Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel köpte du senast?


Nämn tre spel ni senast köpte och ha gärna med ett eget omdöme, om ni vill!

Mina:
1.) Battlefield 2 ------------ Superkul onlineskytte-spel med grymt bra variation!

2.) Empire Earth 2 ----------- Ett strategispel med många av de mest geniala ideerna man kan ha till ett RTS! Att äga och ta över territorier är en av dem...

3.) Battlefield Vietnam (kommer nog imorrn )
Pessimisten: Det kan inte bli värre... Optimisten: Jo då, det kan det! :-)
  • 0
1. Tekken 5 -
Fantastiskt spel med grym grafik, finslipar combos gång på gång.

2. Marc Eckos Getting Up: Contents Under Pressure -
Roligt spel med härligt upplägg, dock tråkig grafik och dålig teknik.

3. Day of Defeat: Source -
Mästerligt onlinespel, mycket nöje!
What? We can't stop here, this is bat country.
  • 0
Har de senaste dagarna inhandlat lite spel till min nya NDS lite.. Ska bli kul tråkiga dagar i sommar..

New super mario bros
Metroid Prime hunters
Castlevania: dawn of sorrow
http://soundcloud.com/august-jakobsson
  • 0
Köpte faktikst Batman Begins till Xbox idag för 99 kronor på Game. Nu kommer de flesta säkert tycka jag är konstig som köper ett spel som har fått ganska mycket negativ kritik. Jag köpte det dock dels för att skaffa mig en egen uppfattning och dels eftersom jag har läst några åsikter om det här på forumet som var positiva.

Och vad tycker jag om spelet då? Jag tyckte faktiskt det var skitskoj. EA brukar ju inte leverera kvalitativa spel men detta var faktiskt oväntat välgjort. Helt klart ett av de bättre filmlicensspel jag spelat.
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
  • 0
Sköpa spelAAAHAHAHAHAHAHA

nej men alvarligt... hmmm det måste vara morrowind tillsammans med två andra spel.

[Avoca] hmm 99 spänn gör ju alla spel nästan prisvärda... men i regel brukar licens spel på filmer vara rätt kass eller aldrig över medel... men 99 spänn för ett konsole spel kan man ju tänka sej att slänga ut dom brukar ju ha ganska okej priser i bland på spel som man inte "vågat" prova annars
Islam+frihet=lol
  • 0
Det senaste spelet jag köpte var GRAW till XB360.
Livedelen är suberb, likaså singelplayer delen.
Fast det var några månader sen jag köpte det.
Håller på att spara till en HDTV, Så jag antar att det inte blir några mer spel för mig förens framåt januari Förhoppningsvis så ska min brorsa köpa en Wii, så frammtiden ser inte så mörk ut ändå
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Diskussionen har stängts av en moderator med motiveringen:
Använd sökfunktionen. Finns likadana trådar. /kaleii