Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Sex och "sexigt" i spel.


J
Citerar Kazeus:
Citerar Kappe_cool:
men lite mer naket skulle det kunna va tycker en vän till mig



Varför vågar ingen erkänna?
Citerar Kazeus:
Citerar Kappe_cool:
men lite mer naket skulle det kunna va tycker en vän till mig



Varför vågar ingen erkänna?
Jag menar det! Han är såååååå himla omogen
Ett plattforms spel? En plattform för spel!
  • 0
eh, e din vänn omogen för att han tycker det borde vara mera naket i spel?

Angående tråden:
Sex och sexighet i spel e väll inge dålig, om det inte går till överdrift. (typ somi gta san-an? )

Det räcker med att tjejerna e snygga, de behöver inte kuta runt o åka snowboard/köra F1 bil/skjuta aliens nakna?

Lagom e alltid bäst.
Därför ska man gilla Samus!
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
Att man ens tänder på digitala bröst och kroppar. Jag tycker att om man tänder på virtuella kvinnor så bör man skaffa hjälp för det är fan inte normalt.
Gud är bög.
  • 0
Citerar Cobain_Lennon:
Att man ens tänder på digitala bröst och kroppar. Jag tycker att om man tänder på virtuella kvinnor så bör man skaffa hjälp för det är fan inte normalt.

På vilket sett är det inte "normalt"? Har det gjorts en undersökning av saken som bevisar att det endast är en liten del av befolkningen som tänder på sånt här?
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar Cobain_Lennon:
Att man ens tänder på digitala bröst och kroppar. Jag tycker att om man tänder på virtuella kvinnor så bör man skaffa hjälp för det är fan inte normalt.


Säg det till min kusin som brukar onanera till wow....
  • 0
Citerar Tom 2mat:
På vilket sett är det inte "normalt"?


Det är digitalt. Förstår inte hur man kan tända på en spelkaraktär.
Gud är bög.
  • 0
Värre att tända på kroppar fyllda med silikon gegga och bilder som är photoshoppade så mkt att man inte kan se likheten med orginalbilden!
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
Undra hur en sexscen i fable 2 skulle se ut om de inte var blackscreen. De säger ju; ''Ohh, it tickles'' ibland, o de kan ju bara betyda en sak.
  • 0
Sexigt i spel e ju bara bra men det ska inte vara överdrivet. Soulcalibur har lagom om man bortser från överdrivna fall som Ivy. Grabbar ska gilla nakna/halvnakna brudar men man behöver ju inte tända på det som Cobain_Lennon säger. Men man är väl inte onormal för att man gillar "spelporr"? Ok, man är extremt onormal
  • 0
Citerar Cobain_Lennon:
Det är digitalt. Förstår inte hur man kan tända på en spelkaraktär.


Då finns det väl betydligt mer avvikande saker vissa tänder på...
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Citerar Tom 2mat:
Att man ens tänder på digitala bröst och kroppar. Jag tycker att om man tänder på virtuella kvinnor så bör man skaffa hjälp för det är fan inte normalt.


Att man ens tänder på silikonbröst och kroppar med piercings. Jag tycker att om man tänder på kvinnor med nånting konstgjort över huvudtaget så bör man skaffa hjälp för det är fan inte normalt.

En kropp kan väl ändå vara snygg trots att den är modifierad på något sätt, annars skulle allt som inte var totalt naket vara onaturligt och man måste söka hjälp. Och det vore ju en konstig värld. Nej jag ser absolut inget fel i att kunna tända på virtuella kvinnor!
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
  • Ego
  • Ego
Varför så mycket våld/sex?
Helt ärligt, varken våld eller sex är särskilt politiskt korrekt, ändå gnälls det bland gamers bara på sexighet i spel. Jag gillar både underhållnignsvåld och sexiga tjejer. Och precis som att jag inte går ut på stan och skjuter nån eller slår nån på käften när jag spelat TV-spel så sitter jag inte och fickrunkar till SC4. Det är bara s-p-e-l
The official pimp of juicylucy.
  • 0
Citerar Sällskapet:
Citerar Cobain_Lennon:Att man ens tänder på digitala bröst och kroppar. Jag tycker att om man tänder på virtuella kvinnor så bör man skaffa hjälp för det är fan inte normalt.

Säg det till min kusin som brukar onanera till wow....


Vafan..?

Iallafall, det spelar ingen roll om det är någon snygg tjej eller inte i något spel enligt mig. Ett spel är ett spel, och då fokuserar jag hellre på själva spelet än att stirra mig kåt på en virtuell tjej som är överdrivet gjord.
Trust your hand.
  • 0
Citerar Cobain_Lennon:
Det är digitalt. Förstår inte hur man kan tända på en spelkaraktär.

Citerar TB the gr8 1:
Värre att tända på kroppar fyllda med silikon gegga och bilder som är photoshoppade så mkt att man inte kan se likheten med orginalbilden

Exakt. I och för sig tänder jag själv knappt på någon av dem, men det är inte det som är grejen.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar ShmekarN:
Ett spel är ett spel, och då fokuserar jag hellre på själva spelet än att stirra mig kåt på en virtuell tjej som är överdrivet gjord.


Så du sitter heldre o stirrar dig kåt på en överdrivet gjort porrbild?
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
Citerar nighthawk:
Att man ens tänder på silikonbröst och kroppar med piercings. Jag tycker att om man tänder på kvinnor med nånting konstgjort över huvudtaget så bör man skaffa hjälp för det är fan inte normalt.


Fast man kan bli attraherad av ord i en porrnovell, därför känns det inte helt otroligt att vissa tycker att digitala människor är sexiga...
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Citerar TB the gr8 1:
Citerar ShmekarN:Ett spel är ett spel, och då fokuserar jag hellre på själva spelet än att stirra mig kåt på en virtuell tjej som är överdrivet gjord.

Så du sitter heldre o stirrar dig kåt på en överdrivet gjort porrbild?


Nej det har jag inte sagt. Jag menar att jag hellre spelar spelet än bryr mig om sexiga tjejer och dylikt i spelet.
Trust your hand.
  • 0
Ibland känns spel lite väl "barnvänliga" och karaktärer får knappt visa fötterna. Så om det visas lite heta delar då och då har jag inga problem med.

Men jag tycker problemet med många av spelen där lättklädda tjejer är med i är att det känns så ditsatta, enbart för att visa upp kropparna och den enda riktiga animationen är lagd på melonerna. Om dom gör en riktigt grym kvinna som man faktiskt kan relatera till och som inte är designad av något sexgalning, då ser jag inget fel med lite hotness, liksom
Varför läser du här? Läs mina bloggar istället!
  • 0
Citerar theDman:
Om dom gör en riktigt grym kvinna som man faktiskt kan relatera till och som inte är designad av något sexgalning, då ser jag inget fel med lite hotness, liksom

Som Samus, alltså.
There will always be people that say mean words because you are different. But there are many more people that do not judge a person based on how they look, or where they came from. Those are the people whose words truly matter.
  • 0
Citerar Tom 2mat:
Som Samus, alltså.


Indeed!
"The fate of destruction is also the joy of rebirth."
  • 0
Citerar Destroyah18:
Indeed!
Varför läser du här? Läs mina bloggar istället!
  • 0
Citerar GW Jocke:
Undra hur en sexscen i fable 2 skulle se ut om de inte var blackscreen. De säger ju; ''Ohh, it tickles'' ibland, o de kan ju bara betyda en sak.


Sexet i Fable II visar snarare mera kärlek än snusk. Samt lite brittiskt humor.
Skolbetyg är som att bedöma folk efter utseendet.
  • 0
Citerar Saffransbulle:
Citerar GW Jocke:
Undra hur en sexscen i fable 2 skulle se ut om de inte var blackscreen. De säger ju; ''Ohh, it tickles'' ibland, o de kan ju bara betyda en sak.


Sexet i Fable II visar snarare mera kärlek än snusk. Samt lite brittiskt humor.


indeed
Om du tittar i rätt riktning kan du se bakåt i tiden.
  • 0
Citerar theDman:
Om dom gör en riktigt grym kvinna som man faktiskt kan relatera till och som inte är designad av något sexgalning, då ser jag inget fel med lite hotness, liksom

Som Jade i Beyond Good & Evil.
Gamer FL <3
  • 0
Eller Faith i Mirror's Edge..
Det lät bra i huvudet innan jag skrev det..
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!