LIVE
HQ
logo hd live | Harold Halibut
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Svenska
      nyaste
      Atrás

      Spel

      Här inne pratar vi bara om spel.

      Ert nästa spelköp?


      Operation Flashpoint: Dragon Rising.
      Evil Is Back
      • 0
      Sonic the Hedgehog (2006)!

      Det enda Sonic-spelet som jag varit nyfiken på men inte köpt ännu. Sonic Unleashed var så kasst att Sonic 2006 bara måste vara bättre - Tror inte på recensionerna, de måste ha missat nåt
      • 0
      Modern Jävla Warfare 2!
      I'm so excited I could pee!
      "This is good... Isn't it?"
      • 0
      Citerar Apollo:
      Modern Jävla Warfare 2!
      I'm so excited I could pee!

      And I already did...

      COD: MW2 (Hardened vers)
      :O
      • 0
      Mest troligt borderline
      There is Hippo hiding in my toaster !
      • 0
      Måste nog bli Dragon Age...

      Jag hade tänkt köpa "Alpha Protocol"...men den blev hastigt och lustigt framskjuten till 2010, hade tänkt köpa "Risen"...men ett stort swords & sorcery RPG alldeles innan ett annat kändes lite för tätt inpå, hade tänkt köpa "Borderlands"... men det låter som singelplayer delen av det spelet inte riktigt matchar kvalitén på multiplayer,så jag bestämde mig för att vänta...and there we are.
      One mans worthless, is another mans priceless...
      • 0
      NBA 2K10. Kommer imorgon eller i övermorgon.
      Pro Evolution Soccer 2010. På torsdag.
      Football Manager 2010. Den 30:e.
      "The genius of the hole: no matter how much time you spend climbing out, you can still fall back down in an instant."
      • 0
      Dragon Age troligtvis. BioWare liksom, det går ju inte an att missa ett spel från mästarna.
      Fuck yeah!
      • 0
      Kanske Prince of Persia till PC för endast 99 kr. Eller Skate till 360.
      • 0
      Med största sannolikhet Modern Warfare 2.
      Felstavningar skylles på Iphone, alkohol, droger, Aids, amputerade fingrar och Jan Guillou
      • 0
      Brutal Legend!
      - [React. Kill. Repeat.] -
      • 0
      Först modern warfare 2 och om jag har pengar så kanske jag köper dragon age också.
      Tonårsmutantninjasköldpaddor!
      • 0
      dragon age och battlefield bad company 2 dom bästa spelen i år
      • 0
      Fortfarande Borderlands
      "If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
      • 0
      Borderlands, kanske... Eller Mass Effect 2...

      Någon av dem får det nog bli, eller kanske Battlefield Bad Company 2
      Imagining the future is a kind of nostalgia. - John Green
      • 0
      Nja, de flesta spel jag vill ha kommer nästa månad eller i början av nästa år, så jag säger: Borderland på fredag!
      My name is Legion, for we are many.
      • 0
      Förbeställde nyss Modern Warfare 2
      • 0
      Forza Motorsport 3
      • 0
      Citerar Mort2:
      Jag hade tänkt köpa "Alpha Protocol"...men den blev hastigt och lustigt framskjuten till 2010


      Inte ensam här, sett fram emot det som få annat. Låt oss nu enbart tänka positivt, förhoppningsvis blir det ännu bättre. Obsidian kanske för första gången har fått den tid de behöver.

      I övrigt, med tanke på att mitt Demon's Souls redan är betalt, bara väntan på utbuktningen i brevlådan nu, och att Borderlands verkar bli relativt meningslöst för den som spelar ensam, så svarar jag Dragon Age. Vilket också blir det sista spelköpet i år. PS3-versionen, antagligen.
      Esike desike luntan tuntan.
      • 0
      Citerar Silke Neryn:
      Inte ensam här, sett fram emot det som få annat. Låt oss nu enbart tänka positivt, förhoppningsvis blir det ännu bättre. Obsidian kanske för första gången har fått den tid de behöver.


      Absolut! Bättre att skjuta upp det ett antal månader och använda tiden till att förbättra & finputsa, än att släppa ett "patch-project" som får halvdana recensioner och inte lever upp till sin potential.
      One mans worthless, is another mans priceless...
      • 0
      Borderlands.
      • 0
      Hmm, antigen Dragon Age: Origins - Digital Delux Download via Impulse (som är betydligt billigare än Steam) eller så blir det PC versionen av Borderlands.

      Jag tror att en kompis eller två kommer köpa Borderlands, så då ökar oddsen till att jag köper det och vi spelar Co-Op.
      • 0
      Modern Warfare 2.
      Vi ska tillbaka!
      • 0
      borderlands till PS3an
      @captainmaakasu
      • 0
      Dragon Age: Origins.
      • 0

      För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!