nightelf 2006-10-23 17:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kommer det till PC?Cum cetera fallunt, ludere mortuus Like Comment Share 0Calvin 2006-10-23 17:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar _marcus_:Förlåt men var inte det där en lite dum fråga? Orkar inte räkna men X antal ggr skriver han "tycker jag", men det antyder ju att han spelade det ja. Tackar Like Comment Share 0Tarantell 2006-10-23 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur var känslan, var den hektiska och storslagna känslan från CoD 2 kvar?NJET Like Comment Share 0 The_gunners 2006-10-23 17:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man köra fordonen på multiplayer också eller är det bara singelplayer?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0korre0808 2006-10-23 17:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur bra är grafiken om man jämför med 2:an? Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-23 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det första jag reagerade på var den grymma grafiken, ett riktigt lyft. AI:n har förbättrats (inte som i 2:an där man själv var tvungen att rycka fram för att ens kamrater skulle göra det). Spelet kändes svårare tyckte jag, vågar inte tänka på hur det är på veteran. I singelplayer följer man krigets gång som det gick till på riktigt vilket jag gillar skarpt och nu är det "inga laddningstider" med lite modifikation för den laddar ju men under tiden visar den videoklipp som inte går att skippa, men som ger en sammanhängande känsla i spelet (som en film). När det gäller multiplayerdelen så har de ändrat upplägget så att det nu liknar Battlefield mer, man väljer; scout, medic, anti tank osv. Jag personligen saknade hur det var i 2:an men det ändrar sig kanske. Vi fick testa en ny speltyp, kallad War. Där det finns 5 flaggor som det gäller att erövra (varje lag börjar med 2 vardera och en i mitten är "fri" Man vinner när man erövrat alla flaggor. Jag gillade bäst när vi fick köra gammal hedlig deathmatch. Det nya inslaget med fordon var ingen hit för min del tyvärr. Möjligen ok att det finns jeep men inte tanks. Det ska tydligen finnas banor av alla storlekar där de mindre banor inte ska ha fordon men vi fick inte testa det. Nu har jag låtit lite negativ kanske men det positiva överväger absolut det negativa! Ser fram emot när vi får spelet! Sist vill jag bara tacka för att jag fick den här chansen och det är bara att fråga på om ni undrar något! Tillagt 2006-10-23 17:53: Citerar The_gunners:Kan man köra fordonen på multiplayer också eller är det bara singelplayer? Både i mulit och singel. Vet inte om man får köra tank i singel men vi fick testa på att köra jeep. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-23 20:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar _marcus_:Spelet kändes svårare tyckte jag, vågar inte tänka på hur det är på veteran. Testade det .... Like Comment Share 0Dark Helmet 2006-10-23 21:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jo jag och jonas med Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-23 21:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man köra tank i multiplayer då ? fan vad fett. Är den lättrörlig som på bf? eller är den slö som en riktig tank?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-23 22:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Kan man köra tank i multiplayer då ? fan vad fett. Är den lättrörlig som på bf? eller är den slö som en riktig tank? aa i multiplayer med, dom är ganska sega. =) Citerar dasich:jag tycker grafiken är samma som i co2 Mycket bättre grafik på 3:an Like Comment Share 0instant aim 2006-10-23 22:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt)Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000 Like Comment Share 0de KING 91 2006-10-23 23:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt?FU™ Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar instant aim:Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en enhet vara bra för då? Det finns ju fler fordon =P Citerar de KING 91:Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt? Av det lilla vi såg så.....Kanske en 8 =) (Obs detta är ej mitt slutgiltiga betyg =) Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är det 24 spelare online som gäller?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Like Comment Share 0Jonas 117 2006-10-24 14:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt) Ja dom kan ju vara dryga... Men man får ju tillslut slut på skott så då får man söka efter andra vapen... Så jag tror nog inte många kommer köra med Anti-tank vapen för att döda bara soldater.. Dom e nog bara ute efter Stridsvagnarna... Ill bring u real aRt... Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 16:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas det iaf Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-24 16:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Calvin:Citerar The_gunners: Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Tror det skiljer sig från bana till bana. De största var det 24 ivf. Tillagt 2006-10-24 16:39: Citerar instant aim:En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? Du missuppfattade mig nog. Det finns tanks i multi men jag gillade det inte. Jag tycker det är ok att det finns jeep men jag gillade inte tanksen. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 20:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville bara klargöra... 3 fordonstyper i multiplayer Motorcyklar Tanks Jeepar Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Calvin 2006-10-23 17:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar _marcus_:Förlåt men var inte det där en lite dum fråga? Orkar inte räkna men X antal ggr skriver han "tycker jag", men det antyder ju att han spelade det ja. Tackar Like Comment Share 0Tarantell 2006-10-23 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur var känslan, var den hektiska och storslagna känslan från CoD 2 kvar?NJET Like Comment Share 0 The_gunners 2006-10-23 17:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man köra fordonen på multiplayer också eller är det bara singelplayer?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0korre0808 2006-10-23 17:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur bra är grafiken om man jämför med 2:an? Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-23 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det första jag reagerade på var den grymma grafiken, ett riktigt lyft. AI:n har förbättrats (inte som i 2:an där man själv var tvungen att rycka fram för att ens kamrater skulle göra det). Spelet kändes svårare tyckte jag, vågar inte tänka på hur det är på veteran. I singelplayer följer man krigets gång som det gick till på riktigt vilket jag gillar skarpt och nu är det "inga laddningstider" med lite modifikation för den laddar ju men under tiden visar den videoklipp som inte går att skippa, men som ger en sammanhängande känsla i spelet (som en film). När det gäller multiplayerdelen så har de ändrat upplägget så att det nu liknar Battlefield mer, man väljer; scout, medic, anti tank osv. Jag personligen saknade hur det var i 2:an men det ändrar sig kanske. Vi fick testa en ny speltyp, kallad War. Där det finns 5 flaggor som det gäller att erövra (varje lag börjar med 2 vardera och en i mitten är "fri" Man vinner när man erövrat alla flaggor. Jag gillade bäst när vi fick köra gammal hedlig deathmatch. Det nya inslaget med fordon var ingen hit för min del tyvärr. Möjligen ok att det finns jeep men inte tanks. Det ska tydligen finnas banor av alla storlekar där de mindre banor inte ska ha fordon men vi fick inte testa det. Nu har jag låtit lite negativ kanske men det positiva överväger absolut det negativa! Ser fram emot när vi får spelet! Sist vill jag bara tacka för att jag fick den här chansen och det är bara att fråga på om ni undrar något! Tillagt 2006-10-23 17:53: Citerar The_gunners:Kan man köra fordonen på multiplayer också eller är det bara singelplayer? Både i mulit och singel. Vet inte om man får köra tank i singel men vi fick testa på att köra jeep. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-23 20:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar _marcus_:Spelet kändes svårare tyckte jag, vågar inte tänka på hur det är på veteran. Testade det .... Like Comment Share 0Dark Helmet 2006-10-23 21:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jo jag och jonas med Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-23 21:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man köra tank i multiplayer då ? fan vad fett. Är den lättrörlig som på bf? eller är den slö som en riktig tank?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-23 22:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Kan man köra tank i multiplayer då ? fan vad fett. Är den lättrörlig som på bf? eller är den slö som en riktig tank? aa i multiplayer med, dom är ganska sega. =) Citerar dasich:jag tycker grafiken är samma som i co2 Mycket bättre grafik på 3:an Like Comment Share 0instant aim 2006-10-23 22:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt)Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000 Like Comment Share 0de KING 91 2006-10-23 23:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt?FU™ Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar instant aim:Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en enhet vara bra för då? Det finns ju fler fordon =P Citerar de KING 91:Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt? Av det lilla vi såg så.....Kanske en 8 =) (Obs detta är ej mitt slutgiltiga betyg =) Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är det 24 spelare online som gäller?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Like Comment Share 0Jonas 117 2006-10-24 14:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt) Ja dom kan ju vara dryga... Men man får ju tillslut slut på skott så då får man söka efter andra vapen... Så jag tror nog inte många kommer köra med Anti-tank vapen för att döda bara soldater.. Dom e nog bara ute efter Stridsvagnarna... Ill bring u real aRt... Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 16:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas det iaf Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-24 16:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Calvin:Citerar The_gunners: Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Tror det skiljer sig från bana till bana. De största var det 24 ivf. Tillagt 2006-10-24 16:39: Citerar instant aim:En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? Du missuppfattade mig nog. Det finns tanks i multi men jag gillade det inte. Jag tycker det är ok att det finns jeep men jag gillade inte tanksen. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 20:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville bara klargöra... 3 fordonstyper i multiplayer Motorcyklar Tanks Jeepar Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Tarantell 2006-10-23 17:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur var känslan, var den hektiska och storslagna känslan från CoD 2 kvar?NJET Like Comment Share 0 The_gunners 2006-10-23 17:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man köra fordonen på multiplayer också eller är det bara singelplayer?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0korre0808 2006-10-23 17:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur bra är grafiken om man jämför med 2:an? Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-23 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det första jag reagerade på var den grymma grafiken, ett riktigt lyft. AI:n har förbättrats (inte som i 2:an där man själv var tvungen att rycka fram för att ens kamrater skulle göra det). Spelet kändes svårare tyckte jag, vågar inte tänka på hur det är på veteran. I singelplayer följer man krigets gång som det gick till på riktigt vilket jag gillar skarpt och nu är det "inga laddningstider" med lite modifikation för den laddar ju men under tiden visar den videoklipp som inte går att skippa, men som ger en sammanhängande känsla i spelet (som en film). När det gäller multiplayerdelen så har de ändrat upplägget så att det nu liknar Battlefield mer, man väljer; scout, medic, anti tank osv. Jag personligen saknade hur det var i 2:an men det ändrar sig kanske. Vi fick testa en ny speltyp, kallad War. Där det finns 5 flaggor som det gäller att erövra (varje lag börjar med 2 vardera och en i mitten är "fri" Man vinner när man erövrat alla flaggor. Jag gillade bäst när vi fick köra gammal hedlig deathmatch. Det nya inslaget med fordon var ingen hit för min del tyvärr. Möjligen ok att det finns jeep men inte tanks. Det ska tydligen finnas banor av alla storlekar där de mindre banor inte ska ha fordon men vi fick inte testa det. Nu har jag låtit lite negativ kanske men det positiva överväger absolut det negativa! Ser fram emot när vi får spelet! Sist vill jag bara tacka för att jag fick den här chansen och det är bara att fråga på om ni undrar något! Tillagt 2006-10-23 17:53: Citerar The_gunners:Kan man köra fordonen på multiplayer också eller är det bara singelplayer? Både i mulit och singel. Vet inte om man får köra tank i singel men vi fick testa på att köra jeep. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-23 20:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar _marcus_:Spelet kändes svårare tyckte jag, vågar inte tänka på hur det är på veteran. Testade det .... Like Comment Share 0Dark Helmet 2006-10-23 21:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jo jag och jonas med Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-23 21:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man köra tank i multiplayer då ? fan vad fett. Är den lättrörlig som på bf? eller är den slö som en riktig tank?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-23 22:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Kan man köra tank i multiplayer då ? fan vad fett. Är den lättrörlig som på bf? eller är den slö som en riktig tank? aa i multiplayer med, dom är ganska sega. =) Citerar dasich:jag tycker grafiken är samma som i co2 Mycket bättre grafik på 3:an Like Comment Share 0instant aim 2006-10-23 22:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt)Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000 Like Comment Share 0de KING 91 2006-10-23 23:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt?FU™ Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar instant aim:Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en enhet vara bra för då? Det finns ju fler fordon =P Citerar de KING 91:Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt? Av det lilla vi såg så.....Kanske en 8 =) (Obs detta är ej mitt slutgiltiga betyg =) Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är det 24 spelare online som gäller?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Like Comment Share 0Jonas 117 2006-10-24 14:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt) Ja dom kan ju vara dryga... Men man får ju tillslut slut på skott så då får man söka efter andra vapen... Så jag tror nog inte många kommer köra med Anti-tank vapen för att döda bara soldater.. Dom e nog bara ute efter Stridsvagnarna... Ill bring u real aRt... Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 16:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas det iaf Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-24 16:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Calvin:Citerar The_gunners: Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Tror det skiljer sig från bana till bana. De största var det 24 ivf. Tillagt 2006-10-24 16:39: Citerar instant aim:En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? Du missuppfattade mig nog. Det finns tanks i multi men jag gillade det inte. Jag tycker det är ok att det finns jeep men jag gillade inte tanksen. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 20:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville bara klargöra... 3 fordonstyper i multiplayer Motorcyklar Tanks Jeepar Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
The_gunners 2006-10-23 17:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man köra fordonen på multiplayer också eller är det bara singelplayer?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0korre0808 2006-10-23 17:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur bra är grafiken om man jämför med 2:an? Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-23 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det första jag reagerade på var den grymma grafiken, ett riktigt lyft. AI:n har förbättrats (inte som i 2:an där man själv var tvungen att rycka fram för att ens kamrater skulle göra det). Spelet kändes svårare tyckte jag, vågar inte tänka på hur det är på veteran. I singelplayer följer man krigets gång som det gick till på riktigt vilket jag gillar skarpt och nu är det "inga laddningstider" med lite modifikation för den laddar ju men under tiden visar den videoklipp som inte går att skippa, men som ger en sammanhängande känsla i spelet (som en film). När det gäller multiplayerdelen så har de ändrat upplägget så att det nu liknar Battlefield mer, man väljer; scout, medic, anti tank osv. Jag personligen saknade hur det var i 2:an men det ändrar sig kanske. Vi fick testa en ny speltyp, kallad War. Där det finns 5 flaggor som det gäller att erövra (varje lag börjar med 2 vardera och en i mitten är "fri" Man vinner när man erövrat alla flaggor. Jag gillade bäst när vi fick köra gammal hedlig deathmatch. Det nya inslaget med fordon var ingen hit för min del tyvärr. Möjligen ok att det finns jeep men inte tanks. Det ska tydligen finnas banor av alla storlekar där de mindre banor inte ska ha fordon men vi fick inte testa det. Nu har jag låtit lite negativ kanske men det positiva överväger absolut det negativa! Ser fram emot när vi får spelet! Sist vill jag bara tacka för att jag fick den här chansen och det är bara att fråga på om ni undrar något! Tillagt 2006-10-23 17:53: Citerar The_gunners:Kan man köra fordonen på multiplayer också eller är det bara singelplayer? Både i mulit och singel. Vet inte om man får köra tank i singel men vi fick testa på att köra jeep. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-23 20:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar _marcus_:Spelet kändes svårare tyckte jag, vågar inte tänka på hur det är på veteran. Testade det .... Like Comment Share 0Dark Helmet 2006-10-23 21:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jo jag och jonas med Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-23 21:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man köra tank i multiplayer då ? fan vad fett. Är den lättrörlig som på bf? eller är den slö som en riktig tank?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-23 22:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Kan man köra tank i multiplayer då ? fan vad fett. Är den lättrörlig som på bf? eller är den slö som en riktig tank? aa i multiplayer med, dom är ganska sega. =) Citerar dasich:jag tycker grafiken är samma som i co2 Mycket bättre grafik på 3:an Like Comment Share 0instant aim 2006-10-23 22:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt)Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000 Like Comment Share 0de KING 91 2006-10-23 23:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt?FU™ Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar instant aim:Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en enhet vara bra för då? Det finns ju fler fordon =P Citerar de KING 91:Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt? Av det lilla vi såg så.....Kanske en 8 =) (Obs detta är ej mitt slutgiltiga betyg =) Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är det 24 spelare online som gäller?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Like Comment Share 0Jonas 117 2006-10-24 14:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt) Ja dom kan ju vara dryga... Men man får ju tillslut slut på skott så då får man söka efter andra vapen... Så jag tror nog inte många kommer köra med Anti-tank vapen för att döda bara soldater.. Dom e nog bara ute efter Stridsvagnarna... Ill bring u real aRt... Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 16:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas det iaf Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-24 16:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Calvin:Citerar The_gunners: Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Tror det skiljer sig från bana till bana. De största var det 24 ivf. Tillagt 2006-10-24 16:39: Citerar instant aim:En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? Du missuppfattade mig nog. Det finns tanks i multi men jag gillade det inte. Jag tycker det är ok att det finns jeep men jag gillade inte tanksen. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 20:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville bara klargöra... 3 fordonstyper i multiplayer Motorcyklar Tanks Jeepar Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
korre0808 2006-10-23 17:44 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur bra är grafiken om man jämför med 2:an? Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-23 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det första jag reagerade på var den grymma grafiken, ett riktigt lyft. AI:n har förbättrats (inte som i 2:an där man själv var tvungen att rycka fram för att ens kamrater skulle göra det). Spelet kändes svårare tyckte jag, vågar inte tänka på hur det är på veteran. I singelplayer följer man krigets gång som det gick till på riktigt vilket jag gillar skarpt och nu är det "inga laddningstider" med lite modifikation för den laddar ju men under tiden visar den videoklipp som inte går att skippa, men som ger en sammanhängande känsla i spelet (som en film). När det gäller multiplayerdelen så har de ändrat upplägget så att det nu liknar Battlefield mer, man väljer; scout, medic, anti tank osv. Jag personligen saknade hur det var i 2:an men det ändrar sig kanske. Vi fick testa en ny speltyp, kallad War. Där det finns 5 flaggor som det gäller att erövra (varje lag börjar med 2 vardera och en i mitten är "fri" Man vinner när man erövrat alla flaggor. Jag gillade bäst när vi fick köra gammal hedlig deathmatch. Det nya inslaget med fordon var ingen hit för min del tyvärr. Möjligen ok att det finns jeep men inte tanks. Det ska tydligen finnas banor av alla storlekar där de mindre banor inte ska ha fordon men vi fick inte testa det. Nu har jag låtit lite negativ kanske men det positiva överväger absolut det negativa! Ser fram emot när vi får spelet! Sist vill jag bara tacka för att jag fick den här chansen och det är bara att fråga på om ni undrar något! Tillagt 2006-10-23 17:53: Citerar The_gunners:Kan man köra fordonen på multiplayer också eller är det bara singelplayer? Både i mulit och singel. Vet inte om man får köra tank i singel men vi fick testa på att köra jeep. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-23 20:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar _marcus_:Spelet kändes svårare tyckte jag, vågar inte tänka på hur det är på veteran. Testade det .... Like Comment Share 0Dark Helmet 2006-10-23 21:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jo jag och jonas med Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-23 21:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man köra tank i multiplayer då ? fan vad fett. Är den lättrörlig som på bf? eller är den slö som en riktig tank?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-23 22:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Kan man köra tank i multiplayer då ? fan vad fett. Är den lättrörlig som på bf? eller är den slö som en riktig tank? aa i multiplayer med, dom är ganska sega. =) Citerar dasich:jag tycker grafiken är samma som i co2 Mycket bättre grafik på 3:an Like Comment Share 0instant aim 2006-10-23 22:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt)Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000 Like Comment Share 0de KING 91 2006-10-23 23:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt?FU™ Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar instant aim:Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en enhet vara bra för då? Det finns ju fler fordon =P Citerar de KING 91:Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt? Av det lilla vi såg så.....Kanske en 8 =) (Obs detta är ej mitt slutgiltiga betyg =) Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är det 24 spelare online som gäller?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Like Comment Share 0Jonas 117 2006-10-24 14:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt) Ja dom kan ju vara dryga... Men man får ju tillslut slut på skott så då får man söka efter andra vapen... Så jag tror nog inte många kommer köra med Anti-tank vapen för att döda bara soldater.. Dom e nog bara ute efter Stridsvagnarna... Ill bring u real aRt... Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 16:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas det iaf Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-24 16:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Calvin:Citerar The_gunners: Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Tror det skiljer sig från bana till bana. De största var det 24 ivf. Tillagt 2006-10-24 16:39: Citerar instant aim:En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? Du missuppfattade mig nog. Det finns tanks i multi men jag gillade det inte. Jag tycker det är ok att det finns jeep men jag gillade inte tanksen. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 20:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville bara klargöra... 3 fordonstyper i multiplayer Motorcyklar Tanks Jeepar Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
_marcus_ 2006-10-23 17:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Det första jag reagerade på var den grymma grafiken, ett riktigt lyft. AI:n har förbättrats (inte som i 2:an där man själv var tvungen att rycka fram för att ens kamrater skulle göra det). Spelet kändes svårare tyckte jag, vågar inte tänka på hur det är på veteran. I singelplayer följer man krigets gång som det gick till på riktigt vilket jag gillar skarpt och nu är det "inga laddningstider" med lite modifikation för den laddar ju men under tiden visar den videoklipp som inte går att skippa, men som ger en sammanhängande känsla i spelet (som en film). När det gäller multiplayerdelen så har de ändrat upplägget så att det nu liknar Battlefield mer, man väljer; scout, medic, anti tank osv. Jag personligen saknade hur det var i 2:an men det ändrar sig kanske. Vi fick testa en ny speltyp, kallad War. Där det finns 5 flaggor som det gäller att erövra (varje lag börjar med 2 vardera och en i mitten är "fri" Man vinner när man erövrat alla flaggor. Jag gillade bäst när vi fick köra gammal hedlig deathmatch. Det nya inslaget med fordon var ingen hit för min del tyvärr. Möjligen ok att det finns jeep men inte tanks. Det ska tydligen finnas banor av alla storlekar där de mindre banor inte ska ha fordon men vi fick inte testa det. Nu har jag låtit lite negativ kanske men det positiva överväger absolut det negativa! Ser fram emot när vi får spelet! Sist vill jag bara tacka för att jag fick den här chansen och det är bara att fråga på om ni undrar något! Tillagt 2006-10-23 17:53: Citerar The_gunners:Kan man köra fordonen på multiplayer också eller är det bara singelplayer? Både i mulit och singel. Vet inte om man får köra tank i singel men vi fick testa på att köra jeep. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-23 20:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar _marcus_:Spelet kändes svårare tyckte jag, vågar inte tänka på hur det är på veteran. Testade det .... Like Comment Share 0Dark Helmet 2006-10-23 21:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jo jag och jonas med Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-23 21:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man köra tank i multiplayer då ? fan vad fett. Är den lättrörlig som på bf? eller är den slö som en riktig tank?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-23 22:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Kan man köra tank i multiplayer då ? fan vad fett. Är den lättrörlig som på bf? eller är den slö som en riktig tank? aa i multiplayer med, dom är ganska sega. =) Citerar dasich:jag tycker grafiken är samma som i co2 Mycket bättre grafik på 3:an Like Comment Share 0instant aim 2006-10-23 22:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt)Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000 Like Comment Share 0de KING 91 2006-10-23 23:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt?FU™ Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar instant aim:Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en enhet vara bra för då? Det finns ju fler fordon =P Citerar de KING 91:Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt? Av det lilla vi såg så.....Kanske en 8 =) (Obs detta är ej mitt slutgiltiga betyg =) Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är det 24 spelare online som gäller?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Like Comment Share 0Jonas 117 2006-10-24 14:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt) Ja dom kan ju vara dryga... Men man får ju tillslut slut på skott så då får man söka efter andra vapen... Så jag tror nog inte många kommer köra med Anti-tank vapen för att döda bara soldater.. Dom e nog bara ute efter Stridsvagnarna... Ill bring u real aRt... Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 16:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas det iaf Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-24 16:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Calvin:Citerar The_gunners: Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Tror det skiljer sig från bana till bana. De största var det 24 ivf. Tillagt 2006-10-24 16:39: Citerar instant aim:En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? Du missuppfattade mig nog. Det finns tanks i multi men jag gillade det inte. Jag tycker det är ok att det finns jeep men jag gillade inte tanksen. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 20:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville bara klargöra... 3 fordonstyper i multiplayer Motorcyklar Tanks Jeepar Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Calvin 2006-10-23 20:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar _marcus_:Spelet kändes svårare tyckte jag, vågar inte tänka på hur det är på veteran. Testade det .... Like Comment Share 0Dark Helmet 2006-10-23 21:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jo jag och jonas med Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-23 21:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man köra tank i multiplayer då ? fan vad fett. Är den lättrörlig som på bf? eller är den slö som en riktig tank?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-23 22:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Kan man köra tank i multiplayer då ? fan vad fett. Är den lättrörlig som på bf? eller är den slö som en riktig tank? aa i multiplayer med, dom är ganska sega. =) Citerar dasich:jag tycker grafiken är samma som i co2 Mycket bättre grafik på 3:an Like Comment Share 0instant aim 2006-10-23 22:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt)Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000 Like Comment Share 0de KING 91 2006-10-23 23:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt?FU™ Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar instant aim:Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en enhet vara bra för då? Det finns ju fler fordon =P Citerar de KING 91:Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt? Av det lilla vi såg så.....Kanske en 8 =) (Obs detta är ej mitt slutgiltiga betyg =) Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är det 24 spelare online som gäller?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Like Comment Share 0Jonas 117 2006-10-24 14:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt) Ja dom kan ju vara dryga... Men man får ju tillslut slut på skott så då får man söka efter andra vapen... Så jag tror nog inte många kommer köra med Anti-tank vapen för att döda bara soldater.. Dom e nog bara ute efter Stridsvagnarna... Ill bring u real aRt... Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 16:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas det iaf Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-24 16:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Calvin:Citerar The_gunners: Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Tror det skiljer sig från bana till bana. De största var det 24 ivf. Tillagt 2006-10-24 16:39: Citerar instant aim:En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? Du missuppfattade mig nog. Det finns tanks i multi men jag gillade det inte. Jag tycker det är ok att det finns jeep men jag gillade inte tanksen. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 20:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville bara klargöra... 3 fordonstyper i multiplayer Motorcyklar Tanks Jeepar Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Dark Helmet 2006-10-23 21:27 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible jo jag och jonas med Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-23 21:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man köra tank i multiplayer då ? fan vad fett. Är den lättrörlig som på bf? eller är den slö som en riktig tank?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-23 22:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Kan man köra tank i multiplayer då ? fan vad fett. Är den lättrörlig som på bf? eller är den slö som en riktig tank? aa i multiplayer med, dom är ganska sega. =) Citerar dasich:jag tycker grafiken är samma som i co2 Mycket bättre grafik på 3:an Like Comment Share 0instant aim 2006-10-23 22:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt)Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000 Like Comment Share 0de KING 91 2006-10-23 23:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt?FU™ Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar instant aim:Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en enhet vara bra för då? Det finns ju fler fordon =P Citerar de KING 91:Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt? Av det lilla vi såg så.....Kanske en 8 =) (Obs detta är ej mitt slutgiltiga betyg =) Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är det 24 spelare online som gäller?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Like Comment Share 0Jonas 117 2006-10-24 14:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt) Ja dom kan ju vara dryga... Men man får ju tillslut slut på skott så då får man söka efter andra vapen... Så jag tror nog inte många kommer köra med Anti-tank vapen för att döda bara soldater.. Dom e nog bara ute efter Stridsvagnarna... Ill bring u real aRt... Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 16:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas det iaf Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-24 16:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Calvin:Citerar The_gunners: Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Tror det skiljer sig från bana till bana. De största var det 24 ivf. Tillagt 2006-10-24 16:39: Citerar instant aim:En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? Du missuppfattade mig nog. Det finns tanks i multi men jag gillade det inte. Jag tycker det är ok att det finns jeep men jag gillade inte tanksen. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 20:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville bara klargöra... 3 fordonstyper i multiplayer Motorcyklar Tanks Jeepar Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
The_gunners 2006-10-23 21:29 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Kan man köra tank i multiplayer då ? fan vad fett. Är den lättrörlig som på bf? eller är den slö som en riktig tank?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-23 22:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Kan man köra tank i multiplayer då ? fan vad fett. Är den lättrörlig som på bf? eller är den slö som en riktig tank? aa i multiplayer med, dom är ganska sega. =) Citerar dasich:jag tycker grafiken är samma som i co2 Mycket bättre grafik på 3:an Like Comment Share 0instant aim 2006-10-23 22:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt)Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000 Like Comment Share 0de KING 91 2006-10-23 23:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt?FU™ Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar instant aim:Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en enhet vara bra för då? Det finns ju fler fordon =P Citerar de KING 91:Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt? Av det lilla vi såg så.....Kanske en 8 =) (Obs detta är ej mitt slutgiltiga betyg =) Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är det 24 spelare online som gäller?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Like Comment Share 0Jonas 117 2006-10-24 14:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt) Ja dom kan ju vara dryga... Men man får ju tillslut slut på skott så då får man söka efter andra vapen... Så jag tror nog inte många kommer köra med Anti-tank vapen för att döda bara soldater.. Dom e nog bara ute efter Stridsvagnarna... Ill bring u real aRt... Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 16:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas det iaf Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-24 16:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Calvin:Citerar The_gunners: Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Tror det skiljer sig från bana till bana. De största var det 24 ivf. Tillagt 2006-10-24 16:39: Citerar instant aim:En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? Du missuppfattade mig nog. Det finns tanks i multi men jag gillade det inte. Jag tycker det är ok att det finns jeep men jag gillade inte tanksen. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 20:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville bara klargöra... 3 fordonstyper i multiplayer Motorcyklar Tanks Jeepar Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Calvin 2006-10-23 22:03 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Kan man köra tank i multiplayer då ? fan vad fett. Är den lättrörlig som på bf? eller är den slö som en riktig tank? aa i multiplayer med, dom är ganska sega. =) Citerar dasich:jag tycker grafiken är samma som i co2 Mycket bättre grafik på 3:an Like Comment Share 0instant aim 2006-10-23 22:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt)Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000 Like Comment Share 0de KING 91 2006-10-23 23:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt?FU™ Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar instant aim:Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en enhet vara bra för då? Det finns ju fler fordon =P Citerar de KING 91:Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt? Av det lilla vi såg så.....Kanske en 8 =) (Obs detta är ej mitt slutgiltiga betyg =) Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är det 24 spelare online som gäller?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Like Comment Share 0Jonas 117 2006-10-24 14:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt) Ja dom kan ju vara dryga... Men man får ju tillslut slut på skott så då får man söka efter andra vapen... Så jag tror nog inte många kommer köra med Anti-tank vapen för att döda bara soldater.. Dom e nog bara ute efter Stridsvagnarna... Ill bring u real aRt... Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 16:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas det iaf Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-24 16:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Calvin:Citerar The_gunners: Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Tror det skiljer sig från bana till bana. De största var det 24 ivf. Tillagt 2006-10-24 16:39: Citerar instant aim:En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? Du missuppfattade mig nog. Det finns tanks i multi men jag gillade det inte. Jag tycker det är ok att det finns jeep men jag gillade inte tanksen. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 20:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville bara klargöra... 3 fordonstyper i multiplayer Motorcyklar Tanks Jeepar Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
instant aim 2006-10-23 22:34 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt)Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000 Like Comment Share 0de KING 91 2006-10-23 23:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt?FU™ Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar instant aim:Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en enhet vara bra för då? Det finns ju fler fordon =P Citerar de KING 91:Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt? Av det lilla vi såg så.....Kanske en 8 =) (Obs detta är ej mitt slutgiltiga betyg =) Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är det 24 spelare online som gäller?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Like Comment Share 0Jonas 117 2006-10-24 14:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt) Ja dom kan ju vara dryga... Men man får ju tillslut slut på skott så då får man söka efter andra vapen... Så jag tror nog inte många kommer köra med Anti-tank vapen för att döda bara soldater.. Dom e nog bara ute efter Stridsvagnarna... Ill bring u real aRt... Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 16:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas det iaf Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-24 16:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Calvin:Citerar The_gunners: Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Tror det skiljer sig från bana till bana. De största var det 24 ivf. Tillagt 2006-10-24 16:39: Citerar instant aim:En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? Du missuppfattade mig nog. Det finns tanks i multi men jag gillade det inte. Jag tycker det är ok att det finns jeep men jag gillade inte tanksen. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 20:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville bara klargöra... 3 fordonstyper i multiplayer Motorcyklar Tanks Jeepar Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
de KING 91 2006-10-23 23:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt?FU™ Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar instant aim:Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en enhet vara bra för då? Det finns ju fler fordon =P Citerar de KING 91:Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt? Av det lilla vi såg så.....Kanske en 8 =) (Obs detta är ej mitt slutgiltiga betyg =) Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är det 24 spelare online som gäller?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Like Comment Share 0Jonas 117 2006-10-24 14:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt) Ja dom kan ju vara dryga... Men man får ju tillslut slut på skott så då får man söka efter andra vapen... Så jag tror nog inte många kommer köra med Anti-tank vapen för att döda bara soldater.. Dom e nog bara ute efter Stridsvagnarna... Ill bring u real aRt... Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 16:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas det iaf Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-24 16:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Calvin:Citerar The_gunners: Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Tror det skiljer sig från bana till bana. De största var det 24 ivf. Tillagt 2006-10-24 16:39: Citerar instant aim:En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? Du missuppfattade mig nog. Det finns tanks i multi men jag gillade det inte. Jag tycker det är ok att det finns jeep men jag gillade inte tanksen. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 20:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville bara klargöra... 3 fordonstyper i multiplayer Motorcyklar Tanks Jeepar Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Calvin 2006-10-24 09:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar instant aim:Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en enhet vara bra för då? Det finns ju fler fordon =P Citerar de KING 91:Vad skulle ni sätta för betyg av det ni har sätt? Av det lilla vi såg så.....Kanske en 8 =) (Obs detta är ej mitt slutgiltiga betyg =) Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är det 24 spelare online som gäller?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Like Comment Share 0Jonas 117 2006-10-24 14:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt) Ja dom kan ju vara dryga... Men man får ju tillslut slut på skott så då får man söka efter andra vapen... Så jag tror nog inte många kommer köra med Anti-tank vapen för att döda bara soldater.. Dom e nog bara ute efter Stridsvagnarna... Ill bring u real aRt... Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 16:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas det iaf Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-24 16:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Calvin:Citerar The_gunners: Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Tror det skiljer sig från bana till bana. De största var det 24 ivf. Tillagt 2006-10-24 16:39: Citerar instant aim:En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? Du missuppfattade mig nog. Det finns tanks i multi men jag gillade det inte. Jag tycker det är ok att det finns jeep men jag gillade inte tanksen. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 20:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville bara klargöra... 3 fordonstyper i multiplayer Motorcyklar Tanks Jeepar Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
The_gunners 2006-10-24 09:25 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är det 24 spelare online som gäller?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Like Comment Share 0Jonas 117 2006-10-24 14:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt) Ja dom kan ju vara dryga... Men man får ju tillslut slut på skott så då får man söka efter andra vapen... Så jag tror nog inte många kommer köra med Anti-tank vapen för att döda bara soldater.. Dom e nog bara ute efter Stridsvagnarna... Ill bring u real aRt... Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 16:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas det iaf Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-24 16:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Calvin:Citerar The_gunners: Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Tror det skiljer sig från bana till bana. De största var det 24 ivf. Tillagt 2006-10-24 16:39: Citerar instant aim:En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? Du missuppfattade mig nog. Det finns tanks i multi men jag gillade det inte. Jag tycker det är ok att det finns jeep men jag gillade inte tanksen. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 20:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville bara klargöra... 3 fordonstyper i multiplayer Motorcyklar Tanks Jeepar Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Calvin 2006-10-24 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Like Comment Share 0Jonas 117 2006-10-24 14:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt) Ja dom kan ju vara dryga... Men man får ju tillslut slut på skott så då får man söka efter andra vapen... Så jag tror nog inte många kommer köra med Anti-tank vapen för att döda bara soldater.. Dom e nog bara ute efter Stridsvagnarna... Ill bring u real aRt... Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 16:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas det iaf Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-24 16:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Calvin:Citerar The_gunners: Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Tror det skiljer sig från bana till bana. De största var det 24 ivf. Tillagt 2006-10-24 16:39: Citerar instant aim:En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? Du missuppfattade mig nog. Det finns tanks i multi men jag gillade det inte. Jag tycker det är ok att det finns jeep men jag gillade inte tanksen. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 20:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville bara klargöra... 3 fordonstyper i multiplayer Motorcyklar Tanks Jeepar Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Jonas 117 2006-10-24 14:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible (hatar nämligen själv alla fjollor till anti-tank som alltid använder raketen på människor istället för fordon, så otroligt noobigt) Ja dom kan ju vara dryga... Men man får ju tillslut slut på skott så då får man söka efter andra vapen... Så jag tror nog inte många kommer köra med Anti-tank vapen för att döda bara soldater.. Dom e nog bara ute efter Stridsvagnarna... Ill bring u real aRt... Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 16:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas det iaf Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-24 16:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Calvin:Citerar The_gunners: Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Tror det skiljer sig från bana till bana. De största var det 24 ivf. Tillagt 2006-10-24 16:39: Citerar instant aim:En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? Du missuppfattade mig nog. Det finns tanks i multi men jag gillade det inte. Jag tycker det är ok att det finns jeep men jag gillade inte tanksen. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 20:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville bara klargöra... 3 fordonstyper i multiplayer Motorcyklar Tanks Jeepar Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Calvin 2006-10-24 16:26 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hoppas det iaf Like Comment Share 0_marcus_ 2006-10-24 16:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Calvin:Citerar The_gunners: Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Tror det skiljer sig från bana till bana. De största var det 24 ivf. Tillagt 2006-10-24 16:39: Citerar instant aim:En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? Du missuppfattade mig nog. Det finns tanks i multi men jag gillade det inte. Jag tycker det är ok att det finns jeep men jag gillade inte tanksen. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 20:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville bara klargöra... 3 fordonstyper i multiplayer Motorcyklar Tanks Jeepar Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
_marcus_ 2006-10-24 16:38 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Calvin:Citerar The_gunners: Är det 24 spelare online som gäller? Tror det var det =)...eller? Tror det skiljer sig från bana till bana. De största var det 24 ivf. Tillagt 2006-10-24 16:39: Citerar instant aim:En fråga till Om det inte finns några fordon (förutom jeepar), vad i helsike ska en anti tank enhet vara bra för då? Du missuppfattade mig nog. Det finns tanks i multi men jag gillade det inte. Jag tycker det är ok att det finns jeep men jag gillade inte tanksen. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 20:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville bara klargöra... 3 fordonstyper i multiplayer Motorcyklar Tanks Jeepar Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Calvin 2006-10-24 20:59 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ville bara klargöra... 3 fordonstyper i multiplayer Motorcyklar Tanks Jeepar Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
The_gunners 2006-10-24 21:01 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fanns det bara en sorts tank osv?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
virre 2006-10-24 21:11 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer?Till hur många personer räcker 1 liter sås? Like Comment Share 0Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Calvin 2006-10-24 21:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:Fanns det bara en sorts tank osv? Nope, fanns 2 olika modeller på den ena banan vi spelade iaf Tillagt 2006-10-24 21:19: Citerar virre:Hur är det med miljöerna? Jag har sett regniga bilder på ett krigshärjat Frankrike, men utspelar det sig bara där? Berätta. Är det som i föregångaren att det finns tre olika kampanjer? Miljön på den banan vi fick spela var ju en av dem där Frankrike banorna. Kommer dock ej ihåg vad han sa om vart kampanjen skulle utspelas. På kampanjen så är det Kanada, Usa, England (Storbrittanien) och ....nån till... Kampanjen kommer att spelas kronologiskt så man växlar ständigt mellan nationerna Like Comment Share 0Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Sparda 2006-10-24 21:52 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt?Monitor Audio Silver RS6 Like Comment Share 0The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
The_gunners 2006-10-24 22:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible MP banorna med fordon är inte dom rätt stora?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Calvin 2006-10-25 09:28 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Sparda:1 Va Ljudet bra? 2 Är det bättre respawn i Multiplayern än va det va i 2an? 3 Respawna fienderna fortfarande i storymode om man inte förflyttade sig frammåt? Ljudet var jättebra När man respawnar så måste man vänta i 10 sekunder (I det läge vi spelade, tror ej det är så på alla ) Tror inte det =) Tillagt 2006-10-25 09:29: Citerar The_gunners:MP banorna med fordon är inte dom rätt stora? Nä inte spec. (Inte som battlefield iaf =P ) Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456