Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Sämsta spelköp?


Nått jävla Tom & Jerry spel till ps2... Jag var liten och dum och bedömde spel på deras framsida
Mata mig med gres
  • 0
  • Phip
  • Phip
Citerar erasse:
Guitar Hero har tappat sin karaktär totalt, men om du tycker om att spela trummor så rekommenderar jag det. Gitarren är dock inge utmanande.


Nej, jag är inget stort "musik" fan så de var nog tur att jag inte köpte det.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Need for speed: Pro street.
When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down.
  • 0
Perfect Dark Zero... jävla amerikanska skitrecensenter som "älskade" spelet... tyvärr så litade jag mer på dem än Gamereactor... usch o fy.

Brothers in Arms... upphypat spel.. köpte till fullpris och lirade en gång. Gah!
  • 0
  • Phip
  • Phip
Citerar Zime:
Helt solklart Fifa 09 som jag köpte till PSP på PSN av misstag. Jag har ju inte ens PSP


haha
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0
Det måste vara då jag köpte Test Drive: Unlimated.
Skivan var repad, kunde inte jag veta!
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Midnight Club: Los Angeles, gick absolut inte hem hos mig, och jag vann bara 1 Trophy.
Andreas Blom / Gamereactor
  • 0
Köper inga dåliga spelköp
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Alex09:
Köper inga dåliga spelköp

Hur köper man ett köp?
Det kan man ju veta, att när högfärden är inne stugan, så står olyckan redan och lurar ute i förstun.
  • 0
Citerar Rösti:
Citerar Alex09:Köper inga dåliga spelköp
Hur köper man ett köp?


Klockren!
  • 0
Bad Company, inte själva spelet, men att jag betalade 429 kr i Stockholm för ett begagnat, och när jag kom hem så var det 349 på el giganten.
  • 0
Citerar David Markkanen:
Citerar Alex09:Köper inga dåliga spelköp
Hur köper man ett köp?


Klockren!


Touché
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar Rickzzorr:
Bad Company, inte själva spelet, men att jag betalade 429 kr i Stockholm för ett begagnat, och när jag kom hem så var det 349 på el giganten.


Min polare (Lundapojken) betalade ungefär runt 150-200 kr för ett nytt Prey i butik, ungefär samtidigt som det fanns för 10 kr på internet.

Dock är mitt sämsta spelköp möjligtvis Lord of the Rings: Online, jag spelade konstant i ungefär ett år och brände tusentals kronor på månadsuppgifter och
expansioner, jag var helt beroende ett tag, dock så träffade jag många trevliga personer och hade för det mesta väldigt kul.
  • 0
World of warcraft -.-. Blizzard jävla giriga svin! 125 spänn varje månad
  • 0
Ja men det är lätt värt det. Underbar tid du inte kan få på något annat sätt
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Bara för att jag skulle ha något att spela en gång i tiden när jag köpte ett ds, så skaffade jag fifa street (2?). Hade inte råd med något annat för tillfället. Det var en jäkla blunder, skulle väntat och satsat på något bra direkt istället
  • 0
  • c0la
  • c0la
Halo 3 fifan
c0la
  • 0
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Citerar jodde:
World of warcraft -.-. Blizzard jävla giriga svin! 125 spänn varje månad


Ändå köpte du det.
''Väljer dem dåligt och neråt så är dem tvugna att döda vidare för framtiden. Jag menar, dåligt är ju dåligt. - Rolf Peter Andersson
  • 0
Hehe
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Day of Defeat Source till Steam, har typ lirat det 3 gånger! Jag tror inte att spelet är direkt jättedåligt men jag har som aldrig orkat lira det.
"You can't fight in here, this is the WAR room!"
  • 0
En drös med skräp till PC har det ju blivit. Annars var Defender of the Crown till NES ett riktigt uselt köp. Det passade mig inte helt enkelt.
  • 0
  • Felx
  • Felx
det måste nog vara..

Rainbow Six: Vegas 1 & 2
  • 0
Terminator 3: Rise of the Machines. Dålig grafik, dåligt ljud, korkad AI, tråkiga vapen, super kort och dödstråkigt. Tycker att det är lika dåligt som Gamerector tycker om Robocop...
"In the halls of Valhalla! Where the brave may live forever!"
  • 0
  • race
  • race
Mercenaries 2.
Betalade 500 kronor för att ha ett spel som underhöll i fem timmar, sen blev jag mest irriterad och arg. Tillslut fick jag nog och lämnade in det, och fick 200 kronor. Värdelöst
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!