Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


Gears of War 3
Kom igen nu Britt-Marie! Kör för fa-an!
  • 0
Angry Birds
  • 0
Syndicate 2012

Någonstans mellan att jag på ett extremt fiendedrabbat kontor lyckas hela tre halvdöda medspelare, hålla mig själv vid liv, och sedan med Fontäns låt Neon Snakes i crescendo ta i tu med de flesta av fienderna inser jag att en av anledningarna till att jag älskar co-op läget i Syndicate bygger på att jag faktiskt är lite bra på det.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Fallout new vegas ultimate edition, ganska värt det även om det känn så fruktansvärt gammalt och lite trist jämfört med skyrim
I got holes in my shoes, I play the down payment blues
  • 0
BlazBlue: Continuum Shift Extend

Roligt spel med ett jätteroligt spelsystem och jätteroliga karaktärer, men man måste vara tålmodig om man ska orka med VN-liknande Story Mode.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
Crysis (X360)
  • 0
  • Noc
  • Noc
borderlands goty
SSX
street fighter X tekken
funderar på att starta en char på dark souls igen snart med.
samtliga titlar är på PS3:an
hakuna matata
  • 0
The Impossible Game.

Spelet är på väg att göra mig galen.
  • 0
Mass Effect 3
Kom igen nu Britt-Marie! Kör för fa-an!
  • 0
Jag klarade precis Metal Gear Solid 3: Snake Eater.

Det var ett av de tre bästa spelen jag någonsin spelat.
  • 0
I Am Alive

Precis när jag började undra vad jag egentligen tyckte om spelet klättrade jag uppför en skyskrapa, gled ned från den när jag skulle hem igen och tillsammans med en liten flicka säkert fastspänd på ryggen gav vi oss ned i tunnelbanesystemet där mänsklighetens allra värsta sidor fått chansen att frodas och när vi äntligen äntligen äntligen kom upp därifrån framstod I Am Alive som en av årets allra mest stämningsfulla upplevelser.

Och så har det fortsatt.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
Blazblue CS2 Extend. Fantastiskt spel. Min Valkenhayn har börjat bli riktigt läskig.
  • 0
Fallout 3. Historiens bästa spel och kom inte och säg något annat!
"If my body dies, let my body die, but do not let my country die." -Genghis Khan
  • 0
Diablo III (beta), gillar den nya patchen som har kommit, förbättrar grymt mycket.
"I cannot permit you to exsist"
  • 0
Diablo III (beta), gillar den nya patchen som har kommit, förbättrar grymt mycket.

Var det lätt att få beta koden eller var det bara en ren slump?

Jag spelade senast Mw2 till Ps3 btw.
  • 0
Fallout New Vegas xbox360
  • 0
Citerar TheWorldTable:
Diablo III (beta), gillar den nya patchen som har kommit, förbättrar grymt mycket.

Var det lätt att få beta koden eller var det bara en ren slump?

Jag spelade senast Mw2 till Ps3 btw.


Den beta koden jag fick tag i, var en av de 100 som Gamereactor delade ut, så det var lätt och en ren slump med andra ord. Har försökt få tag på koder via tävlingar innan gr delade ut och att anmäla mig som "beta tester" på battle.net men har inte haft någon lycka via det.
"I cannot permit you to exsist"
  • 0
RAGE

Hyfsat bra spel, dock med många skavanker och (smärre) irritationsmoment. Absolut spelvärt/köpvärt är det dock.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Citerar Forzum:
Citerar TheWorldTable iablo III (beta), gillar den nya patchen som har kommit, förbättrar grymt mycket.

Var det lätt att få beta koden eller var det bara en ren slump?

Jag spelade senast Mw2 till Ps3 btw.

Den beta koden jag fick tag i, var en av de 100 som Gamereactor delade ut, så det var lätt och en ren slump med andra ord. Har försökt få tag på koder via tävlingar innan gr delade ut och att anmäla mig som "beta tester" på battle.net men har inte haft någon lycka via det.


Nice, jag skulle också vilja ha en beta kod men man kan ju inte få allt här i världen...!
  • 0
Ninja Gaiden 2
  • 0
Crysis (X360)
  • 0
The Darkness 2 (X360)
  • 0
Just Cause 2 (X360)
  • 0
Tales of Monkey Island Chapter 1 - Launch of the Screaming Narwhal...

Köpte de fem episoderna för några korv-ören på en STEAM-rea i höstas, ska bli kul att se om humorn och de uppfinningsrika pusslen lever upp till originalserien.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Phoenix Wright: Ace Attourney (Wii/VC)

Spelar om det ca. 2 år efter första varvet eftersom jag aldrig spelade igenom det femte extra-kapitlet, och eftersom jag är sugen på de två uppföljarna.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!