Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


Hoshigami till DS.
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0
Half Life 2
"Alla djur, utom människan, vet mycket väl att livets huvudsakliga mening är att njuta av det."
  • 0
Demon's Souls

Det var förra årets bästa spel av så många anledningar. En av dem, bygger på hur Demon's Souls inte försöker göra överlevnad och död till annat än den smutsgöra som det är; stridsheder är en civiliserad illusion, opportunism inte bara nödvändigt utan även alldeles hypnosframkallande.

För jag vet inget annat spel som lyckas göra ett absolut stillastående positionerande bakom en trygg liten hörna fullkomligt extatiskt, och där den kommande halvtimmen kan spenderas med att skjuta tvåhundrafemtio dödspilar i en attackrepeterande drake bara för att det faktiskt visar sig .

Och när den slutligen faller från skyn med ett brak, blir det plötsligt svårt att finna ord.

Demon's Souls måste vara det absolut tråkigaste man som passiv åskådare någonsin skulle behöva sitta och se någon annan spela. Men för den med kontrollen i handen, är det nutidsmeningen med livet.
Esike desike luntan tuntan.
  • 0
  • just
  • just
Avp Demot
I Think just was just here....
  • 0
Jag tror att det var Call of duty World at war... Med några polare... ... Online...
The knife master
  • 0
Grand Theft Auto: San Andreas.
  • 0
World of Goo. Gotta lova that shit.
derp
  • 0
Star Ocean: The Last Hope
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Left 4 Dead 2.
Ge upp. Jag har rätt. Som vanligt.
  • 0
Dante's Inferno, varva det och är nöjd med det man låste upp
Fuck Yeah.
  • 0
Klarade Braid igen. Det bästa arcade spelet på xbox live, alla borde köpa spelet nu.
Kom igen nu Britt-Marie! Kör för fa-an!
  • 0
Klarade Mass Effect 2 för femte gången igår. Jag tror att det kommer vara få, eller inga spel som ens kommer komma i närheten av ME2s awesomeness det här året.
My name is Legion, for we are many.
  • 0
Warhammer 40K på PSP. Tycker jag är väldigt underhållande i alla fall.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Spartan Samuel-034:
Mass Effect 2
  • 0
Senaste va Banjo kazooie: nuts and bolts
Step into the bumper.
  • 0
Garry's Mod
  • 0
Okami - PS2
"Cries and screams are music to my ears."
  • 0
Bf2 demot och Track and Field(kult) som jag laddade ner via xbox Live, klockan blev halv 2 innan jag kom i säng
http://www.svenskafans.se/tottenham
  • 0
Smackdown vs Raw 2010 Online
Fuck Yeah.
  • 0
Halo Wars
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
Vad heter det nu igen... Winterbottom någonting... Via xbox live iaf
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Castlevania: Dawn of Sorrow
SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Borderlands
Om du är ute på djupt vatten så är det smart att ha munnen stängd
  • 0
Halo 3!!!
I'll see you on the dark side of the moon.
  • 0
PoPoLoCrois
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!