Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy

Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?

FishySensei413
FishySensei413
Paper Mario: The Origami King

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
FishySensei413
FishySensei413
God Eater 3

pls rember that wen u feel scare or frigten never forget ttimes wen u feeled happy wen day is dark alway rember happy day
FishySensei413
FishySensei413
Streets of Rage 4

Stefan313
Stefan313
Ghost of Tsushima.

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
FishySensei413
FishySensei413
God Eater 3

FishySensei413
FishySensei413
Streets of Rage 4

Kaiser
Kaiser
Conker Live & Reloaded

Stefan313
Stefan313
Diablo 3.

"I love sleep. My life has the tendency to fall apart when I'm awake, you know?" - Ernest Hemingway
FishySensei413
FishySensei413
Shin Sakura Wars

Missing Avatar
Lusitopp
Blev precis klar med The Last Of Us 2.
Måste säga att jag är besviken. Storyn levde inte alls upp till ettan, och under ettan hade jag massa känslor.. känslor som inte alls fanns medans jag spelade 2an.
Sen var slutet ett riktigt ordentligt meh. Årets besvikelse. Med det sagt inte ett dåligt spel. Men förväntade mig mer.

FishySensei413
FishySensei413
Final Fantasy VII Remake

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!