Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Bästa titelmusiken


vilka spel tycker ni har bäst main theme? Själv så tycker jag att Tomb raider legend och Halospelen har bäst main theme.

Yeah!
  • 0
GTA, kanske? Jag känner jättemånga personer som inte spelar så mycket som gillar det.
Do you have any good old ham?
  • 0
FF spelen? njae... kanske Fantasy online spelen är dom mest mainstream spelen... jag menar... kan dom inte komma med någe nytt än att ha dom vanliga raserna... alver, troll, dvärgar, orcer, människor. Komigen lite annurlunda raser tack eller varför inte lämna fantasy themat, med berömda bröst brynjan för tjejer? .
Islam+frihet=lol
  • 0
Meddelandet borttaget pga. förvirring.
Storm shadow, let's battle.
  • 0
Bäst mainteam? Fattar inte frågan.

men om du menar vilken spel som är mest mainstream, så World of Warcraft och Counter Strike. Helt utan tvekan på några plan. Varenda oinsatt unge spelar det, och en handfull insatta.
Nuets omöjlighet är morgondagens mirakel, sades i Oskuldstråden. Men likt fan hände inget idag.
  • 0
[The_Neppset] samma här... fattade inte heller frågan? men skulle nog tro Warcraft serien är nog en ganska bra sammanfattning och Diablo serien?
Islam+frihet=lol
  • 0
Oj jag inser nu mitt stora stavningsfel. Jag menar main theme. Förstår ni nu?
Yeah!
  • 0
Jaha! Hehe.

Halo. Helt utan tvekan på några plan.
Nuets omöjlighet är morgondagens mirakel, sades i Oskuldstråden. Men likt fan hände inget idag.
  • 0
THEME aha... måste nog hålla med om att fifa spelen har hållit hög klass... då 96 var ganska skön musik på .

Diablo 2 och wow har sköna themes..... om ni snackar om musik alltså?
Islam+frihet=lol
  • 0
TR: Legend här med
Fuckalize sing-fuckaloo
  • 0
Jaha, rätt så stor skillnad från mainstream=)

Shadow of the Colossus main theme The Tale of Sixteen Sacrifices är nog den mest storslagna.
Sen är Halos också eptiskt.

Episode 1's main theme är också väldigt bra. Den låten dom hade på alla trailers, samt i sjukhuset. Inte lika eptisk som de andra, men det skulle inte heller passa HL2.
Do you have any good old ham?
  • 0
Fifa 98 är bäst ju musiken är så bra.
fock the noobs and the modds !!!!!
  • 0
Metal Gear Solid har skönast theme!
"Sure, I could have stayed in the past. I could have even been king. But in my own way, I am king. Hail to the king, baby"
  • 0
FF VI lätt.
I'm selling these fine leather jackets
  • 0
Halo- och GTA-spelen.
War Is My Shepherd
  • 0
[-RadiuZ-] Haha jo det är det nog

Jo Episode ett var ju ren skit bortsett från musiken

BF 2 tror jag nog och vietnam riktig musik
Islam+frihet=lol
  • 0
We Love Katamari! Deus Ex! Halo! Battlefield 1942! Fallout 2!
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Bäst Main Themes på spel:

Need For Speed Serien
och
Grand Theft Auto Serien

Ända sedan Hot Puirsuit har det varit bra låtar på spelet. Både HipHop och Rock. Det blir en skön blandning.

Och sen så har GTA:3, Vice City, SA haft bra låtar de med.
Speciellt SA då spelet hade några av mina favorit låtar.
*Radio Los Santos*
"My best moment? I have a lot of good moments but the one I prefer is when I kicked the hooligan" - Eric Cantona
  • 0
Halo och GTA 3.
'Carefree Wherever You May Be...Don't Trust Your Wives With John Terry'
  • 0
Halo 2 (gillar inte CE:s) och Morrowind
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
Halo och Final Fantasy X, ingen tvekan om den saken!
  • 0
De 3 Metal Gear Solid spelen, lättast...
  • 0
Finns säkert bättre men jag svara Halo ändå.
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Metal gear solid spelen, utan någon som helst tvekan.. Har themet som ringsignal
http://soundcloud.com/august-jakobsson
  • 0
  • Missing Avatar
  • Eqo
[instant aim]

Håller med, jag föredrar Halo 2 musiken framför många drag i Halo: CE. Men tillsammans är det den bästa spelmusiken och enda spelmusiken jag kan lyssna på utanför ett spel.
Gears of War 10/10 - O Daniel Craig, Where Art Thou? xD
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!