Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Ert nästa spelköp?

Ridge Racer 3D kan hända att det blir.
Det måste finnas något bra med detta spel, och jag vet vad, det får plats i en brödrost.
  • 0
PS Vita
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Sugen på ett nytt tennis lir. Har redan top spin 4 så det få bli grand slam tennis 2 då
  • 0
Tror det blir Portal 2. :3
See you later, Google translater !
  • 0
  • Noc
  • Noc
SSX
hakuna matata
  • 0
Har visserligen inte råd med något just nu, men funderar på Mass Effect, Uncharted 3: Drake's Deception, The Elder Scrolls V: Skyrim och Batman Arkham City
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Jag har förbokat BlazBlue - Continuum Shift Extend, men det kanske inte riktigt räknas eftersom jag redan betalat.

Annars ska jag verkligen försöka vara försiktig med att köpa något nytt spel. Jag gissar på att jag kommer att unna mig något indie-spel eller något från gog.com, inom närmsta månaden.
Mr. Rubik, Mr. Rubik...
  • 0
  • Missing Avatar
  • Luke
Mass Effect 3 - Mars
The Witcher 2 - April
Max Payne 3 - Maj

360!
  • 0
Mass Effect 3!!
"I am not a merry man!" - Worf
  • 0
Max Payne eller ME3. Mucho beslutångest.

Har du inte råd med båda? De släpps ju med två månaders mellanrum

Jag lär köpa RE: ORC, ME 3, DMC HD collection och Max Payne av de spelen som släpps till våren.

Tillagt 2012-02-20 19:26:
PS: Borde man spela Demon's Souls innan Dark eller kvittar det?

Det kvittar helt och hållet. Dock så rekommenderar jag att du spelar Demon´s Souls i vilket fall då det är ett riktigt bra spel. Du kan lätt hitta den för c:a 200kr.
  • 0
Citerar Shagge:
Dock så rekommenderar jag att du spelar Demon´s Souls i vilket fall då det är ett riktigt bra spel.

Hört att det både är designmässigt bättre och mer utmanande än DKS.

Your opinion is?
A very well-tailored person suit.
  • 0
Alan Wake's American Nightmare imorgon, efter det så står Mass Effect 3 på kö.
  • 0
Your opinion is?

Har inte tänkt på design när jag spelade de båda så kan ej svara på just den frågan. Tycker dock att DKS är mer utmanande då du helt saknar karta och du kan inte på förhand välja vilken värld/bana som du vill hoppa in i. Detta kan du göra i Demon's souls och där finns även en safe zone med merchandisers mm.

DKS är klart mer utmanande enligt mig men Demon's souls är det bättre spelet.
  • 0
Förmodligen RAGE med tanke på priset CDON hade, 99kr?! Galet.
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Känns lite tveksamt just nu...

Har funderat på "Syndicate", "Kingdoms of Amalur" och "Alan Wake", fast inget av dom känns så där väldans lovande/lockande. Nåja, nu ska "Mafia II" spelas klart och sen väntar "RAGE", så det kanske hinner dyka upp något annat av intresse.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Fight Night: Champion anländer imorrn!
  • 0
PS3 160 gb och Resident Evil 5: Gold Edition imorgon!
if I only had more time...
  • 0
Nästa spel jag köper blir förmodligen Assassin's Creed Revelations.
  • 0
Assassin's Creed: Brotherhood samt Revelations.

Måste spela igenom dem innan 3an.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
  • Noc
  • Noc
troligen street fighter X tekken
hakuna matata
  • 0
blir mass effect 3
not one step back
  • 0
Sugen på Arcade-liret I am Alive som släpps om en vecka tror jag det var.
Nyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • 0
Mass Effect 3 eller Kid Icarus: Uprising. ME3an om ekonomin tillåter ett köp vid release eller några dagar efter
https://www.twitch.tv/akurei87
  • 0
Är extremt sugen på Assassins Creed Revelations med hittade precis Dead Space 2 för 148 kr så suget för det ökade väldigt dramatiskt.
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy