Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


Spelade nyss om Metal gear solid 2 och jag omvärderade det nu. Gillar det faktiskt bättre än trean.
Håller på med Deadly premonition som är riktigt intressant. Och så får jag Rage snart, så det ska jag sätta mina mutant-tänder i.
  • 0
infamous 2. försöker få alla trophies.
..ÄT ALDRIG MER ÄN DU ORKAR LYFTA..
  • 0
Klarade precis Assassins Creed: Brotherhood och det var jäkligt kul och ser fram emot fortsättningen
Jag vill flytta till kino der toten
  • 0
F1 2010. i väntan på att skaffa F1 2011
Jag köper spel som jag tycker är bra, inte för de har lätta trophies!
  • 0
  • Jowf
  • Jowf
League of Legends i väntan på DotA 2 och ett vettigt community
Chuck Norris ber inte till Gud. Gud ber till Chuck Norris!
  • 0
The Legend of Zelda: Ocarnia of Time 3D.
"There is no such thing as coincidences in this world. There is only the inevitable."
  • 0
Resident Evil 4 och Uncharted 3 MP
KO
  • 0
Senaste spelen som jag klarade var Devil May Cry 2. Spel som jag håller på att spela just nu är DMC 3 och Kingdom Hearts 358/2 Days.
The strong people are the inhuman while the weaks are human but still the middle is still a blank hole of questions
  • 0
Dark Souls

Det hände när spelet egentligen inte hade något att bevisa längre, när det redan klart och obevekligt övertagit Generationens Bästa Spel från Demon's Souls.

En osynlig väg till ett gammalt urholkat träd, över Asksjöns långa strandbank mot det okända, påmanad av hoppet att något trots allt väntar långt bort på andra sidan.

Och visst gjorde det. Ett möte lika slående subtilt som fullkomligt överväldigande att jag bara kunde falla ned på knäna.

Det var stunden då Dark Souls visade hur det även kan vara vackrare än något annat.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Dead Island...det finns en hel del som är bra med det här spelet, tyvärr finns det också ett mycket stort problem: Spelet blir väldigt fort repetivt och näst intill långtråkigt.

Det är den klassiska "Janitor"-problematiken, som ganska snabbt gör sig gällande i spelet, dvs. man börjar känna sig som en städare/lokalvårdare som utför ett monotont jobb bara för att se att snart är golvet lika smutsigt på nytt och hyllorna är lika dammiga.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Well har betat av en del spel nu, green lantern, rage, ace combat:AH och forza motorsport 4, blir väl att sätta tänderna i deus ex, driver, ded island, batman, ratcher mm

no rest for the weak huh?
  • 0
Jag spelade Oblivion på ps3 i förrgår.
Det var läskigt, jag gick vilse i en underjordisk gång och blev jagad av massa spöken och skelett, samtidigt som jag spetsades av spikar.
Fast det var kul
  • 0
Dead Island...fortfarande.

Jag kan bara konstatera att jag var riktigt orättvis i mitt förra inlägg. I spelets inledande timmar, så försökte jag dels spara på mina bräckliga "lågnivå-vapen" i överdrivet mått, vilket ledde till en massa segdraget boxande & sparkande. Samt jag försökte även "rensa bort" varenda zombie som jag såg till, vilket ledde till ett ännu långsammare tempo.

Nu många timmar senare tycker jag att spelet är mycket bra, efter senaste patchen (1.3) tycks också alla buggar vara bortbåsta.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
The Elder Scrolls: Oblivion
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Bloodline Champions
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Battlefield 3
  • 0
Rage

Det finns ju något så charmigt och lite oemotståndligt uppfriskande med ett spel som låter strålande ny teknik möta den gamla skolans speldesign och se de båda samsas och fungera sida vid sida mot bakgrunden av världens undergång.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Fallout New Vegas
Spelade ut det här om dagen, inklusive alla DLC:s. Lite mycket buggar, annars ett mycket bra spel.
  • 0
Baten Kaitos: Eternal Wings and the Lost Ocean - GC
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
  • Fhux
  • Fhux
Senast spelet jag spelade var Payday: The Heist med en kompis.
I singleplayer må spelet vara outhärdligt, men i co-op är det fantastiskt!
  • 0
TES Oblivion Tvungen att lira igenom Dark Brotherhood en sista gång innan Skyrim
Ja man kan ju göra så... Men de e ju inte rätt!
  • 0
Uncharted 2: Among Thieves

Fick ta över i någon minut efter farsan. Innan så var det dock Just Cause 2 som snurrade i min konsol. Rykten om att Just Cause 3 var i utveckling och skulle anlända nästa år (något som dock dementerades) fick mig intresserad att fortsätta sprida kaos.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
NHL 12. Kul.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Sitter just nu och spelar mot lillbrorsan på minigames på New super mario bros ds .
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!