Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilket är de långvarigste spel du spelat


Oblivion, San Andreas & Counter Strike, är nog spelen som jag har typ spelat mest.
Battlefield 3
  • 0
GTA San Andreas och återigen GTA San Andreas.
  • 0
World of Warcraft ingen snack om saken enligt mig
  • 0
Oblivion helt klart! Även om WoW är längre så har man alltid roligt i Oblivion.
  • 0
spelat halo spelen sedan första spelet kom ut
  • 0
Crash Bandicoot har jag spelat i mer än 12 år sedan 1997 och det håller än. Släng Fake Crash i soptunnan och ladda ned Crash Bandicoot från PlayStation Store nu!
Att vara? Eller icke vara? Det är frågan!
  • 0
World of warcraft, därefter kommer Diablo II
Confucius say: He who plays with self pulls boner
  • 0
Citerar Albo85:
World of warcraft, därefter kommer Diablo II


Diablo 2 FTW !!!!
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Oblivion och GTA: San Andreas. Spelade San Andreas i minst ett halvår. Oblivion spelade jag säkert mer än 500 timmar, men tappade lusten helt när jag råkade radera flera dagars sparade speldata. Underbart spel, men har inte spelar det sen dess.
  • 0
1. Halo 3
Det finns bara ett spel jag nördat igenom non stop sedan det kom ut, och det är Halo 3. Det har gått snart två och jag har fortfarande inte tröttnat. Trotts att singleplayerläget kanske inte var så episkt som jag trodde så var onlineläget något över förväntingarna. Jag tror aldrig jag haft så roligt online som jag haft det i Halos universum och det råder inga tvivel om att jag kommer nörda precis lika mycket "Firefight" när Halo 3: ODST kommer ut.

2. Star Wars Battlefront 2
Fan vilket kull spel! Även fast jag under den tiden som jag hade det inte kunde köra online, så behövdes det inte mycket mer än några polare vid min sida för att göra spelupplevelsen komplett. Inte nog med att dem misstagen som fanns med i föregångaren blev rättade, man kunde nu strida ute i rymden i olika farkoster och man många välkända Jediriddare/Sithlordar var också spelbara. Även fast den sistnämnda biten var en aning ombalancerad så ökade det på något sätt den underbara spelupplevelsen som jag fick. Timmar satt jag framför tvn, timmar!

3. Guild Wars Factions
Precis som med alla andra MMORPG's så måste man spendera timmar framför datorn om man faktiskt vill åstadkomma någonting och i det lilla landet Kantha (stavning?) är det inga undantag. Länge satt jag framför datorn och mejade ner fiende efter fiende, både datorstyrda och riktiga spelare, och det var roligt så länge det varade. Nu har jag dock tröttnat något enormt och planerar inte att återvända till ArenaNets fantastiska onlinevärld trotts att jag gärna vill det. Har man varit borta minst en vecka så har man endå en hel del nya saker att lära sig när man kommer tillbaka. Jag har varit borta i cirka två år och har helt enkelt inte tid för det.
Tufft ju.
  • 0
  • Trog
  • Trog
Pkmn Diamond. 399 timmar & 50 minuter
I just dont know what went wrong
  • 0
World of Warcraft, helt klart
Oh yeah, and Deathwing knows how to divide by zero. This is the whole reason of the cataclysm.
  • 0
Halo trilogin är odödlig!
  • 0
Gears of war 2, 70 timmar minst.
Better to be pissed off then pissed on.
  • 0
Guild wars... tror inte direkt jag suttit hela tiden framför datorn iom att jag ofta glömmer bort o stänga av o bara går ifrån den... men enligt spelet har jag lirat lite över 1000 h
I love u zombie!
  • 0
Halo 3
Sometimes we don't do things we want to do, so that others won't know we want to do them
  • 0
Oblivion har jag tröttnat på, men det tog mig ett jävla tag innan dess. Annars typ Pokémon red och blue är ju sånt som jag aldrig tröttnar på, likaså super smash brothers eller super mario 64. Vi får inte glömma Ocarina of time.
  • 0
Halo 3 med över 6000 matcher spelade
  • 0
  • inaz
  • inaz
Lätt CoD 4.
"Never forget the A, B and C, Always Bring a Condom."
  • 0
Citerar Alex09:
Diablo 2 FTW !!!!


Hells yeah!!!
  • 0
Counter Strike 1.6 har jag spelat alldeles för länge, och för mycket. Andra spel som jag lagt ner 50+ timmar på är Battlefield 2, Kingdom Hearts, GTA: San Andreas samt Guitar Hero spelen.
Aye
  • 0
Halo 3, Geara of war och wc3
Jesus was black, Ronald Reagan was the devil, and the government is lying about 9/11
  • 0
Slaget om Midgård.
I do not know what to say.
  • 0
Phantom Pain, 100%.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0
Star Sonata, spelat i 16 år....Det är ett lite special fall dock. Annars har jag Civilization 5 och Xcom 2 på nästan 3000 timmar vardera och Final Fantasy VII ca. 1000 timmar.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!