Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


The Saboteur
  • 0
BAD COMPANY 2 VIETNAM
Nice From Dice , SKITKULT
  • 0
World of Warcraft är igång just nu.
To Dare is To Do
  • 0
Call of Duty: Black ops.

Skitspel, jag suger ju tydligen gnupung på det. Typiskt att det finns så mycket spel som kräver att man är bra för att man skall ha kul.
Känner att jag skall gå tillbaka till mass effect, där man iallafall kan trösta sig med en episk story.
Stay out of my shed
  • 0
Gamla goda spelet Herkules! Och kan fortfarande inte klara av tredje banan med kentauren på slutet xD Har klarat spelet en massa gånger men aldrig den banan
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Dragon Age Origins: Awekening

Känns som jag är på slutspurten efter ca 13h. Awesome expansion.
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Gran Turismo 5, och det är ganska bra. Men ibland vill jag bara höra Polyphony förklara VARFÖR MAN BEMÖDAR SIG.
-Haha! The fun has been doubled! -Luna
  • 0
Mörkt moln - PS2
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Red Dead Redemption
  • 0
Red Dead Redemption

Underbart spel!
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Heroes of Newerth
  • 0
Halo Reach - Multiplayer

Kan inte sluta sakna Halo 3 och alla roliga stunder jag haft med det spelet. Är sjukt besviken på Reach, värdelöst multiplayer enligt mig
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Darksiders

Helt okej men kontrollerna är förjävliga på PC.
  • 0
Mass Effect 2..

Det var la helt ok!
  • 0
Enslaved: Odyssey to the West

9/10 enligt mig.
  • 0
Blazblue: Calmity Trigger. Har inte hunnit bekanta mig med karaktärerna ännu, men det verkar helt okej.
  • 0
Heavy Rain
  • 0
Lord of the rings: The battle for middle earth 2. Fantastiskt spel..
  • 0
The Legend of Zelda: Spirit tracks

Försöker klara ut det nu, tills Soul Silver anländer. Men jag har fastnat.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Kinect Adventures och jag är faktiskt väldigt imponerad över hur pass kul det är att spela Kinect.
  • 0
Började köra Dragon Quest IX: Sentinels of the starry skies idag. Mysigt spel i riktigt JRPG stil! Precis som det ska vara.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Black Ops! Blev ganska mycket köttande där med polarna, och några sköna rundor Wager Match.
I'm too old to die young now.
  • 0
PES 2011 till PS3.
Ljusår bättre än fifa 11....
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!