Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Längsta laddningstider


Annars kanske det är fel på hans skiva ? För om IGN (eller vilka det var ) skriver att det är snabba laddningstider så lär det ju inte ta 7 min
Fuckalize sing-fuckaloo
  • 0
  • Too
  • Too
Såg hela.

Den bara fortsätter och fortsätter! 6,28 stannar den på typ.
"I didn't lose, I just didn't have good enough weapons."
  • 0
  • shoo
  • shoo
haha fy tusan va dåligt optimerat alltså! Psp:n brukar ju ha ganska korta laddningstider... tex Gta laddar ju mycket snabbare än på ps2:an...
I'd help the homeless... but I don't know where they live o.O
  • 0
Oj vad långt. Och plus att han hoppade över videon och gick direkt till matchen. ^^
"My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked the hooligan" - Eric Cantona
  • 0
Jag såg på hela filmen, fast till skillnad från er (som antagligen tänkte ut roliga sett att förolämpa spelet) tog jag och kollade på GameFAQs medlemsrecensioner (mycket bättre källa än Gamereactor) och de verkar gilla spelet. För er som tror på betyg fick spelet aldrig under 8, och det var 8 stycken som recenserade spelet.

http://www.gamefaqs.com/port able/psp/review/929239.html

Och efterom det är givet att någon får tanken på att skriva något i stil med "dessa personer har usel smak GR rockar" så är det 5 av 8 personer som verkligen förolämpar laddningstiderna, och ändå gillar spelet.

Vore värt att skaffa om man gillade Wrestling.
FOX HOUND, borta från Gamereactor tills Metal Gear Solid 3 Subsistence släpps
  • 0
Jag älskar wrestling. Har även spelat spelet hos min kusins PSP. Den var riktigt bra. Anledningen jag tyckte att det var kul var för att killen som gjorde filmen ladde in roliga komentarer. ^^
"My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked the hooligan" - Eric Cantona
  • 0
"Oh, it was loading the LOADING SCREEN."

Haha.
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Hehe, där ser man...
NJET
  • 0
Öhhhh... tur jag såg detta, har funderat på att skaffa det men för- och nack-delarna tog ut varandra, men nu vinner "Nej" sidan med hästlängder!
Remember, even the greatest gamers have once been n00bs. "I'm a gameoholic!"
  • 0
Hoho, förståligt Rage999
NJET
  • 0
Hahaha, såg hela. FAN VAD JOBBIGT!
"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
  • 0
..
"Save the Culture - Kill the Copyright" - DEUS
  • 0
  • uffe
  • uffe
Soldier of fortune till Dreamcast var drygt i det avseendet.
They have taken you from the Imperial citys prison.........
  • 0
[master_chief]
Där ligger värsting-laddare som Half-Life 2 och gamla goda Sin i lä.

He he, Sin... Vill minnas att det laddade VIDRIGT segt om man inte tankade hem en patch på runt 22 meg, vilket inte var särskilt skoj i 33k-modemens tidevarv. Spelade nyss Half-Life 2 på Xbox och tyckte laddningstiderna där var klart mindre irriterande (om än ganska täta ibland) i jämförelse med när jag körde det på min rätt bleka pc vid releasen. Då kunde det ta en stund...

[uffe]
Soldier of fortune till Dreamcast var drygt i det avseendet.

Japp, här har vi ett annat svårt brott mot god laddningssed. Laddningstider i denna kaliber måste klassas som hälsovådliga. Vill minnas att man vid något tillfälle bara hann spela omkring 20 sketna sekunder eller så innan ÄNNU EN j*vla laddning startade.
Dreamcast - up to six billion players
  • 0
Jag fullständigt hatar långa laddningstider överhuvudtaget.
  • 0
Jupp, när HL2 laddar så slår jag på TV'n och tittar på vad som helst, som t. ex Oprah eller bimbos i vildmarken.

Då har det gått för långt.
Do you have any good old ham?
  • 0
Att starta HL2 och komma till menyskärmen för mig tar runt 3 min.
  • 0
"At some point, someone at THQ said "This is fine. WE CAN SHIP THIS." Haha, herregud. Jag hade ätit det spelet om det hade laddat så länge.
Taskigt läge som billiga villor.
  • 0
Tja någon som har lirat C64 indiana jones spelet tempel of DOOM tror att det var nästan ÄNNU VÄRRE ladnings tider... tror att jag fick igång spelet en gång och dog lika snabbt... och gissa vad? det började ladda igen tror att det var över 10 minuters laddnings tider fan om man inte hade epelepsi innan så kunde man få det efter om man satt å kollade på allt flimmer
Islam+frihet=lol
  • 0
Om man verkligen hatar laddningstider så köp Nintendos konsoler, knappt en laddningstid i spelen jag har till GC.
NJET
  • 0
Det har med lagringsmediet o göra pojke. Det är inget speciellt med bara Nintendo ska du veta. De tidigare Sega konsolerna hade också spelen på kasetter och blev således även de utan laddningstider.
shador | extra dry.
  • 0
Haha jävlar, jag skulle kastat ut konsollen genom fönstret.. 6 minuter och 28 sekunder för att få igång en match, hjälp..
http://soundcloud.com/august-jakobsson
  • 0
Riktigt skickligt gjort det där. Växla medan filmer och laddningstider om och om igen. Tänk om man vill byta gubbe?
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Oblivion har skrämmande långa laddningstider. Inte nog skrämmande för att hålla en borta dock.
  • 0
  • Jonas
  • Jonas
  • GR®
>FOX HOUND - Du ska aldrig lyssna till Gamefaqs recensioner. Där får alla spel alltid på tok för höga betyg. Och Smackdown vs Raw är ett toppspel (jag älskar wrestling, läs min recension av PS2-spelet vettja), men PSP-versionen laddar åt helsike för länge. Ett problem jag tycker många PSP-spel har, men detta tar nog alla rekord...
Jonas Mäki / Gamereactor
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!