Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Ert nästa spelköp?

MODERN WARFARE 2!!!
spela är underskattat
  • 0
  • kraz
  • kraz
DragonAge såklart, sen Modern Warfare.
Sen blir det nog en paus från spelinköpen tills Saboteur kommer i december.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Tekken 6 sen modern warfare 2
  • 0
Modern Warfare 2.
GT: skosula
  • 0
hmmm jag tror det blir tales of vesperia till ps3 när det kommer, men är jävligt sugen rac a crack in time...
The cake is a lie... but i want it so badly!
  • 0
  • Phip
  • Phip
Köpte Borderlands för några dagar sedan. Om jag ska köpa Dragon Age Orgins
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Kan möjligtvis bli Call of Juarez: Bound in Blood när jag får reda på exkluderingslistan för inbyte på Game.
I'm a luigiiii yahååå
  • 0
Modern Warfare 2 står näst på listan.
"If you don't have time for the small things, you won't have time for the big things." - Richard Branson
  • 0
Fått hem LBP, Mirror's edge och Ratchet & Clank Tools of destruction. Nästa efter det blir det New Super Mario Bros Wii. Sen blire la & hålla på dom tills efter nyår skulle jag tro. Slå till stort på mellandagsrean kanske.

Finns för mycket bra äldre spel till PS3 & Wii som jag inte hunnit spela ännu + att det kommer nytt också. Hur ska man hinna ikapp?

Tur att jag inte har PSP, 360 och en PC längre. PS3, Wii, DS & Iphone som det är i nuläget är mer än tillräckligt.
Gamer från vaggan till graven...
  • 0
Antingen Dragon Age, något must have för 360, eller ett retro spel.
You shall all be in my retro hands! I'll give you a cookie for free.
  • 0
Assassins creed 2 för min del, sen blir det att önska sig allt annat i julklapp.

Tror dock inte att jag kommer att få alla de 30+ spelen jag kommer att önska mig...
Pwnxorz
  • 0
DRAGON AGE!!
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
Mass Effect 2
  • 0
Det blit svårt. Med tanken på att jag snart fyller år och sen är det jul så jag vet inte riktigt. Kanske nåt från PSS men jag vet inte riktigt.
jingle bells undeed smell, taurens layed some eggs,orcs have boobs and trolls are noobs and blood elves are just gay!!!!HEY!!!!
  • 0
Mw2 och Dragon Age!
- [React. Kill. Repeat.] -
  • 0
Nästa blir nog The Sabouter... Har ju redan förbokat l4d2, AC2, ME2 och hämtat ut Dragon Age ^^
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Modern Warfare 2
Ok.Faith.Yeah.Got It.
  • 0
vet inte riktigt men ska kanske ner på stan imon någon som har nåt tips på ett spel för typ 300-400kr?
"That is not dead which can eternal lie yet with strange aeons even death may die"
  • 0
Har inget planerat just nu. Kommer att sitta med Dragon Age en lång tid framöver.
  • 0
Tales of Symponia: Dawn of the New World blir det näsat fredag
Luke, mah boi!
  • 0
I got beslutsångest. Vet inte om jag ska köpa MW2 eller AC2, har inte råd med båda.
I'm a luigiiii yahååå
  • 0
MW 2 Hardened Edition som jag får i posten av Webhallen.
Evil Is Back
  • 0
MW2
Time is like a fuse. It's short and burning fast!
  • 0
Left4Dead 2 tror jag.
  • 0
vet en kille på dice som kan ge mej bfbc2 nesta vecka
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy