Denati 2006-10-25 10:16 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Är det det lika köpvärt som CoD 2? Jag vet inte men jag tyckte att moddelerna var lite småfula, var dem det. Menar händerna när man håller vapnet och dylikt.I'm going to leave the planet burning. Like Comment Share 0B4ghd4d_B0b 2006-10-25 10:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible fan asså jag orkar inte ställa frågor om CO3, jag varken väntar på det och bryr mig inte så mycket om det heller... jag tyckte 1an ägde men tvåan blev varken bra eller dålig. det ända var att det var snyggare grafik helt enkelt, och en kortare campaign förtårs annars var det bra "No i dont have time to squabbles, i must end you" BFM Like Comment Share 0Kock3n 2006-10-25 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur känns spelet till skillnad mot 2an. Känns det köpvärt när man har spelat 2an. Jag menar, andra världskrigsspel börjar bli uttjatat nu tycker jag, men är det så pass kul att skjuta tyskar i 10 timmar till?Postal Service! Like Comment Share 0 Calvin 2006-10-25 11:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Denati:Är det det lika köpvärt som CoD 2? Jag vet inte men jag tyckte att moddelerna var lite småfula, var dem det. Menar händerna när man håller vapnet och dylikt. Jag tycker det, dom 2 multiplayerbanorna som fanns var väldigt roliga. Och dem verkar ha satsat väldigt mycket på multiplayer jämfört med 2an Händerna på gubbarna är väldigt fula tyvärr, men i övrigt så var dem ganska bra. (Dock väldigt mycket skratt om man kollar på några av multiplayer karaktärerna =) Citerar Kock3n:Hur känns spelet till skillnad mot 2an. Känns det köpvärt när man har spelat 2an. Jag menar, andra världskrigsspel börjar bli uttjatat nu tycker jag, men är det så pass kul att skjuta tyskar i 10 timmar till? Som sagt är det mer arbete lagt på multiplayer och gillar du multiplayer så är det väldigt köpvärt. Jag vill göra det Tycker det ska bli kul att spela som Kanadensare och uppleva deras slag mm. Tillagt 2006-10-25 11:39: Citerar B4ghd4d_B0b:fan asså jag orkar inte ställa frågor om CO3, jag varken väntar på det och bryr mig inte så mycket om det heller... Varför skriver du i denna tråd då? Like Comment Share 0Redfield4ever 2006-10-25 15:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag tyckte att spelat var för liks tvåan, kändes som om man spelade en expansion mer än ett nytt spel Persona 4 och Psychonauts är bäst! Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 19:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Redfield4ever:Jag tyckte att spelat var för liks tvåan, kändes som om man spelade en expansion mer än ett nytt spel Men kom igen! Spelet hadde ju fordon och hela köret ju =P (I Know You Liked It) Like Comment Share 0The Vulture 2006-10-25 19:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lite frågor: 1. Är det bra ragdoll-fysik, dvs att människor uppför realistiskt när det t ex dör? 2. Vad vad det fula med händerna? 3. Hur många uppdrag finns det i Singelplayer? 4. Hur många Multiplayer-banor finns det ungefär? 5. Är grafiken mycket bättre än CoD 2? Tacksam för svar! Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Vulture:1. Är det bra ragdoll-fysik, dvs att människor uppför realistiskt när det t ex dör? 2. Vad vad det fula med händerna? 3. Hur många uppdrag finns det i Singelplayer? 4. Hur många Multiplayer-banor finns det ungefär? 5. Är grafiken mycket bättre än CoD 2? 1. Tror det.. 2. Dem ser ut som köttklumpar eller hulkenhänder (utan det gröna) 3. Inte en aning, men tror man kör 4 olika nationer. 4. Vet ej det heller men såg ut som det var runt 10 kanske (Chansar bara) 5. Jag tycker det Like Comment Share 0The Vulture 2006-11-05 16:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ni som testade det fått spelet än? Like Comment Share 0Mnstr449 2006-11-05 19:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slår vad om att Playstation 2-versionen kommer att vara slarvigt gjord Hellre att suga i livet än att suga av andra!!! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-05 19:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om man är allierad på multiplayer kan man då hoppa i en tysk pansarvagn och köra den?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Selerz 2006-11-05 19:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Like Comment Share 0360_äger 2006-11-05 20:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:CiteraRösta Selerz Offline Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Morrowind han skrev väll att man bara kunde va typ canadensare Amerikanare och storbrittanienJadu.......... Like Comment Share 0Denati 2006-11-05 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ska man inte vara polsk soldat i SP delen?I'm going to leave the planet burning. Like Comment Share 0Rowyn 2006-11-05 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Denati:Ska man inte vara polsk soldat i SP delen? Det hade varit grymt. Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det.Det här kan en femåring begripa. Så hit med en femåring! Like Comment Share 0Kock3n 2006-11-05 23:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rowyn:Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det. Körde du på veteran då!? Tyckte spelet blev för arkad med de lättare svårighetsgraderna, kör veteran om du inte redan körde det Postal Service! Like Comment Share 0Mister_Bungle 2006-11-06 00:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall.AAAAHHH! Det står nån jävel bakom dig!! Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Mister_Bungle:Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 14:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Lobin:Citerar Mister_Bungle: Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Då köper MS och sony in sig i de spelet ocksåArrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
B4ghd4d_B0b 2006-10-25 10:21 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible fan asså jag orkar inte ställa frågor om CO3, jag varken väntar på det och bryr mig inte så mycket om det heller... jag tyckte 1an ägde men tvåan blev varken bra eller dålig. det ända var att det var snyggare grafik helt enkelt, och en kortare campaign förtårs annars var det bra "No i dont have time to squabbles, i must end you" BFM Like Comment Share 0Kock3n 2006-10-25 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur känns spelet till skillnad mot 2an. Känns det köpvärt när man har spelat 2an. Jag menar, andra världskrigsspel börjar bli uttjatat nu tycker jag, men är det så pass kul att skjuta tyskar i 10 timmar till?Postal Service! Like Comment Share 0 Calvin 2006-10-25 11:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Denati:Är det det lika köpvärt som CoD 2? Jag vet inte men jag tyckte att moddelerna var lite småfula, var dem det. Menar händerna när man håller vapnet och dylikt. Jag tycker det, dom 2 multiplayerbanorna som fanns var väldigt roliga. Och dem verkar ha satsat väldigt mycket på multiplayer jämfört med 2an Händerna på gubbarna är väldigt fula tyvärr, men i övrigt så var dem ganska bra. (Dock väldigt mycket skratt om man kollar på några av multiplayer karaktärerna =) Citerar Kock3n:Hur känns spelet till skillnad mot 2an. Känns det köpvärt när man har spelat 2an. Jag menar, andra världskrigsspel börjar bli uttjatat nu tycker jag, men är det så pass kul att skjuta tyskar i 10 timmar till? Som sagt är det mer arbete lagt på multiplayer och gillar du multiplayer så är det väldigt köpvärt. Jag vill göra det Tycker det ska bli kul att spela som Kanadensare och uppleva deras slag mm. Tillagt 2006-10-25 11:39: Citerar B4ghd4d_B0b:fan asså jag orkar inte ställa frågor om CO3, jag varken väntar på det och bryr mig inte så mycket om det heller... Varför skriver du i denna tråd då? Like Comment Share 0Redfield4ever 2006-10-25 15:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag tyckte att spelat var för liks tvåan, kändes som om man spelade en expansion mer än ett nytt spel Persona 4 och Psychonauts är bäst! Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 19:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Redfield4ever:Jag tyckte att spelat var för liks tvåan, kändes som om man spelade en expansion mer än ett nytt spel Men kom igen! Spelet hadde ju fordon och hela köret ju =P (I Know You Liked It) Like Comment Share 0The Vulture 2006-10-25 19:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lite frågor: 1. Är det bra ragdoll-fysik, dvs att människor uppför realistiskt när det t ex dör? 2. Vad vad det fula med händerna? 3. Hur många uppdrag finns det i Singelplayer? 4. Hur många Multiplayer-banor finns det ungefär? 5. Är grafiken mycket bättre än CoD 2? Tacksam för svar! Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Vulture:1. Är det bra ragdoll-fysik, dvs att människor uppför realistiskt när det t ex dör? 2. Vad vad det fula med händerna? 3. Hur många uppdrag finns det i Singelplayer? 4. Hur många Multiplayer-banor finns det ungefär? 5. Är grafiken mycket bättre än CoD 2? 1. Tror det.. 2. Dem ser ut som köttklumpar eller hulkenhänder (utan det gröna) 3. Inte en aning, men tror man kör 4 olika nationer. 4. Vet ej det heller men såg ut som det var runt 10 kanske (Chansar bara) 5. Jag tycker det Like Comment Share 0The Vulture 2006-11-05 16:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ni som testade det fått spelet än? Like Comment Share 0Mnstr449 2006-11-05 19:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slår vad om att Playstation 2-versionen kommer att vara slarvigt gjord Hellre att suga i livet än att suga av andra!!! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-05 19:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om man är allierad på multiplayer kan man då hoppa i en tysk pansarvagn och köra den?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Selerz 2006-11-05 19:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Like Comment Share 0360_äger 2006-11-05 20:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:CiteraRösta Selerz Offline Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Morrowind han skrev väll att man bara kunde va typ canadensare Amerikanare och storbrittanienJadu.......... Like Comment Share 0Denati 2006-11-05 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ska man inte vara polsk soldat i SP delen?I'm going to leave the planet burning. Like Comment Share 0Rowyn 2006-11-05 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Denati:Ska man inte vara polsk soldat i SP delen? Det hade varit grymt. Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det.Det här kan en femåring begripa. Så hit med en femåring! Like Comment Share 0Kock3n 2006-11-05 23:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rowyn:Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det. Körde du på veteran då!? Tyckte spelet blev för arkad med de lättare svårighetsgraderna, kör veteran om du inte redan körde det Postal Service! Like Comment Share 0Mister_Bungle 2006-11-06 00:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall.AAAAHHH! Det står nån jävel bakom dig!! Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Mister_Bungle:Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 14:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Lobin:Citerar Mister_Bungle: Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Då köper MS och sony in sig i de spelet ocksåArrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Kock3n 2006-10-25 10:23 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Hur känns spelet till skillnad mot 2an. Känns det köpvärt när man har spelat 2an. Jag menar, andra världskrigsspel börjar bli uttjatat nu tycker jag, men är det så pass kul att skjuta tyskar i 10 timmar till?Postal Service! Like Comment Share 0 Calvin 2006-10-25 11:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Denati:Är det det lika köpvärt som CoD 2? Jag vet inte men jag tyckte att moddelerna var lite småfula, var dem det. Menar händerna när man håller vapnet och dylikt. Jag tycker det, dom 2 multiplayerbanorna som fanns var väldigt roliga. Och dem verkar ha satsat väldigt mycket på multiplayer jämfört med 2an Händerna på gubbarna är väldigt fula tyvärr, men i övrigt så var dem ganska bra. (Dock väldigt mycket skratt om man kollar på några av multiplayer karaktärerna =) Citerar Kock3n:Hur känns spelet till skillnad mot 2an. Känns det köpvärt när man har spelat 2an. Jag menar, andra världskrigsspel börjar bli uttjatat nu tycker jag, men är det så pass kul att skjuta tyskar i 10 timmar till? Som sagt är det mer arbete lagt på multiplayer och gillar du multiplayer så är det väldigt köpvärt. Jag vill göra det Tycker det ska bli kul att spela som Kanadensare och uppleva deras slag mm. Tillagt 2006-10-25 11:39: Citerar B4ghd4d_B0b:fan asså jag orkar inte ställa frågor om CO3, jag varken väntar på det och bryr mig inte så mycket om det heller... Varför skriver du i denna tråd då? Like Comment Share 0Redfield4ever 2006-10-25 15:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag tyckte att spelat var för liks tvåan, kändes som om man spelade en expansion mer än ett nytt spel Persona 4 och Psychonauts är bäst! Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 19:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Redfield4ever:Jag tyckte att spelat var för liks tvåan, kändes som om man spelade en expansion mer än ett nytt spel Men kom igen! Spelet hadde ju fordon och hela köret ju =P (I Know You Liked It) Like Comment Share 0The Vulture 2006-10-25 19:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lite frågor: 1. Är det bra ragdoll-fysik, dvs att människor uppför realistiskt när det t ex dör? 2. Vad vad det fula med händerna? 3. Hur många uppdrag finns det i Singelplayer? 4. Hur många Multiplayer-banor finns det ungefär? 5. Är grafiken mycket bättre än CoD 2? Tacksam för svar! Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Vulture:1. Är det bra ragdoll-fysik, dvs att människor uppför realistiskt när det t ex dör? 2. Vad vad det fula med händerna? 3. Hur många uppdrag finns det i Singelplayer? 4. Hur många Multiplayer-banor finns det ungefär? 5. Är grafiken mycket bättre än CoD 2? 1. Tror det.. 2. Dem ser ut som köttklumpar eller hulkenhänder (utan det gröna) 3. Inte en aning, men tror man kör 4 olika nationer. 4. Vet ej det heller men såg ut som det var runt 10 kanske (Chansar bara) 5. Jag tycker det Like Comment Share 0The Vulture 2006-11-05 16:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ni som testade det fått spelet än? Like Comment Share 0Mnstr449 2006-11-05 19:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slår vad om att Playstation 2-versionen kommer att vara slarvigt gjord Hellre att suga i livet än att suga av andra!!! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-05 19:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om man är allierad på multiplayer kan man då hoppa i en tysk pansarvagn och köra den?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Selerz 2006-11-05 19:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Like Comment Share 0360_äger 2006-11-05 20:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:CiteraRösta Selerz Offline Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Morrowind han skrev väll att man bara kunde va typ canadensare Amerikanare och storbrittanienJadu.......... Like Comment Share 0Denati 2006-11-05 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ska man inte vara polsk soldat i SP delen?I'm going to leave the planet burning. Like Comment Share 0Rowyn 2006-11-05 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Denati:Ska man inte vara polsk soldat i SP delen? Det hade varit grymt. Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det.Det här kan en femåring begripa. Så hit med en femåring! Like Comment Share 0Kock3n 2006-11-05 23:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rowyn:Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det. Körde du på veteran då!? Tyckte spelet blev för arkad med de lättare svårighetsgraderna, kör veteran om du inte redan körde det Postal Service! Like Comment Share 0Mister_Bungle 2006-11-06 00:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall.AAAAHHH! Det står nån jävel bakom dig!! Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Mister_Bungle:Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 14:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Lobin:Citerar Mister_Bungle: Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Då köper MS och sony in sig i de spelet ocksåArrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Calvin 2006-10-25 11:37 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Denati:Är det det lika köpvärt som CoD 2? Jag vet inte men jag tyckte att moddelerna var lite småfula, var dem det. Menar händerna när man håller vapnet och dylikt. Jag tycker det, dom 2 multiplayerbanorna som fanns var väldigt roliga. Och dem verkar ha satsat väldigt mycket på multiplayer jämfört med 2an Händerna på gubbarna är väldigt fula tyvärr, men i övrigt så var dem ganska bra. (Dock väldigt mycket skratt om man kollar på några av multiplayer karaktärerna =) Citerar Kock3n:Hur känns spelet till skillnad mot 2an. Känns det köpvärt när man har spelat 2an. Jag menar, andra världskrigsspel börjar bli uttjatat nu tycker jag, men är det så pass kul att skjuta tyskar i 10 timmar till? Som sagt är det mer arbete lagt på multiplayer och gillar du multiplayer så är det väldigt köpvärt. Jag vill göra det Tycker det ska bli kul att spela som Kanadensare och uppleva deras slag mm. Tillagt 2006-10-25 11:39: Citerar B4ghd4d_B0b:fan asså jag orkar inte ställa frågor om CO3, jag varken väntar på det och bryr mig inte så mycket om det heller... Varför skriver du i denna tråd då? Like Comment Share 0Redfield4ever 2006-10-25 15:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag tyckte att spelat var för liks tvåan, kändes som om man spelade en expansion mer än ett nytt spel Persona 4 och Psychonauts är bäst! Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 19:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Redfield4ever:Jag tyckte att spelat var för liks tvåan, kändes som om man spelade en expansion mer än ett nytt spel Men kom igen! Spelet hadde ju fordon och hela köret ju =P (I Know You Liked It) Like Comment Share 0The Vulture 2006-10-25 19:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lite frågor: 1. Är det bra ragdoll-fysik, dvs att människor uppför realistiskt när det t ex dör? 2. Vad vad det fula med händerna? 3. Hur många uppdrag finns det i Singelplayer? 4. Hur många Multiplayer-banor finns det ungefär? 5. Är grafiken mycket bättre än CoD 2? Tacksam för svar! Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Vulture:1. Är det bra ragdoll-fysik, dvs att människor uppför realistiskt när det t ex dör? 2. Vad vad det fula med händerna? 3. Hur många uppdrag finns det i Singelplayer? 4. Hur många Multiplayer-banor finns det ungefär? 5. Är grafiken mycket bättre än CoD 2? 1. Tror det.. 2. Dem ser ut som köttklumpar eller hulkenhänder (utan det gröna) 3. Inte en aning, men tror man kör 4 olika nationer. 4. Vet ej det heller men såg ut som det var runt 10 kanske (Chansar bara) 5. Jag tycker det Like Comment Share 0The Vulture 2006-11-05 16:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ni som testade det fått spelet än? Like Comment Share 0Mnstr449 2006-11-05 19:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slår vad om att Playstation 2-versionen kommer att vara slarvigt gjord Hellre att suga i livet än att suga av andra!!! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-05 19:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om man är allierad på multiplayer kan man då hoppa i en tysk pansarvagn och köra den?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Selerz 2006-11-05 19:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Like Comment Share 0360_äger 2006-11-05 20:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:CiteraRösta Selerz Offline Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Morrowind han skrev väll att man bara kunde va typ canadensare Amerikanare och storbrittanienJadu.......... Like Comment Share 0Denati 2006-11-05 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ska man inte vara polsk soldat i SP delen?I'm going to leave the planet burning. Like Comment Share 0Rowyn 2006-11-05 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Denati:Ska man inte vara polsk soldat i SP delen? Det hade varit grymt. Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det.Det här kan en femåring begripa. Så hit med en femåring! Like Comment Share 0Kock3n 2006-11-05 23:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rowyn:Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det. Körde du på veteran då!? Tyckte spelet blev för arkad med de lättare svårighetsgraderna, kör veteran om du inte redan körde det Postal Service! Like Comment Share 0Mister_Bungle 2006-11-06 00:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall.AAAAHHH! Det står nån jävel bakom dig!! Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Mister_Bungle:Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 14:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Lobin:Citerar Mister_Bungle: Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Då köper MS och sony in sig i de spelet ocksåArrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Redfield4ever 2006-10-25 15:02 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Jag tyckte att spelat var för liks tvåan, kändes som om man spelade en expansion mer än ett nytt spel Persona 4 och Psychonauts är bäst! Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 19:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Redfield4ever:Jag tyckte att spelat var för liks tvåan, kändes som om man spelade en expansion mer än ett nytt spel Men kom igen! Spelet hadde ju fordon och hela köret ju =P (I Know You Liked It) Like Comment Share 0The Vulture 2006-10-25 19:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lite frågor: 1. Är det bra ragdoll-fysik, dvs att människor uppför realistiskt när det t ex dör? 2. Vad vad det fula med händerna? 3. Hur många uppdrag finns det i Singelplayer? 4. Hur många Multiplayer-banor finns det ungefär? 5. Är grafiken mycket bättre än CoD 2? Tacksam för svar! Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Vulture:1. Är det bra ragdoll-fysik, dvs att människor uppför realistiskt när det t ex dör? 2. Vad vad det fula med händerna? 3. Hur många uppdrag finns det i Singelplayer? 4. Hur många Multiplayer-banor finns det ungefär? 5. Är grafiken mycket bättre än CoD 2? 1. Tror det.. 2. Dem ser ut som köttklumpar eller hulkenhänder (utan det gröna) 3. Inte en aning, men tror man kör 4 olika nationer. 4. Vet ej det heller men såg ut som det var runt 10 kanske (Chansar bara) 5. Jag tycker det Like Comment Share 0The Vulture 2006-11-05 16:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ni som testade det fått spelet än? Like Comment Share 0Mnstr449 2006-11-05 19:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slår vad om att Playstation 2-versionen kommer att vara slarvigt gjord Hellre att suga i livet än att suga av andra!!! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-05 19:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om man är allierad på multiplayer kan man då hoppa i en tysk pansarvagn och köra den?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Selerz 2006-11-05 19:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Like Comment Share 0360_äger 2006-11-05 20:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:CiteraRösta Selerz Offline Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Morrowind han skrev väll att man bara kunde va typ canadensare Amerikanare och storbrittanienJadu.......... Like Comment Share 0Denati 2006-11-05 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ska man inte vara polsk soldat i SP delen?I'm going to leave the planet burning. Like Comment Share 0Rowyn 2006-11-05 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Denati:Ska man inte vara polsk soldat i SP delen? Det hade varit grymt. Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det.Det här kan en femåring begripa. Så hit med en femåring! Like Comment Share 0Kock3n 2006-11-05 23:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rowyn:Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det. Körde du på veteran då!? Tyckte spelet blev för arkad med de lättare svårighetsgraderna, kör veteran om du inte redan körde det Postal Service! Like Comment Share 0Mister_Bungle 2006-11-06 00:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall.AAAAHHH! Det står nån jävel bakom dig!! Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Mister_Bungle:Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 14:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Lobin:Citerar Mister_Bungle: Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Då köper MS och sony in sig i de spelet ocksåArrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Calvin 2006-10-25 19:49 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Redfield4ever:Jag tyckte att spelat var för liks tvåan, kändes som om man spelade en expansion mer än ett nytt spel Men kom igen! Spelet hadde ju fordon och hela köret ju =P (I Know You Liked It) Like Comment Share 0The Vulture 2006-10-25 19:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lite frågor: 1. Är det bra ragdoll-fysik, dvs att människor uppför realistiskt när det t ex dör? 2. Vad vad det fula med händerna? 3. Hur många uppdrag finns det i Singelplayer? 4. Hur många Multiplayer-banor finns det ungefär? 5. Är grafiken mycket bättre än CoD 2? Tacksam för svar! Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Vulture:1. Är det bra ragdoll-fysik, dvs att människor uppför realistiskt när det t ex dör? 2. Vad vad det fula med händerna? 3. Hur många uppdrag finns det i Singelplayer? 4. Hur många Multiplayer-banor finns det ungefär? 5. Är grafiken mycket bättre än CoD 2? 1. Tror det.. 2. Dem ser ut som köttklumpar eller hulkenhänder (utan det gröna) 3. Inte en aning, men tror man kör 4 olika nationer. 4. Vet ej det heller men såg ut som det var runt 10 kanske (Chansar bara) 5. Jag tycker det Like Comment Share 0The Vulture 2006-11-05 16:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ni som testade det fått spelet än? Like Comment Share 0Mnstr449 2006-11-05 19:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slår vad om att Playstation 2-versionen kommer att vara slarvigt gjord Hellre att suga i livet än att suga av andra!!! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-05 19:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om man är allierad på multiplayer kan man då hoppa i en tysk pansarvagn och köra den?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Selerz 2006-11-05 19:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Like Comment Share 0360_äger 2006-11-05 20:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:CiteraRösta Selerz Offline Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Morrowind han skrev väll att man bara kunde va typ canadensare Amerikanare och storbrittanienJadu.......... Like Comment Share 0Denati 2006-11-05 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ska man inte vara polsk soldat i SP delen?I'm going to leave the planet burning. Like Comment Share 0Rowyn 2006-11-05 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Denati:Ska man inte vara polsk soldat i SP delen? Det hade varit grymt. Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det.Det här kan en femåring begripa. Så hit med en femåring! Like Comment Share 0Kock3n 2006-11-05 23:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rowyn:Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det. Körde du på veteran då!? Tyckte spelet blev för arkad med de lättare svårighetsgraderna, kör veteran om du inte redan körde det Postal Service! Like Comment Share 0Mister_Bungle 2006-11-06 00:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall.AAAAHHH! Det står nån jävel bakom dig!! Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Mister_Bungle:Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 14:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Lobin:Citerar Mister_Bungle: Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Då köper MS och sony in sig i de spelet ocksåArrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
The Vulture 2006-10-25 19:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har lite frågor: 1. Är det bra ragdoll-fysik, dvs att människor uppför realistiskt när det t ex dör? 2. Vad vad det fula med händerna? 3. Hur många uppdrag finns det i Singelplayer? 4. Hur många Multiplayer-banor finns det ungefär? 5. Är grafiken mycket bättre än CoD 2? Tacksam för svar! Like Comment Share 0Calvin 2006-10-25 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Vulture:1. Är det bra ragdoll-fysik, dvs att människor uppför realistiskt när det t ex dör? 2. Vad vad det fula med händerna? 3. Hur många uppdrag finns det i Singelplayer? 4. Hur många Multiplayer-banor finns det ungefär? 5. Är grafiken mycket bättre än CoD 2? 1. Tror det.. 2. Dem ser ut som köttklumpar eller hulkenhänder (utan det gröna) 3. Inte en aning, men tror man kör 4 olika nationer. 4. Vet ej det heller men såg ut som det var runt 10 kanske (Chansar bara) 5. Jag tycker det Like Comment Share 0The Vulture 2006-11-05 16:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ni som testade det fått spelet än? Like Comment Share 0Mnstr449 2006-11-05 19:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slår vad om att Playstation 2-versionen kommer att vara slarvigt gjord Hellre att suga i livet än att suga av andra!!! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-05 19:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om man är allierad på multiplayer kan man då hoppa i en tysk pansarvagn och köra den?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Selerz 2006-11-05 19:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Like Comment Share 0360_äger 2006-11-05 20:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:CiteraRösta Selerz Offline Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Morrowind han skrev väll att man bara kunde va typ canadensare Amerikanare och storbrittanienJadu.......... Like Comment Share 0Denati 2006-11-05 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ska man inte vara polsk soldat i SP delen?I'm going to leave the planet burning. Like Comment Share 0Rowyn 2006-11-05 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Denati:Ska man inte vara polsk soldat i SP delen? Det hade varit grymt. Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det.Det här kan en femåring begripa. Så hit med en femåring! Like Comment Share 0Kock3n 2006-11-05 23:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rowyn:Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det. Körde du på veteran då!? Tyckte spelet blev för arkad med de lättare svårighetsgraderna, kör veteran om du inte redan körde det Postal Service! Like Comment Share 0Mister_Bungle 2006-11-06 00:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall.AAAAHHH! Det står nån jävel bakom dig!! Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Mister_Bungle:Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 14:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Lobin:Citerar Mister_Bungle: Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Då köper MS och sony in sig i de spelet ocksåArrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Calvin 2006-10-25 20:00 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The Vulture:1. Är det bra ragdoll-fysik, dvs att människor uppför realistiskt när det t ex dör? 2. Vad vad det fula med händerna? 3. Hur många uppdrag finns det i Singelplayer? 4. Hur många Multiplayer-banor finns det ungefär? 5. Är grafiken mycket bättre än CoD 2? 1. Tror det.. 2. Dem ser ut som köttklumpar eller hulkenhänder (utan det gröna) 3. Inte en aning, men tror man kör 4 olika nationer. 4. Vet ej det heller men såg ut som det var runt 10 kanske (Chansar bara) 5. Jag tycker det Like Comment Share 0The Vulture 2006-11-05 16:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ni som testade det fått spelet än? Like Comment Share 0Mnstr449 2006-11-05 19:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slår vad om att Playstation 2-versionen kommer att vara slarvigt gjord Hellre att suga i livet än att suga av andra!!! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-05 19:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om man är allierad på multiplayer kan man då hoppa i en tysk pansarvagn och köra den?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Selerz 2006-11-05 19:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Like Comment Share 0360_äger 2006-11-05 20:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:CiteraRösta Selerz Offline Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Morrowind han skrev väll att man bara kunde va typ canadensare Amerikanare och storbrittanienJadu.......... Like Comment Share 0Denati 2006-11-05 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ska man inte vara polsk soldat i SP delen?I'm going to leave the planet burning. Like Comment Share 0Rowyn 2006-11-05 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Denati:Ska man inte vara polsk soldat i SP delen? Det hade varit grymt. Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det.Det här kan en femåring begripa. Så hit med en femåring! Like Comment Share 0Kock3n 2006-11-05 23:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rowyn:Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det. Körde du på veteran då!? Tyckte spelet blev för arkad med de lättare svårighetsgraderna, kör veteran om du inte redan körde det Postal Service! Like Comment Share 0Mister_Bungle 2006-11-06 00:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall.AAAAHHH! Det står nån jävel bakom dig!! Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Mister_Bungle:Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 14:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Lobin:Citerar Mister_Bungle: Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Då köper MS och sony in sig i de spelet ocksåArrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
The Vulture 2006-11-05 16:14 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Har ni som testade det fått spelet än? Like Comment Share 0Mnstr449 2006-11-05 19:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slår vad om att Playstation 2-versionen kommer att vara slarvigt gjord Hellre att suga i livet än att suga av andra!!! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-05 19:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om man är allierad på multiplayer kan man då hoppa i en tysk pansarvagn och köra den?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Selerz 2006-11-05 19:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Like Comment Share 0360_äger 2006-11-05 20:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:CiteraRösta Selerz Offline Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Morrowind han skrev väll att man bara kunde va typ canadensare Amerikanare och storbrittanienJadu.......... Like Comment Share 0Denati 2006-11-05 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ska man inte vara polsk soldat i SP delen?I'm going to leave the planet burning. Like Comment Share 0Rowyn 2006-11-05 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Denati:Ska man inte vara polsk soldat i SP delen? Det hade varit grymt. Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det.Det här kan en femåring begripa. Så hit med en femåring! Like Comment Share 0Kock3n 2006-11-05 23:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rowyn:Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det. Körde du på veteran då!? Tyckte spelet blev för arkad med de lättare svårighetsgraderna, kör veteran om du inte redan körde det Postal Service! Like Comment Share 0Mister_Bungle 2006-11-06 00:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall.AAAAHHH! Det står nån jävel bakom dig!! Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Mister_Bungle:Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 14:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Lobin:Citerar Mister_Bungle: Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Då köper MS och sony in sig i de spelet ocksåArrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Mnstr449 2006-11-05 19:35 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Slår vad om att Playstation 2-versionen kommer att vara slarvigt gjord Hellre att suga i livet än att suga av andra!!! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-05 19:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om man är allierad på multiplayer kan man då hoppa i en tysk pansarvagn och köra den?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Selerz 2006-11-05 19:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Like Comment Share 0360_äger 2006-11-05 20:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:CiteraRösta Selerz Offline Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Morrowind han skrev väll att man bara kunde va typ canadensare Amerikanare och storbrittanienJadu.......... Like Comment Share 0Denati 2006-11-05 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ska man inte vara polsk soldat i SP delen?I'm going to leave the planet burning. Like Comment Share 0Rowyn 2006-11-05 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Denati:Ska man inte vara polsk soldat i SP delen? Det hade varit grymt. Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det.Det här kan en femåring begripa. Så hit med en femåring! Like Comment Share 0Kock3n 2006-11-05 23:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rowyn:Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det. Körde du på veteran då!? Tyckte spelet blev för arkad med de lättare svårighetsgraderna, kör veteran om du inte redan körde det Postal Service! Like Comment Share 0Mister_Bungle 2006-11-06 00:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall.AAAAHHH! Det står nån jävel bakom dig!! Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Mister_Bungle:Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 14:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Lobin:Citerar Mister_Bungle: Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Då köper MS och sony in sig i de spelet ocksåArrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
The_gunners 2006-11-05 19:50 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Om man är allierad på multiplayer kan man då hoppa i en tysk pansarvagn och köra den?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Selerz 2006-11-05 19:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Like Comment Share 0360_äger 2006-11-05 20:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:CiteraRösta Selerz Offline Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Morrowind han skrev väll att man bara kunde va typ canadensare Amerikanare och storbrittanienJadu.......... Like Comment Share 0Denati 2006-11-05 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ska man inte vara polsk soldat i SP delen?I'm going to leave the planet burning. Like Comment Share 0Rowyn 2006-11-05 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Denati:Ska man inte vara polsk soldat i SP delen? Det hade varit grymt. Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det.Det här kan en femåring begripa. Så hit med en femåring! Like Comment Share 0Kock3n 2006-11-05 23:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rowyn:Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det. Körde du på veteran då!? Tyckte spelet blev för arkad med de lättare svårighetsgraderna, kör veteran om du inte redan körde det Postal Service! Like Comment Share 0Mister_Bungle 2006-11-06 00:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall.AAAAHHH! Det står nån jävel bakom dig!! Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Mister_Bungle:Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 14:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Lobin:Citerar Mister_Bungle: Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Då köper MS och sony in sig i de spelet ocksåArrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Selerz 2006-11-05 19:58 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Like Comment Share 0360_äger 2006-11-05 20:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:CiteraRösta Selerz Offline Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Morrowind han skrev väll att man bara kunde va typ canadensare Amerikanare och storbrittanienJadu.......... Like Comment Share 0Denati 2006-11-05 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ska man inte vara polsk soldat i SP delen?I'm going to leave the planet burning. Like Comment Share 0Rowyn 2006-11-05 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Denati:Ska man inte vara polsk soldat i SP delen? Det hade varit grymt. Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det.Det här kan en femåring begripa. Så hit med en femåring! Like Comment Share 0Kock3n 2006-11-05 23:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rowyn:Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det. Körde du på veteran då!? Tyckte spelet blev för arkad med de lättare svårighetsgraderna, kör veteran om du inte redan körde det Postal Service! Like Comment Share 0Mister_Bungle 2006-11-06 00:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall.AAAAHHH! Det står nån jävel bakom dig!! Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Mister_Bungle:Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 14:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Lobin:Citerar Mister_Bungle: Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Då köper MS och sony in sig i de spelet ocksåArrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
360_äger 2006-11-05 20:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar The_gunners:CiteraRösta Selerz Offline Vilka nationer kan man vara i Single-Player och Multi-Player? Morrowind han skrev väll att man bara kunde va typ canadensare Amerikanare och storbrittanienJadu.......... Like Comment Share 0Denati 2006-11-05 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ska man inte vara polsk soldat i SP delen?I'm going to leave the planet burning. Like Comment Share 0Rowyn 2006-11-05 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Denati:Ska man inte vara polsk soldat i SP delen? Det hade varit grymt. Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det.Det här kan en femåring begripa. Så hit med en femåring! Like Comment Share 0Kock3n 2006-11-05 23:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rowyn:Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det. Körde du på veteran då!? Tyckte spelet blev för arkad med de lättare svårighetsgraderna, kör veteran om du inte redan körde det Postal Service! Like Comment Share 0Mister_Bungle 2006-11-06 00:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall.AAAAHHH! Det står nån jävel bakom dig!! Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Mister_Bungle:Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 14:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Lobin:Citerar Mister_Bungle: Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Då köper MS och sony in sig i de spelet ocksåArrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Denati 2006-11-05 21:06 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Ska man inte vara polsk soldat i SP delen?I'm going to leave the planet burning. Like Comment Share 0Rowyn 2006-11-05 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Denati:Ska man inte vara polsk soldat i SP delen? Det hade varit grymt. Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det.Det här kan en femåring begripa. Så hit med en femåring! Like Comment Share 0Kock3n 2006-11-05 23:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rowyn:Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det. Körde du på veteran då!? Tyckte spelet blev för arkad med de lättare svårighetsgraderna, kör veteran om du inte redan körde det Postal Service! Like Comment Share 0Mister_Bungle 2006-11-06 00:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall.AAAAHHH! Det står nån jävel bakom dig!! Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Mister_Bungle:Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 14:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Lobin:Citerar Mister_Bungle: Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Då köper MS och sony in sig i de spelet ocksåArrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Rowyn 2006-11-05 21:19 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Denati:Ska man inte vara polsk soldat i SP delen? Det hade varit grymt. Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det.Det här kan en femåring begripa. Så hit med en femåring! Like Comment Share 0Kock3n 2006-11-05 23:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rowyn:Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det. Körde du på veteran då!? Tyckte spelet blev för arkad med de lättare svårighetsgraderna, kör veteran om du inte redan körde det Postal Service! Like Comment Share 0Mister_Bungle 2006-11-06 00:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall.AAAAHHH! Det står nån jävel bakom dig!! Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Mister_Bungle:Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 14:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Lobin:Citerar Mister_Bungle: Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Då köper MS och sony in sig i de spelet ocksåArrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Kock3n 2006-11-05 23:57 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Rowyn:Jag hoppas på spelet. CoD2 övertygade mig inte fullständigt. Men jag undrar om spelet är långvarigt. För CoD2 klarade jag ut på en kväll på Single. Så jag vill ha lite förbättringar inom det. Körde du på veteran då!? Tyckte spelet blev för arkad med de lättare svårighetsgraderna, kör veteran om du inte redan körde det Postal Service! Like Comment Share 0Mister_Bungle 2006-11-06 00:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall.AAAAHHH! Det står nån jävel bakom dig!! Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Mister_Bungle:Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 14:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Lobin:Citerar Mister_Bungle: Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Då köper MS och sony in sig i de spelet ocksåArrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Mister_Bungle 2006-11-06 00:15 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall.AAAAHHH! Det står nån jävel bakom dig!! Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Mister_Bungle:Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 14:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Lobin:Citerar Mister_Bungle: Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Då köper MS och sony in sig i de spelet ocksåArrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Lobin 2006-11-06 14:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Mister_Bungle:Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 14:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Lobin:Citerar Mister_Bungle: Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Då köper MS och sony in sig i de spelet ocksåArrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
The_gunners 2006-11-06 14:24 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Citerar Lobin:Citerar Mister_Bungle: Något jag verkligen inte kan förstå mig på är varför CoD 3 inte kommer att släppas till PC. Hur kommer det sig? Jag är lite sugen på spelet, men vill endast ha det till PC i sånna fall. .. därför att det kommer ett PC exlusivt CoD spel (iaf när det släpps) Då köper MS och sony in sig i de spelet ocksåArrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Lobin 2006-11-06 14:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible det behövs nog inte... det kommer nog endå Like Comment Share 0Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
Selerz 2006-11-06 18:31 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fa* vill ha en NextGen konsoll, Xbox 360, Playstation 3 vad som helst! (Call of Duty 3.) Like Comment Share 0de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
de KING 91 2006-11-06 18:32 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible 360 FTW!FU™ Like Comment Share 0_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
_marcus_ 2006-11-06 18:36 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Fick hem spelet idag! Så jäkla dålig timing, prov imorgon, sve. nationella på tors och prov på fredag! Like Comment Share 0The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
The_gunners 2006-11-06 19:47 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Vaddå spelet släpps väl inte förräns på fredag?Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink. Like Comment Share 0kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456
kahuna 2006-11-06 20:17 Sexuellt innehåll Våldsamt innehållo Spam Bryter mot mitt copyright Annat Thank you for your time. We will take care of this matter as soon as posible Coop på delad skärm...finns det med?I don't like it, and i don't have to like it, i just have to deal with it... Like Comment Share 0 För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu! Sida: 123456