Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

GTA IV - Officiell tråd


Citerar Banka:
Citerar GiantPotat0:Hur löser man det problemet då? Jo, man stänger av autosave.

Har tidigare gjort det, dessvärre fungerade det inte.


Hmm, konstigt.

Jag har börjat på att försöka få alla achievments i TLAD och BoGT. Har alla utom Full Chat i TLAD sen ska jag börja med BoGT.
I'm a luigiiii yahååå
  • 0
Citerar Tihtala Isil:
Kaxigt av dig!

Är sugen på spelet, men måste spara pengar. D:

Balladen alltså.


Ska du säga.

Citerar Banka:
Hur i helvete får du det?


Brukar köra utan autosikte men nu när man måste ha bra score så har jag det aktiverat. Bara att låsa på en kille och sedan dra sikte på huvudet.
Kom ihåg att man inte behöver göra alla delmål på samma gång utan man kan först rusa igenom uppdraget med en rocket-launcher för att sedan spela det en gång till och ta det lugnt och satsa på att sikta rätt.
Awesomeness would ensue.
  • 0
Citerar DunderKlumpen:
Brukar köra utan autosikte men nu när man måste ha bra score så har jag det aktiverat. Bara att låsa på en kille och sedan dra sikte på huvudet.
Kom ihåg att man inte behöver göra alla delmål på samma gång utan man kan först rusa igenom uppdraget med en rocket-launcher för att sedan spela det en gång till och ta det lugnt och satsa på att sikta rätt.


Jaså? Det visste jag inte, trodde man var tvungen att pricka in allt på en gång. Det förenklar en hel del. Lite synd är det att man inte kan se i förväg innan uppdraget om vilka delmål man klarat av.
Ally's
  • 0
Citerar DunderKlumpen:
Brukar köra utan autosikte men nu när man måste ha bra score så har jag det aktiverat. Bara att låsa på en kille och sedan dra sikte på huvudet.

Antar att jag får svälja min stolthet och slå på auto-aim om jag vill låsa upp 100%.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Fy fan vad svårt det är att hinna under den utsatta tiden i "Sexy Time" D:
Awesomeness would ensue.
  • 0
Citerar Fauve:
Antar att jag får svälja min stolthet och slå på auto-aim om jag vill låsa upp 100%.


Jag visste inte ens att man kunde slå av det. :o

Citerar DunderKlumpen:
Kom ihåg att man inte behöver göra alla delmål på samma gång


Det visste jag inte heller, visste inte heller att man kunde spela om uppdragen från mobilen. Hade jag vetat allt det där hade hela min BoGT story set annorlunda ut.
I'm a luigiiii yahååå
  • 0
Hur använder man sitt egna fordon i Drug Wars? Man blir ju automatiskt inkastad i den där bilen Henrique och Armando kommer med.
  • 0
Är det bara jag som har problem med den nya uppdateringen till GTA IV till PC? Jag kan inte starta ett MP-spel, partiklar och vapenljud fungerar inte i Video Editorn och det tar runt minuten att ladda Singleplayer från Video Editorn. Vad fan har hänt? Känns mer som en degradering av spelet än en uppdatering...
  • 0
Citerar Lurkman:
Hur använder man sitt egna fordon i Drug Wars? Man blir ju automatiskt inkastad i den där bilen Henrique och Armando kommer med.


Hoppa ur och gå in i ditt gamla fordon, står parkerat i närheten.

Citerar GiantPotat0:
Jag visste inte ens att man kunde slå av det. :o


Jag tycker spelet är ospelbart med auto-aim.
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Någon som vet lösningen på mitt problem på föregående sida?
  • 0
Citerar The Sheriff:
Jag tycker spelet är ospelbart med auto-aim.


Kan man stänga av det?
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
jag gillar att krossa tanter under polisbilar
Hjärtat sitter till vänster
  • 0
Citerar torbli79:
Citerar The Sheriff:
Jag tycker spelet är ospelbart med auto-aim.


Kan man stänga av det?


Man kan ju hålla inne triggern halvt så används ju aldrig auto-aim vet jag iallfall.
Åk i taxi homofil! http://www.homosaurus.se
  • 0
Citerar Lurkman:
Hur använder man sitt egna fordon i Drug Wars? Man blir ju automatiskt inkastad i den där bilen Henrique och Armando kommer med.


Ditt fordon parkeras i närheten där ni är innan ni åker iväg.

Tillagt 2009-11-15 21:32:
Citerar The Sheriff:
Hoppa ur och gå in i ditt gamla fordon, står parkerat i närheten.


Ah, Sheriff har redan gett svar på frågan

Tillagt 2009-11-15 21:34:
Citerar The Sheriff:
Jag tycker spelet är ospelbart med auto-aim.


Varför då?

Tillagt 2009-11-15 21:35:
Citerar The Vulture:
Är det bara jag som har problem med den nya uppdateringen till GTA IV till PC? Jag kan inte starta ett MP-spel, partiklar och vapenljud fungerar inte i Video Editorn och det tar runt minuten att ladda Singleplayer från Video Editorn. Vad fan har hänt? Känns mer som en degradering av spelet än en uppdatering...


Har dessvärre inte spelet till datorn, men har du googlat och sett andra som lider av samma problem? Dessvärre får du nog ominstallera det och patcha om det annars. Spara dock dina saves.
Ally's
  • 0
Citerar WhyTry:
Man kan ju hålla inne triggern halvt så används ju aldrig auto-aim vet jag iallfall.


Ja det visste jag, trodde det fanns en inställning.
It's called the 'Mortuary'... it's a big black structure with all the architectural charm of a pregnant spider - Morte (Planescape: Torment)
  • 0
Hur stänger man av den irriterande radion på ballad of gay tony?
  • 0
Jag är lite smått konfunderad över en viss sak: Hur har de som är uppe i rank 10 i multiplayern gjort? Nöter de Hangman's NOOSE på Hard i tiotals/hundratals timmar, eller finns det något annat sätt att tjäna MYCKET pengar på SNABBT?

Frågan lyder: "5 MILJONER - Hur bär de sig åt?!"

Edit: för er som inte vet, man behöver 5 miljoner för att komma upp i rank 10.
  • 0
Citerar addeSYNC:
http://www.youtube.com/watch?v=LHbIMNqv9YA


Ingen aning varför, men det är så sjukt underhållande att se dessa ragdolls videos från GTA IV ^^.
Ally's
  • 0
Citerar alzo_93:
Hur stänger man av den irriterande radion på ballad of gay tony?


Irriterande? Håll ned höger eller vänster D-Pad knapp.
Ally's
  • 0
Citerar Banka:
Ingen aning varför, men det är så sjukt underhållande att se dessa ragdolls videos från GTA IV ^^.


Tack! Kul att få lite respons. Märker att jag är lite sen med att upptäcka detta dock. Känner mig väldigt inaktiv på forumet för tillfället.

Citerar Apollo:
Nästan lite skojig.


Tolkar det som en komplimang. ;)
  • 0
Citerar addeSYNC:
Tack! Kul att få lite respons. Märker att jag är lite sen med att upptäcka detta dock. känner mig väldigt inaktiv på forumet för tillfället.


Np, gillar dina ragdoll videos så jag ser gärna fram emot fler
Ally's
  • 0
Citerar Banka:
Varför då?


För att siktet fastnar överallt..
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0
Citerar Banka:
Np, gillar dina ragdoll videos så jag ser gärna fram emot fler


Trevligt. Det kommer en ny innan veckans slut.

Edit: Här är den:

http://www.youtube.com/watch?v=R6lMiWpig3E
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!