Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Ert nästa spelköp?


Bayonetta kanske.
  • 0
Väljer mellan Starcraft II och Bulletstorm.
  • 0
Finns inget att ha nu, väntar på Crysis 2 till Ps3!
Panophobia: Fear of everything. - Might as well commit suicide then... No wait, I'm afraid of death!
  • 0
TDU2
erm...
  • 0
Killzone 3 !
  • 0
  • iMe
  • iMe
Test Drive Unlimited 2
  • 0
står mellan de blob2<< te ps3 eller dragon age2<< i mars lite snålt med stålisar nu så T_T
  • 0
Kommer nog inte köpa något nytt spel fram tills i höst och i början av vinter '11. Då blir det Gears of War 3, Arkham City, Mass Effect 3 och möjligtvis även Skyrim.

Lär bli en hel del nedladdningsbart dock. Beyond Good & Evil måste jag ha samt de nya banorna till Halo Reach och kommande exapnsioner för Mass Effect 2.

Dags att börja spara pengar.
  • 0
Beror på, kanske skaffar mig Crysis 2. Har tänkt att köpa Bulletstorm när det har gått ner i pris. Men två spel som jag definitivt kmr att köpa är Battlefield 3 & FIFA 12
When I get sad, I stop being sad and be awesome instead - Barney Stinson
  • 0
Har Dragon Age 2 förbeställt och kommer nästa vecka. Så det blir mitt nästa inköp.
  • 0
Funderar över Dragon Age: Origins till Xbox 360. 2an ser extremt spännande ut kanske värt ett köp då jag älskar Mass Effect serien!
Gamertag: Nonasen 01
  • 0
  • JoRu
  • JoRu
Hade det varit för två veckor sen hade jag sagt Dragon Age II, men det är avbokat nu så vilket spel jag köper härnäst är helt vidöppet. Portal 2 är en stark kandidat, helt klart.
"Life is a game" - JoRu
  • 0
  • kraz
  • kraz
Dragon Age 2 blir mitt nästa köp sen blir det nog en hel drös i april också.
triangles are my favourite shape, three points where two lines meet. toe to toe, back to back, let's go, my love it's very late. till' morning comes, mmm, let's tessellate.
  • 0
Har inget planerat. Får se vad mina pengar räcker till. Först och främst ska man väl köpa mat.
  • 0
  • Exeo
  • Exeo
Har precis klarat av StarCraft 1, så nu är det väl dags att köpa 2an.
Ja, jag äter fisk.
  • 0
Dragon Age 2 och Shogun 2: Total War. Är sugen på Crysis 2 också.
  • 0
Är tack och lov inte så sugen på något just nu. Det jag har duger utmärkt för tillfället.
  • 0
Köper nog inget nytt spel tills Portal 2 kommer i April. Ska skaffa det till PC.
  • 0
Homefront och Crysis 2 blir det nog. Dock översugen på MvC3! Jävla beslutsångest.
@SmoothCooperata
  • 0
L.A. Noire

Nu får det vänta ett tag med spelköp
Inhemska hemskheter födda i vildmarken?
  • 0
Pokemon Black/White och senare Shogun 2
Like a BOUSE!
  • 0
Dragon Age 2.
To anyone that ever told you you're no good.. they're no better.
  • 0
  • 669
  • 669
Ser fram emot Dragon Age 2 men mitt nästa spelköp blir nog Minecraft.
"It's only after you've lost everything, that you're free to do anything."
  • 0
Dragon age II och Crysis 2.

I maj blir det L.A Noire
  • 0
Dead Space 2

Förresten, här är en utmaning:
Säg mig en butik i Stockholm som säljer Neverwinter Nights 1 och 2 + expansioner, alternativt online. Sjukt sugen på att lira igenom de två.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!