Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Watch Dogs


Citerar gurage:
Verkligen bäst på E3, följt av AC III.


Kunde inte sagt det bättre själv.
"Go out there and give them hell. You were born to this." - Garrus Vakarian
  • 0
Jag älskar AIn i spelet av det lilla vi har fått se. När jag ser demot tänker jag ständigt på andra grejer som han kunde ha gjort för att se hur AIn reagerar. Det verkar inte alls vara skriptat.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Vet inte om det länkats tidigare, men skitsamma.

Ubisoft pratar Watch_Dog!

http://www.ign.com/videos/2012/06/06/ign-live-watch-dogs-demo-
e3-2012


WOW... Det där ser helt sinnessjukt ut Det var länge sen jag var så pass upspelt över ett spel! Liksom all åt AC3, Dishonored osv... Men Watch Dog har jag sjukt stora förhoppningar för. Hoppas bara inte spelet tar slut efter ca 6-7 timmar. Jag vill ha ett långt och episkt äventyr/liv!
  • 0
Citerar aroon:
WOAH WOAH WOAH

http://www.pcgamer.com/2012/06/06/watch-dogss-second-charact
er-was-another-player-online-is-in-the-dna-of-watchdogs/

Detta kan antingen bli fantastiskt eller en riktig soppa utan dess like.

Spännande.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Citerar aroon:
WOAH WOAH WOAH

http://www.pcgamer.com/2012/06/06/watch-dogss-second-charact
er-was-another-player-online-is-in-the-dna-of-watchdogs/

Detta kan antingen bli fantastiskt eller en riktig soppa utan dess like.

Blev riktigt hype på detta!
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Citerar aroon:
WOAH WOAH WOAH

http://www.pcgamer.com/2012/06/06/watch-dogss-second-charact
er-was-another-player-online-is-in-the-dna-of-watchdogs/

Detta kan antingen bli fantastiskt eller en riktig soppa utan dess like.


Fan, där sjönk det för mig.
  • 0
Citerar Aaandy:
Fan, där sjönk det för mig.


Why?
Indecent exposure is fun.
  • 0
Citerar Mr Smiley:
Why?


Jag hade hoppats på en ultimat kampanj för en spelare.

Nu vet jag inte ifall det kommer finnas, så då kvittar det, men annars kommer det kännas som påtvingad multiplayer. Tyvärr talar följande citat, "We definitely want to blend in multiplayer online and singleplayer in ways that haven't been done before", för att det kommer bli mer likt Journey än något annat. Att när man trycker på att starta ett spel så kastas man in i ett spel där någon annan redan är igång.
  • 0
Citerar Aaandy:
Citerar Mr Smiley:Why?

Jag hade hoppats på en ultimat kampanj för en spelare.

Nu vet jag inte ifall det kommer finnas, så då kvittar det, men annars kommer det kännas som påtvingad multiplayer. Tyvärr talar följande citat, "We definitely want to blend in multiplayer online and singleplayer in ways that haven't been done before", för att det kommer bli mer likt Journey än något annat. Att när man trycker på att starta ett spel så kastas man in i ett spel där någon annan redan är igång.

Fast om du inte är uppkopplad på Xbox Live/PSN/Internet borde man väl ändå kunna spela själv?
Yeah, well, you know, that's just like your opinion man.
  • 0
Citerar Aaandy:
Nu vet jag inte ifall det kommer finnas, så då kvittar det, men annars kommer det kännas som påtvingad multiplayer. Tyvärr talar följande citat, "We definitely want to blend in multiplayer online and singleplayer in ways that haven't been done before", för att det kommer bli mer likt Journey än något annat. Att när man trycker på att starta ett spel så kastas man in i ett spel där någon annan redan är igång.


Jag tror inte att man är tvungen till att spela MP. Tycker annars att det låter som en spännande ide. Vill gärna se någon komma med nya saker till MP scenen då vi knappt fått något nytt på länge.
  • 0
Citerar aroon:
Detta kan antingen bli fantastiskt eller en riktig soppa utan dess like.


Tyckte inte det lät säkrskilt bra. Alls.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Som sagt lär det inte vara ett måste. Sen vet vi ju inte alls hur det kommer fungera.
Indecent exposure is fun.
  • 0
Om de lyckas med det tror jag att det kan bli riktigt coolt. Om de gör det dåligt (vilken jag tyvärr tror att risken är rätt hög att de gör) blir det nog urkasst.
  • 0
Citerar aroon:
Om de lyckas med det tror jag att det kan bli riktigt coolt. Om de gör det dåligt (vilken jag tyvärr tror att risken är rätt hög att de gör) blir det nog urkasst.


Ubisoft är rutinerade, kasst blir det nog inte.
  • 0
Vet att spelet släpps 2013 men hur är det med demon? Har den redan släppts eller har dom sagt något?
  • 0
Det jag var mest imponerad över var hur världen i sig tycktes vara så levande. Folk som för alldagliga diskussioner på gatan, folk som kramas på krogen osv..
  • 0
Citerar Nilssonlol:
Vet att spelet släpps 2013 men hur är det med demon? Har den redan släppts eller har dom sagt något?


Demon brukar släppas kanske en månad innan spelet släpps. Såatteh.
  • 0
online sänkte minna förväntningar.... om det inte är co-op förstås!
  • 0
Lyssnade på Invisible walls en podcast från gametrailers där sa shane shatterfield att detta spel hade utvecklas av någon annan studio från början.

Jag tror att Rockstar utvecklade detta spel från början för allt är väldigt likt GTA IV liberty city i strukturen och layouten om man stannar och tänker efter, förmodligen var detta Agent som var titeln från början och utvecklad av Rockstar sen sålde de säkert IP till Ubisoft som döpte om det till Wacth Dogs och ändrade lite hur spelet uppbyggnad skulle se ut.

Men jag spekulerar bara men en sak är säker ändå detta spel utvecklades inte från början av Ubisoft. För Shane shatterfield är rätt insatt i spelindustrin, lika med att han vet mer än andra synd bara att han inte sa vilka som hade spelet från början.

Ny trailer också(inte samma som på ubisofts presskondf) http://www.youtube.com/watch?v=tIupDnWk0ko
Remember, kids - it's only illegal if you get caught!
  • 0
Citerar Grand Theft Auto:
Ny trailer också(inte samma som på ubisofts presskondf) http://www.youtube.com/watch?v=tIupDnWk0ko


Ny? Den visades på presskonferensen.
  • 0
Men den andra är ny, med intervjun alltså klistrade in fel
Remember, kids - it's only illegal if you get caught!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!