Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The Elder Scrolls Online


Citerar Grodorna:
En dassig WoW-klon som slaktar loren och är utvecklade av några ryssar på Zenimax Online.

Nej, det här är då fan inte något positivt. Ett spel gjort för casuals som bara spelat Oblivion, eller ännu hellre bara Skyrim.


Jaha, så du har spelat spelet?
I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it...
  • 0
Citerar Grodorna:
En dassig WoW-klon som slaktar loren och är utvecklade av några ryssar på Zenimax Online.

Nej, det här är då fan inte något positivt. Ett spel gjort för casuals som bara spelat Oblivion, eller ännu hellre bara Skyrim.


Kolla på någon Alpha Review snälla...
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
  • 0
Citerar Grodorna:
En dassig WoW-klon som slaktar loren och är utvecklade av några ryssar på Zenimax Online.

Nej, det här är då fan inte något positivt. Ett spel gjort för casuals som bara spelat Oblivion, eller ännu hellre bara Skyrim.


Lät som att du verkligen kollat upp spelet innan du skrev det inlägget.. *host*
men pls, läs deras lore-förklaringar på elderscrollsonline.com och kolla ett par alpha-reviews, det du säger är så otroligt dumt så det finns inte!
Är alla fps-spel i hela världen kloner på Wolfenstein 3D?
We are Ebonheart. We are as one. And by this, our victory is assured.
  • 0
Citerar Grodorna:
En dassig WoW-klon som slaktar loren och är utvecklade av några ryssar på Zenimax Online.

Nej, det här är då fan inte något positivt. Ett spel gjort för casuals som bara spelat Oblivion, eller ännu hellre bara Skyrim.


Här, jag hjälper dig: http://www.youtube.com/watch?v=SLp0ykvotEI
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
  • 0
Ska bli kul att citera 36 lessons of Vivec vid något större ställe och se hur spelare reagerar.
"Do you mind? I'm busy doing the fishstick. It's a very delicate state of mind!"
  • 0
Citerar EXECUTEMYRABBiT:
Lät som att du verkligen kollat upp spelet innan du skrev det inlägget.. *host*
men pls, läs deras lore-förklaringar på elderscrollsonline.com och kolla ett par alpha-reviews, det du säger är så otroligt dumt så det finns inte!
Är alla fps-spel i hela världen kloner på Wolfenstein 3D?
Citerar Illusiondude:
Här, jag hjälper dig: http://www.youtube.com/watch?v=SLp0ykvotEI


Jag har kollat in alpha-reviews och deras "förklaringar" till slakten av loren. Nej, det här är skitdåligt, spelet är utvecklat av några jävla ryssar och förhoppningsvis så havererar spelet lika hårt som SWTOR gjorde.

Inget äkta TES-fan skulle vilja spela den här skiten, Elder Scrollocaust Online borde man kalla det.
  • 0
Haha, bara att dom i dina ögon helt enkelt är "några jävla ryssar" och att det självklart är något negativt desutom i dina ögon gör ju att man inte kan ta dig seriöst på något sätt.
Och sen har vi faktumet att du inte kommer med något argument för åsikterna du uttrycker över huvud taget.

Citerar Grodorna:
Inget äkta TES-fan skulle vilja spela den här skiten


Jag har själv spelat de tre senaste eso-fansen och framförallt på skyrim har jag lagt ner hundratals speltimmar..
Men just själva grejen att man spelar spelen och tycker dom är underbara fantastiska spel matchar inte dina kriterier för "äkta TES-fan" antar jag?
We are Ebonheart. We are as one. And by this, our victory is assured.
  • 0
Citerar Grodorna:
En dassig WoW-klon som slaktar loren och är utvecklade av några ryssar på Zenimax Online.

Nej, det här är då fan inte något positivt. Ett spel gjort för casuals som bara spelat Oblivion, eller ännu hellre bara Skyrim.


Skulle gärna vilja höra dina argument på hur dom slaktar "loren" då jag inte kan sympatisera med det du skriver.
"Legends don't burn down villages"
  • 0
Kom igen då Grodorna! Kom med lite argument!
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
  • 0
Vi vill höra grunden till dina tankar Grodorna!
"Legends don't burn down villages"
  • 0
SPETSA HONOM!!!
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
  • 0
BURN HIM ALIVE
"Legends don't burn down villages"
  • 0
Håller tummarna för det andra bra MMORPG-spelet. Vilket det enda hittills är vet ni alla. Inget spel kommer någonsin bli bättre än WoW (MMORPG alltså).
Vart än vägarna bär, jag längtar alltid hem till gullmarsplan
  • 0
Citerar kahuna:
En in-game video http://www.youtube.com/watch?v=GqRfyfaY-Tg


Damn, blev sjukt pepp av den videon!
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
  • 0
De har börjat skicka ut beta invites nu, fick en i mailet precis
"I cannot permit you to exsist"
  • 0
Citerar Forzum:
De har börjat skicka ut beta invites nu, fick en i mailet precis


Till ett stresstest som pågår i 3 dagar (10-12 Januari). Efter det kommer du ej kunna spela mer utan en "riktigt" betanyckel!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
  • kraz
  • kraz
Citerar Playarn:
Till ett stresstest som pågår i 3 dagar (10-12 Januari). Efter det kommer du ej kunna spela mer utan en "riktigt" betanyckel!


Bah, jag som blev så glad.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Fick invite till Stresstesten.

Laddar ner dom där 21gb as we speak.

Tänkte passa på att testa spelet nu. Har ju bara läst att det ska vara dynga överallt. Så ska bli kul att se om internet har rätt eller inte.
  • 0
9GB nedladdat och ändå är man bara på 11% efter 2h timmars nedladdning.
Klagar inte på hastigheten, ligger på cirkus 3 mB/s. Börjar dock bli orolig om de ska behövas patchas också efter installationen osv osv, även om det står på Launchern "Installation" så kan det väl ändå inte göras samtidigt?
But I know the rage that drives you. That impossible anger strangling the grief, until the memory of your loved ones is just poison in your veins. And one day you catch yourself wishing the person you loved had never existed, so you'd be spared your pain
  • 0
Om någon saknar en beta kod till stress testen så kan de ta min. Hade gärna testat på spelet men jag kan ej ladda ner en 21GB stor fil för att spela ett spel i 3 dagar... det gör jag bara inte (har endast 40GB i månaden).

6FJAPCKKHP5E79KGW9TR
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
Kört betan i någon timme nu. Förvånansvärt stabilt, inga problem med varken framerate eller connection-grejer. Rent gameplay-mässigt vet jag dock inte om jag är särskilt imponerad. Känns som man har försökt efterlikna Skyrim alldeles för mycket, vilket känns ganska malplacerat i den här typen av spel.

Nåja, får väl köra några timmar till så får vi se.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Förvånad att man kom in faktiskt, fint med ett Online spel som funkar bra redan under ett beta stress test. : D

Förutom två krashar (när jag loggar ut, skapar en karaktär) funkar det prima. Striderna känns lite floaty, typ men annars har jag inga invändningar. ^^

Edit: Dock måste jag nog hålla med det som Sideshow skrev precis ovan, känns rätt skumt i striderna ibland. Tror det har något att göra med animationerna: Något jag verkligen uppskattar i tex World of Warcraft är att samtidigt som jag trycker på knappen som gör en ability sker den också. Här måste man liksom vänta på att animationen faktiskt träffar innan damage görs vilket jag inte tycker passar jättebra för ett MMO.
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Kört betan, rätt kul med de vanliga Elder Scrolls spelen är mycket roligare.
Men ett väldigt bra MMO spel med rätt bra grafik och stabila servrar redan i betan. Håller med ovan om att fighterna känns väldigt "Flouty" och att det ibland känns som om man inte ens gör något när man slåss.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!