Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?

FishySensei413
FishySensei413
Sekiro: Shadows Die Twice

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
märta
märta
Bioshock: Burial at Sea Episode 1

Spelade om för att plocka trophies

Kyrkoval 2021
LenaSvensson
LenaSvensson
Risk of Rain 2

"There are some ideas so absurd that only an intellectual could believe them." — George Orwel
Yellow
Yellow
Red Dead Redemption 2.

The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.
Stefan313
Stefan313
Titanfall 2

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
Stefan313
Stefan313
Star Wars Jedi Challenges. Än så länge, riktigt nice.

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
Missing Avatar
Draven09
Jag tror för mig att det inte kommer att bli något slutspel, för närvarande spelar jag topps legender, jag är beroende av det och Apknite spel

Nibor93
Nibor93
Spenderade återigen några timmar i den mörka världen som utgör Bloodborne.

märta
märta
What Remains of Edith Finch

Bäst att avnjuta under en regnig kväll med en kopp kaffe/te nära till hands. Mysspel!

Kyrkoval 2021

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!