Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Guitar Hero II - Xbox 360


Citerar Hydra:
Vafan? Kan man glitcha sig till kick the bucket? Jävla n00bs som gör sånt. Det förklarar hur Neiru Nilos fick den...

Tillagt 2007-08-09 10:20:
Hur fan ska folk veta att jag klarat den på riktigt nu?


Neiru Nilos är känd för att betala folk för att ta achivements åt honom. Han betalade en jag känner över live 4200 Ms-points för att ta 20 achivements åt honom i The Darkness. Jag antar att så är fallet även denna gång.

Citerar Hydra:
Fast mitt bästa rekord på Jordan är sparat med ett X bredvid, så det borde vara bevis för att jag har klarat den.


Vad jag vet sparas inte poängen när man har glitchat, så det är väl enda sättet att avgöra om man har gjort det på riktigt.

Tillagt 2007-08-09 11:46:
Här har du, robbanbobban. Tog en snabb bild på min hand.

http://img339.imageshack.us/img339/1100/guitarheroii015ma3.jpg
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
"Fishy10"

Vilka achievements har du kvar, och vilka tror du att du får snart? Blev nyfiken bara, för du verkar ganska duktig.

Neiru Nilos har flera ggr bett mig att klara Start a real band åt honom, fast jag erbjöds inga points!
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Citerar Hydra:
"Fishy10"

Vilka achievements har du kvar, och vilka tror du att du får snart? Blev nyfiken bara, för du verkar ganska duktig.


Jag har alla singelplayer-achivements förutom Kick the Bucket och Start a Real Band Already. I Multiplayerväg är det dock lite fattigare då jag inte har någon förutom min bror att lira med. Där har jag allt förutom Millionaire Paire, 800k pair och 1000-NS pair. Om vi bara skulle ha till gång till en till gitarr skulle vi kunna ta allt utom Millionaire Paire, antar jag.

Det lär ta en stund till innan jag får SRBA-achivementset. Har sju låtar kvar att sätta 5* på(H18, Misirlou, CMH[4000 ifrån], Institutionalized, PF, LtR[13000 ifrån] och The Trooper). Har minst 4* varje, förutom Misirlou.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
The trooper på expert med 5* är långt ifrån mig känns det som hehe
  • 0
Citerar Forerunner:
The trooper på expert med 5* är långt ifrån mig känns det som hehe


Inte för mig. Börjar att lära mig Main Riff:ena nu.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Jag gillar kortare låtar har jag märkt

Jessica t.ex. känns lite väl lång. Tyckte att jag hade spelat en evighet när jag lirade på Hard och fick song failed men då var det typ bara 57%.
"Manligt är ett gruppbefäl med Ak 5:a" - Templarpaladin
  • 0
Satte nytt rekord på Freya med 275 000. Missade typ tre gånger på hela mellanspelet.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Citerar Fishy10:
Satte nytt rekord på Freya med 275 000. Missade typ tre gånger på hela mellanspelet.


Har 259 000, Dock har jag inte försökt sedan jag fixade 5 * på den.
Nu har jag iaf tagit 4* på The Trooper, så nu har jag bara en låt som jag aldrig har klarat med 4* (Six).
Har oxå kommit avsevärt mkt närmare att ta 5 * på Rock this town men annars har det inte hänt så mkt.
Jo, jag tog 481 000 på Killing in the name . Det känns lite surt att det var så lätt för då kunde jag ha tagit 500 000-Achievmentet där i stället för att traggla med X-treme(:sick .
5* på GHII, GH III och guldstjärnor på alla RB-låtar.
  • 0
Citerar no ideas:
Har oxå kommit avsevärt mkt närmare att ta 5 * på Rock this town men annars har det inte hänt så mkt.


Riktigt härlig låt! Har 230 000 som highscore där.

Citerar no ideas:
Jo, jag tog 481 000 på Killing in the name . Det känns lite surt att det var så lätt för då kunde jag ha tagit 500 000-Achievmentet där i stället för att


Jävlar, själv ligger jag runt 350 000. Beror väl till viss del på att jag aldrig kommer ihåg att spara starpowern till det tunga ackordstället efter "solot".
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Citerar Hydra:
Hur fan ska folk veta att jag klarat den på riktigt nu?


Bu-the fucking-hu
Far away across the field // The tolling of the iron bell // Calls the faithful to their knees // To hear the softly spoken magic spells
  • 0
Fick nyss Sandbox Hero, hahah. Ska satsa på att få fem stjärnor på alla låtar i medium nu.
Jag är odödlig. Jag har aldrig dött, så ingen kan bevisa att jag inte är det.
  • 0
Mr. Fix It - Bästa låten i hela spelet
Heinz Ketchup
  • 0
Citerar Fishy10:
Citerar no ideas:
Har oxå kommit avsevärt mkt närmare att ta 5 * på Rock this town men annars har det inte hänt så mkt.


Riktigt härlig låt! Har 230 000 som highscore där.

Citerar no ideas:
Jo, jag tog 481 000 på Killing in the name . Det känns lite surt att det var så lätt för då kunde jag ha tagit 500 000-Achievmentet där i stället för att


Jävlar, själv ligger jag runt 350 000. Beror väl till viss del på att jag aldrig kommer ihåg att spara starpowern till det tunga ackordstället efter "solot".


När jag kom på det fick jag över 400 000 direkt typ. Det är det bästa stället att ta upp den på, defenetivt.

Citerar Zenith_J_Coke:
Mr. Fix It - Bästa låten i hela spelet

mkt möjligt
5* på GHII, GH III och guldstjärnor på alla RB-låtar.
  • 0
Jag har nu bara 6 låtar kvar att få 5* på (Hard).
Antennas to Heaven
  • 0
Citerar Behzad93:
Jag har nu bara 6 låtar kvar att få 5* på (Hard).


8 på expert kvar, lycka till
5* på GHII, GH III och guldstjärnor på alla RB-låtar.
  • 0
Citerar no ideas:
8 på expert kvar, lycka till


Gah... Jag har inte ens funderat på att få det på alla Expert-låtar.
Antennas to Heaven
  • 0
Det hade jag inte heller, men sen när jag tog 5* på alla hard låtar så kom det bara naturligt.
5* på GHII, GH III och guldstjärnor på alla RB-låtar.
  • 0
Citerar no ideas:
Det hade jag inte heller, men sen när jag tog 5* på alla hard låtar så kom det bara naturligt.


Jaså, så gör nog jag med. Om jag klarar det, dvs.
Antennas to Heaven
  • 0
Citerar Behzad93:
Citerar no ideas:
Det hade jag inte heller, men sen när jag tog 5* på alla hard låtar så kom det bara naturligt.


Jaså, så gör nog jag med. Om jag klarar det, dvs.


Den enda låtarna jag hade någon form av problem med var The Trooper och Crazy on You. Annars var det aldrig några problem.

Har sju låtar kvar att 5*:a på expert. Var sjukt nära att få det på Carry me Home. Jag fick 210 000 och man behövde 214 000.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Citerar Fishy10:
Den enda låtarna jag hade någon form av problem med var The Trooper och Crazy on You. Annars var det aldrig några problem.


Jo, dom är jobbiga. Har även Carry me Home och Hangar 18 och ett par andra som jag inte kommer ihåg kvar.
Antennas to Heaven
  • 0
"Fishy10"

Du har Misirlou kvar att få 5* på? Du har en underbar kväll eller dag framför dig bara så att du vet det. Det är den överlägset svåraste låten att få 5* på och du behöver över 200 000! Jag satt 4 timmar i sträck innan jag klarade den... Allt beror på hur väl det går i slutet fattade jag sedan, och då klarade jag den till sist. Där kommer det nämligen en sektion med 3 st noters akord, och sätter du hela den med x8 får du löjligt mycket poäng.
Här skare stå något helt enormt fyndigt.
  • 0
Citerar Behzad93:
Citerar Fishy10:
Den enda låtarna jag hade någon form av problem med var The Trooper och Crazy on You. Annars var det aldrig några problem.


Jo, dom är jobbiga. Har även Carry me Home och Hangar 18 och ett par andra som jag inte kommer ihåg kvar.


Om man sätter 5* på Crazy on You på Hard sätter man det på expert också.

Tillagt 2007-08-09 17:58:
Citerar Hydra:
"Fishy10"

Du har Misirlou kvar att få 5* på? Du har en underbar kväll eller dag framför dig bara så att du vet det. Det är den överlägset svåraste låten att få 5* på och du behöver över 200 000! Jag satt 4 timmar i sträck innan jag klarade den... Allt beror på hur väl det går i slutet fattade jag sedan, och då klarade jag den till sist. Där kommer det nämligen en sektion med 3 st noters akord, och sätter du hela den med x8 får du löjligt mycket poäng.


Jupps, efter att ha läst på diverse forum kan man lätt konstatera att det är den låten folk har mest problem med. Har 120 000 på den, vilket inte är den mest övertygande poängen. Kan nog skrapa ihop en ytterliggare 20 000(vilket är ungefär vad som krävs för 4*) genom att inte utlösa starpowern på helt fel ställe.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Jag börjar närma mig 5 stjärnor på Freya nu, jag har fått 236 000 och 94%. Så snart kommer den!

Och nu har jag blivit så bra på Hangar 18 att jag får 5 stjärnor varje gång jag spelar den. Rekordet ligger på 295 000, jag ska klara att komma över 300 000 på den.
We own your fucking dreams!
  • 0
Citerar sirjohnnyking:
Jag börjar närma mig 5 stjärnor på Freya nu, jag har fått 236 000 och 94%. Så snart kommer den!

Och nu har jag blivit så bra på Hangar 18 att jag får 5 stjärnor varje gång jag spelar den. Rekordet ligger på 295 000, jag ska klara att komma över 300 000 på den.


Fan, du hade inte behövt glitcha dig till Kick the Bucket, du kommer ju att ta den endå.
Gamers may debate what is a "feature" and what is a "bug", but to programmers the difference is obvious. A "bug" is a feature you can revert, while a "feature" is a bug you can't fix.
  • 0
Citerar Fishy10:
Fan, du hade inte behövt glitcha dig till Kick the Bucket, du kommer ju att ta den endå.


Det är ju stor skillnad mellan de låtarna. Jag klarar "bara" 57% på Jordan, det går inte längre sen.
We own your fucking dreams!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!