Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?

FishySensei413
FishySensei413
Code Vein, börjar närma mig slutet, sisådär 80 timmar in.

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
FishySensei413
FishySensei413
Sunset Overdrive

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
Stefan313
Stefan313
101 Ways to Die. Värt de 20-30 kr på Steam.

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
FishySensei413
FishySensei413
Battlefield 3, spelade aldrig klart det när det släpptes, men nu, sisådär 8 år senare så tänker jag lira igenom det helt och tamefan, av vad jag hittills lirat under de senaste dagarna så diggar jag det mer än jag gjorde förr.

FishySensei413
FishySensei413
Persona 4 Arena

FishySensei413
FishySensei413
The Outer Worlds

FishySensei413
FishySensei413
Death Stranding

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!