Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket spel var det senaste ni spelade?


Började spela lite NHL 09 idag.
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0
Som mitt Live Feed antyder, har jag precis spelat Morrowind. Efter lång sökan har jag till slut funnit min dröm hus. En egen trädgård med odling av grönsaker, och en brygga vid vattnet. Allting ligger i en grönska glänta, och super mysigt att kliva ut på morgonen.

Man måste bara älska detta spel
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
MW2 sen fick jag RROD...
Tips på en bra signatur? Skriv till mig.
  • 0
Citerar EpicWarfare3:
MW2 sen fick jag RROD...


Lider med dig
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Metro 2033 va det senaste liret.
They've done studies, you know. 60% of the time, it works every time. - Brian Fantana
  • 0
MW2.
Nigga Stole My Yoshi!
  • 0
Castlevania : Aria of Sorrow (GBA)
  • 0
Castlevania: Rondo of Blood med Virtual Console.
Bättre än jag mindes det, och det säger en hel del. Musiken är <3
  • 0
  • uffe
  • uffe
Fallout 3:GOTY
They have taken you from the Imperial citys prison.........
  • 0
Bad Company 2 ^^
@SmoothCooperata
  • 0
Sonic Classic Collection.
  • 0
HoN
"What military genious dares to march to Muscovy. Oh, it's the Swedes... I hate the Swedes and their aggressive marketing ploys. I bet there was an Ikea beside your grand theatre in one turn... "
  • 0
Project Sylpheed, Det är fan det svåraste spelet som har släppts denna generationen.
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
MW2
Mela lis!
  • 0
Gissa.
Juhla Mokka pitäisi kieltää karkoituksen uhalla. -Minä
  • 0
Marvel Ultimate Alliance 2.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Left 4 Dead 2.
  • 0
CSS
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Morrowind.
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
BFBC2 Ska försöka komma till 22 innan jag får hem Dragon Age.
  • 0
A Link to the Past. Kanske det Zeldaliret jag gillar bäst.
Gamer FL <3
  • 0
Bad Company 2.
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!