Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Norsk / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor Close White
Logga in medlem

Glömt lösenordet?
Jag är inte medlem men vill bli det

Eller logga in med Facebook-konto
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?

Exicutor
Exicutor
Är tämligen säker på att det var Mario + Rabbids Kingdom Battle någon gång förra veckan, förutsatt att mobilspel så som Pokémon Go inte räknas (vilket det ju inte kan tänkas göra ... right?).

In Flames we trust!
FishySensei413
FishySensei413
Testade Mighty No. 9 då det är ett av månadens PS Plus-titlar.
Jag ångrar att jag gjorde det...

https://downloads.khinsider.com/?u=951074
Kundvagnen
Kundvagnen
Horizon. Spelat typ 5-7 timmar, gillar det mycket, men besviken på svårighetsgraden då det hittills varit för lätt trots Very Hard.

"Who the hell wants to hear actors talk?" - H. M. Warner, Warner Brothers, 1927.
FishySensei413
FishySensei413
Spelar The Last of Us för tredje gången.

https://downloads.khinsider.com/?u=951074
Kaimy
Kaimy
Måste medge att det var Metal gear survive verkar bara vara jag här som gett det en ärlig chans och helt snöat in mig i co op delen av detta rätt fantastiska co op spel? Bra support verkar det få med ständiga patcher, visst snålt med sparfil, men vad ska man med den till? Börja om på level 0? Det är ju co op delen som lockar enligt mig. Släng bort metal gear ur titeln och det skulle fått mindre hat, det är nämligen inte metal gear. Däremot så måste jag medge att multiplayer delen i detta spel har varit mer givande än destiny och destiny 2 kombinerat. Har haft störtkul med flera från gamefaqs communityt och störtsköna australiensare, japaner samt amerikaner. Lite det som gör det så svårt att ha tid för andra spel för så fort jag startar konsolen numera så kommer det tre till fyra party invites direkt. Hah =)

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!