mitt hjärta slått så fort
If you tried to fail, but succeeded, what have you done then?
  • 0
Jag tycker att spökhuset i Super Mario 64 var den läskigaste banan när det begav sig.
I live...again.
  • 0
Det måste vara Condemned. Den får en å bli pirrig i magen. Hoppade nästan av soffan en gång. Det var på en bana där en snubbe sprang ner för en trappa, så jag tänkte kolla neråt för räcket. Men då hoppar han upp framför mig.
Sen en annan gång när man öppnar ett skåp å en döing hoppar på en.
_^Azure^_ *Ignorance is a bliss*
  • 0
Haha, kul fråga måsste säga att den näst sista banan på F.E.A.R är jävligt läskig när man är på ett jävla psykhem och den där tjejen springer runt överallt, trodde att min mus skulle gå sönder för den var våt av svett när jag hade klarat spelet
osbe123
  • 0
Eftersom skräck är min favorit genre, har jag mycket att välja på och jag vet inte om jag bestämma det läskigaste... Men som Leon sa är Lisa Trevor ganska otäck, man möter henne och börjar skjuta på henne bara för att inse sen att hon inte KAN dö!
Persona 4 och Psychonauts är bäst!
  • 0
Måste nog vara samma som med osben, vart så rädd och galen på den där ungen att jag undrade om jag kanske hörde hemma på det där psykhemmet i spelet ändå.
Allt är simpelt, den som ser storheten hittar svaret.
  • 0
Alltså bara nya speL.... kommer ni inte i håg klassiker så som Elvira till amiga/atari? hela spelet var i sej skrämmande pekaoch klicka äventyrs skräck spel där man fick möta både mäniskor som förvandlades till varulvar, demon vakter och fagra vampyrskor
Islam+frihet=lol
  • 0
Jag tycker sidan om Halo att NHL 95 var RIKTIGT läsktigt!!
När spelarna började slåss med varandra såg man riktigt hur kraniet på folk sprack och publiken skrek av SKRÄCK!!!

Det var också skrämmande när målvakten gick ifrån isen

Trösstpris till NHL 98 som också hade sinna hemska stunder, båda spelen med underbar grafik!....
I'm going to leave the planet burning.
  • 0
Resident Evil 2 var jag tvungen att köra helt utan ljud. Annars får jag nästan mardömmar bara av backen i början av Silent Hill 2 och hotellbanan var också vidrig även om jag stängde av ljudet.
Har jag sett dig förut?
  • 0
annars tycker jag att demot till Hitman 2 är ganska obehagligt just med tanke på att gör du ett enda misstag avslöjas du och beväpnade vakter skrikandes "accacino!" (lönnmördare på italienska) kommer rusandes från något håll för att skjuta ner dig, musiken bidrar också till det rätt obehagliga intrycket.
Har jag sett dig förut?
  • 0
We dont go to ravenholm) är inge läskigt. men Doom 3 är läskigt

  • 0
när jag 9 tror jag så fick jag min N64 där Mario 64 medföljde, vart livrädd för spöket i korridoren då, idag blir jag kanska skraj av Doom 3.
Har jag sett dig förut?
  • 0
Alla banor på Abe var skitläskiga när man var liten, fast det är inteså farkligt nu, eller?

Sedan är det rätt läskigt när man spelar FPS och inte är beredd på att en fiende hoppar fram bakom en.

Så Doom 3 (alla banor) är nog det läskigaste.
Ja, jag är bara sarkastisk.
  • 0
Varuhuset i Condemned.

// Zapi0
Tell everyone in the world, that Im You
  • 0
Jag har spelat Resident Evil 4 lite och jag undrar när kommer den läskiga delen?
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
när man lirar Doom3 ett tag och kommer in till ett trångt utrymme med en massa boxar och det dyker upp en galen soldat med en såg mot en.... skit skraj första gången ::: testa det med suround hörlurar och kolsvart rum.... svär mannen du kommer att skita knäck om du inte har spelat den banan annars är det ganska kul å läsa medelande i handdatorerna när dom beställde "fel"
Islam+frihet=lol
  • 0
Kundvagnen det som skrämmer mig (fortfarande efter seriöst 9 genomspelningar) är om det kommer kanske 4 Ganados och en Chainsaw Ganado. (Dr Salvadore hehe)
Så skjuter du lite skott med tmp:n på Ganadosarna för att sen upptäcka att f*n slut skott!
Och så är det så att Dr Salvadore och 2 av hans kumpaner lever så då tänker man fort fram med hagelbrakaren!
Men så har man bara laddat 2 skott i f******* 3 meter
kvar till en säker död...(För 2 skott räcker ju inte ens till att skjuta en Ganado)

Då är man garanterat död(om man inte har eldgranater)
  • 0
Körde FEAR demot för ett tag sedan. Jag satt där och gick runt i något mörkt lagerhus. Precis som jag ska klättra ner för en stege så kommer den där blodiga tjejen. Hoppade till och satt stilla på stolen i en minut.
  • 0
typ alla i fear
42
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!