Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Day Z


Citerar ante-vante:
Drygt att ha infection, speciellt när antibiotics är så rare att det inte finns i något som helst sjukhus på hela spelet.


Jag har antibiotika som jag gärna byter mot en AS50
Vi gör det möjliga omöjligt
  • 0
Citerar filipjulin:
Citerar ante-vante rygt att ha infection, speciellt när antibiotics är så rare att det inte finns i något som helst sjukhus på hela spelet.

Jag har antibiotika som jag gärna byter mot en AS50


En kompis avrättade mig så det är lungt ;) Dock så förlorade vi vår AS50 nu då han dog lite senare nu ikväll.....

http://www.gamereactor.se/forum/?forum=2&thread=335701&pag
e=14&last=2012-08-16+23%3A31%3A55
FUS RO DAH!!!
  • 0
Är infektion permanent? Min försvann efter någon halvtimme.. var det en bugg eller funkar det så?
Another Kind Of Hero
  • 0
Server restarts har tagit bort 2 av våra Ural trucks som vi kämpade hårt för att få tag på , så det gör upplevelsen sämre. Hade varit skillnad ifall vi förlorade dom på grund av något som hände i spelet :/ Någon som vet när detta ska fixas?
  • 0
Citerar Calle92:
Är infektion permanent? Min försvann efter någon halvtimme.. var det en bugg eller funkar det så?


Jag blev av med det en gång, vet inte om det var en bugg eller för att jag bytte server. Men det vägrade igår. Så då var det lika bra att dö.
FUS RO DAH!!!
  • 0
Citerar ChrillZor:
Server restarts har tagit bort 2 av våra Ural trucks som vi kämpade hårt för att få tag på , så det gör upplevelsen sämre. Hade varit skillnad ifall vi förlorade dom på grund av något som hände i spelet :/ Någon som vet när detta ska fixas?


Har blivit av med tre fordon, på olika servers tack vare det där.. Samma sak med tältinnehåll...
Another Kind Of Hero
  • 0
LOL

Min grupp har ett tält, tar man saker efter man ha sparat och sedan tar och väntar på att server startar om så får vi sakerna vi tog på oss och de gamla som låg där när vi sparade är kvar. Så vi kan fixa oändligt med saker
FUS RO DAH!!!
  • 0
Är det samma sak med M249 som med raketgevär att ryggsäcken försvinner om man tar upp det eller om det bara buggade loss för mig?
  • 0
Citerar Jabu-Jabu:
Är det samma sak med M249 som med raketgevär att ryggsäcken försvinner om man tar upp det eller om det bara buggade loss för mig?


Det buggade nog loss för dig. Maskingevär är mainweapon.
Another Kind Of Hero
  • 0
Citerar Calle92:
Det buggade nog loss för dig. Maskingevär är mainweapon.


Trist, M249 med 5 magasin är inte helt fel
  • 0
yay nu har jag och min grupp en pickup en minibuss en traktor och alla har en ghille suit samt varsin sniper/M4 förutom en som har m249 och L85 ;)
FUS RO DAH!!!
  • 0
JAG HAR CAPS-LOOCK IGÅNG...
  • 0
Någon som känner igen sig på LU160?

Tillagt 2012-08-21 13:15:
Körde precis lingor och det var en hacker som bitchade i chaten så jag bitchade tillbaks sen kom han bakom mig (teleporterade) sköt ett magasin på han med AKM snt quita jag jävla HACKERS!!!
FUS RO DAH!!!
  • 0
Lingor är inte en del av DayZ modden alltså kan man inte klaga på något som händer på den kartan.
"Spartans never die, they just CHILL untill you need them again"
  • 0
Citerar Misho:
Lingor är inte en del av DayZ modden alltså kan man inte klaga på något som händer på den kartan.


So? Det är fortfarande ARMA2 med störande hackers (ibland)
FUS RO DAH!!!
  • 0
funderar att skaffa arma 2 bara för detta
"My hat is my friend, it helps me relax"
  • 0
Citerar Keyman:
funderar att skaffa arma 2 bara för detta


Fett värt men eftersom Dayz blir ett standalone snart så kanske det blir lita att "slösa"
FUS RO DAH!!!
  • 0
Alltså vad händer på DayZ? Det är för lugnt nu för tiden tycker jag.

Typ ingen som är nära Stary sobor eller North Western Airfield heller.

Ni vet väl att om man går till man får "grafikbuggen" sedan vänder man sig bort från där det buggar och startar om hela spelet så försvinner den? Use it all the time.
FUS RO DAH!!!
  • 0
Lol sköt en stackare på Lingor idag, han kom springandes ner för en kulle, han ramlade ihop och det blev desync, hittade han senare vid ett träd där jag dödade honom. Han hade bara en M1911 menads jag hade en M4A1 CCO mohahaha.
FUS RO DAH!!!
  • 0
Fyfan, joina en server och spawna i firestation som hade sprängts. Sprang därifrån och plötsligt var jag död utan att höra något skott eller liknande. Måste vatt en fuskare, eller? Hade Ghillie suit, blod bags, m4 och lite smått o gott
  • 0
Skulle jag försöka mig på det spelet skulle det sluta med att jag slungade ut min dator genom fönstret.
"Defect-free software does not exist"
  • 0
Lol, drog dit där jag dött efter typ en halvtimme och lyckade loota mitt lik, precis när jag hade tagit alla saker så ser jag en kille med Ghillie suit precis bredvid mig som börja skjuta. Hann precis logga ut innan han döda mig ;)
  • 0
blev teleproterad utav hackers igår långt utanför mappen, överlevde men det var like bra att dö då man antagligen fått springa i timmar....


Sen var jag inne på en annan server där det var två hackers som teleporterade sig till mig.

På ännu en annan server så var det två snubbar som sköt efter oss med AS50 med värme-sikte, de blev dock bannade rätt fort...

Förstår inte nöjet med att döda folk på detta vis...
FUS RO DAH!!!
  • 0
Vi sköt en hacker eller en möjlig hacker 2 gånger idag lite snabbt i Cherno och en till synes oskyldig snubbe med M16.

Fixade också M4A3 och den ljuddämpade M4 samt AS50 och L85. Nu är det farligt att spela DayZ.

Tillagt 2012-09-03 00:33:
BTW vilka serverar brukar "folket" spela på?
FUS RO DAH!!!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!