Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Svåraste spelet eller spelmomentet?


Citerar veronica83:
Dragons Lair till NES har många gånger gett mig kramp i magen pga. undertryckt ilska. Min röst faller alltså på just Dragons Lair!


Usch usch, glöm inlägget jag skrev tidigare. Det där spelet gav mig mardrömmar. Skönt att jag bara lånade det av en kompis.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Citerar veronica83:
Dragons Lair till NES har många gånger gett mig kramp i magen pga. undertryckt ilska. Min röst faller alltså på just Dragons Lair!


Haha. Ja fan Dragons Lair får jag nog hålla med om. Jag kom nog bara några decimeter in i borgen. En till riktigt jobbig var ju Trojan, också till 8-bit!
lalala
  • 0
jurassic park till snes var jävligt svårt när jag lira det. men jag var väll 8 år visseligen
Päronchoklad hmmm, kanske vore något...
  • 0
Hmm, finns inget spel som har varit sådär jätte svårt för: mig.
  • 0
  • Missing Avatar
  • k31
Sista banan på "Novastorm" var helt omöjlig när det begav sig. Men de flesta här vet inte vilket spel det är.
  • 0
harpan
Fotboll e lívet !
  • 0
Jag säger Ninja Gaiden också
Mjau, Katt med svans
  • 0
Ninja Gaiden Black är hur svårt som helst. Har spelat det på Very Easy och har det jobbigt iaf och har fortfarande inte klarat det. Men kul är det. Men antar att det inte är det svåraste spelet någonsin utan att det är något fullständingt okänt gammalt spel som är det.
Die?
  • 0
Kings Quest 3 ... fy fan vad det var svårt ... Likaså Leisure Suir Larry 3.
  • 0
dom flesta pek-och-klick spelen som Lucasarts har gjort är väldigt svåra
Look! A three headed monkey!
  • 0
Leisure suit Larry 3 ska det vara och inget anna

Tillagt 2006-10-31 00:41:
annat ... nu e jag yr ...

Tillagt 2006-10-31 00:41:
De är inga pek och klicka dessa skriv man "fritt" i
  • 0
The Dig! Utan någon som helst tvekan!
You used to light up the dark..
  • 0
mm, Lucasarts spel är svåra. Kommer ihå Indiana Jones:Fate of Atlantis som svårt ...

Tillagt 2006-10-31 00:43:
bra musik i the dig
  • 0
monkey island-spelen är väldigt svåra (har inte klarat något utan att tjuvkolla i walkthru ). dock så är dom så jävla genialiska och roliga!
Look! A three headed monkey!
  • 0
Förutom Ghosts'n Goblins (C64), så var sista banan på Far Cry (PC) rent förjävlig... Körde på normal och fick quickloada 100 ggr innan jag fick till det och fick se slutet!
Do not underestimate the powers of the dark Läsk!!!
  • 0
Prince of Persia är jättesvårt! Sitter fast på första bosse! (hans pappa)
Är det någon som håller med?
Terman
  • 0
Alundra till playstation 1
  • 0
Hidden & Dangerous 2

Att klara samtliga mål på War is Hell (bla att hela gruppen måste leva) på alla banor är tamefan en omöjlighet.

Alltid är det ett par välriktade kulor eller ett litet hastigt beslut som sätter stopp för det.
Jag kom, Jag såg, Jag postade - Mr.100,000
  • 0
Trauma Center: Under the Knife... det svåraste spelet till DS i alla fall...
  • 0
DoDonPachi: Dai Ou Jou http://www.stickycarpet.com/dam/dodon3.htm

Tredje banan och uppåt är ingen lek.
Om sjukdomen varken kan botas med sprit, tjära eller bastun så dör man av den.
  • 0
Kingdom Hearts är så j#"a svårt. Speciellt bosserna
Hellre att suga i livet än att suga av andra!!!
  • 0
Får hålla med veronica83, Dragons Lair, aldrig har jag velat sparka sönder en konsol pga ett spel som detta XD
  • 0
Citerar Mnstr449:
Kingdom Hearts är så j#"a svårt. Speciellt bosserna


Menar du allvar? Spelet var skit enkelt
It is the mind that really creates the body. It is the mind that makes you work out those 4-5 hours a day. It is the mind that visualises what the body want to look like as the finished product. - Arnold Schwarzenegger
  • 0
God of War på God Mode. Är så extremt svårt!!
  • 0
MGS 3 Se på european extreme...
-Manöver! Glädje upphör!
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!