Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Alan Wake - Officiell tråd


  • Missing Avatar
  • M83
Sålt spelet redan så nu spelar det ingen större roll längre. Tröttnade redan efter några kapitel egentligen. Nu är det RDR som gäller.
Jag tror du har blandat ihop pondus med rabies.
  • 0
Citerar M83:
Nu är det RDR som gäller.


Fan sant.
@skogtastic på Twitter. Skribent på http://spelmolnet.se/
  • 0
varvade ut spelet imorse (måste skryta lite då jag köpte de klockan 3, börja spela klockan 5 och sträckspela till 5 då jag varva det.)

Tycker de var sjukt enformigt men ändå underbar tack vare hur de bygger upp stämningen, då så blir jag sjukt irriterad på att jag inte förstår slutet!

SPOILER VARNING!


Asså vad fan spelar de för roll om de är en sjö eller ett hav? Kan någon snälla säga det? Vad var den stora twisten i slutet? Fatta noll av spelet i slutet.
  • 0
Kul spel.
Nuts!
  • 0
Tycker att spelet ser riktigt intressant ut, köper nog detta om något år. För jag har bestämt mig att inte köpa några spel förrän en tid efter att det har släppts. Jag behöver ju pengar till en TV, och då kan man inte slänga ut 600 spänn på ett spel.
LOLOLOLO JAG ÄR FUL! Brocode ä beast!!!
  • 0
Nu har jag klarat alan wake och jag tycker spelet var riktigt bra, storyn e fantastiskt och nu längtar jag till de två epioderna som är utannonserade

Ett solklart köp!
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Skulle det inte ingå en "DLC-skrapkod" i varje spel?
Det fanns ingen i mitt spel
  • 0
Citerar xilli:
Skulle det inte ingå en "DLC-skrapkod" i varje spel?
Det fanns ingen i mitt spel


Var inte det bara i limited edition ?
Wrestling is not fake, people are fake
  • 0
Jag fick en DLC-kod... Och jag köpte inte LE... Eller en kod till add-on iaf... Inte använt den ännu dock, vill klara spelet först.
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Citerar neostar:
Citerar xilli kulle det inte ingå en "DLC-skrapkod" i varje spel?
Det fanns ingen i mitt spel

Var inte det bara i limited edition ?


Nope, den ska finnas med i alla versioner

Citerar Axelorio:
Jag fick en DLC-kod... Och jag köpte inte LE... Eller en kod till add-on iaf... Inte använt den ännu dock, vill klara spelet först.


Det går inte använda den än då dom inte släppt tillägget än. Det kan du se under downloadable content. Där står det när den släppts.
  • 0
Kommer önska mig detta i födelsedagspresent. Vet redan slutet och allt, men vill endå köpa det. ^^
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar xilli:
Game säljer nu limited edition för endast 499!



Tillagt 2010-06-18 09:56:
Fan, det är ju slut. :c
  • 0
Citerar xilli:
Game säljer nu limited edition för endast 499!

http://www.game.se/acatalog/Alan_Wake_Limited_Edition_360_Xbo
x_360.html

WEbhallen säljer för 399 kronor, lol


----------------

Hur som helst har jag klarat av chapter 1, helt fantastikt
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Citerar The_gunners:
Citerar xilli:Game säljer nu limited edition för endast 499!

http://www.game.se/acatalog/Alan_Wake_Limited_Edition_360_Xbo
x_360.html
WEbhallen säljer för 399 kronor, lol


Den vanliga versionen ja. Inte den mysiga LCE vilket förövrigt är i lager igen, PsychicWars
  • 0
Klarade spelet för någon dag sen, helt okej spel!
  • 0
Citerar marsson:
Lagom deprimerande då jag för tillfället inte har nån som helst inkomst och troligtvis inte kommer kunna skaffa en ny 360 förän till hösten!


Skicka in den på lagning då? De lagar den gratis om du har kvar garanti-lappen på baksidan.
The great revolution in the history of man, past, present and future, is the revolution of those determined to be free.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Oxol
Citerar xilli:
Game säljer nu limited edition för endast 499!

Jag köpte min från Gamestation för 250.
http://www.gamestation.co.uk/Games/Xbox-360/Action-Adventure/
Alan-Wake-Limited-Collectors-Edition/~r419224/?s=Alan+Wake+Li
mited+Collector%27s+Edition

Slut på lager, men de har fått in fler efter att de tog slut.
Grymt prisvärd box, fantastiskt spel. Har inte klarat det än, men whatever. Sen ska jag läsa Alan Wake boken som jag köpte i NY, epicness.
  • 0
Limitedboxen är bland de bättre och mer prisvärda någonsin.
"I'd rather be chinese than a nation of unethical dick-shooters." - Eric Theodore Cartman.
  • 0
Gaah, bara för att jag införskaffade slim försvann alla mina sparningar trots att jag kopierade profilen = Jag måste köra om typ halva spelet
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Citerar Axelorio:
Gaah, bara för att jag införskaffade slim försvann alla mina sparningar trots att jag kopierade profilen = Jag måste köra om typ halva spelet


Det är ett sådant fenomenalt spel att det knappast gör något att spela om från början. Du bör tacka misstaget för lite extra njutning
"I'd rather be chinese than a nation of unethical dick-shooters." - Eric Theodore Cartman.
  • 0
Ska försöka nappa alla achievements i spelet. Även om det kommer bli ett hästjobb med alla termosar, tv-program och manuskriptsidor, tycker jag att Alan Wake är ett spel värt att spendera mycket tid på. Kör nu på Nightmare-svårighetsgraden och jag måste säga att i sina bästa stunder påminner Alan Wake en hel del om Resident Evil 4, med stressfaktorn i topp.
Tufft ju.
  • 0
Citerar Tecrom:
Ska försöka nappa alla achievements i spelet. Även om det kommer bli ett hästjobb med alla termosar, tv-program och manuskriptsidor


Tv-programmen är en bit av kaka. Termosarna är lite större jobb och även manusen. Men kör det ihop sig är det bara plocka fram en hederlig guide. Dock blir det drygt då man efter ett tag inte har koll på vilka man faktiskt tagit och inte, men det märker man ju.
"I'd rather be chinese than a nation of unethical dick-shooters." - Eric Theodore Cartman.
  • 0
Citerar Mathemoto:
Citerar Axelorio:Gaah, bara för att jag införskaffade slim försvann alla mina sparningar trots att jag kopierade profilen = Jag måste köra om typ halva spelet

Det är ett sådant fenomenalt spel att det knappast gör något att spela om från början. Du bör tacka misstaget för lite extra njutning


Sant. Dock är inte skräck det perfekta för mig xD Blir för lätt... Desperat och bara springer på ^^ Framförallt om man kör mitt i natten (eller iaf förut då det var lite mörkare på natten...)... Usch, Alan Wake får bli att jag spelar igenom vid andra tidpunkter ^^ Mass Effect 1,2 som jag nu måste köra igenom igen får jag köra på natten istället

Tillagt 2010-07-25 14:33:
Hur är det att köra nightmare förresten? Inte testat den svårighetsgraden Vad är skillnaden?

Och finns det oändligt med fiender (ifall man går tbx en bit då)?... Känns som att det för någon gång då jag tog en sidoväg upp för ett berg (med en massa äckliga fåglar...) och sen gick ner igen pga återvändsgränd så fanns det fiender där nere igen... O.o
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Citerar Mathemoto:
Tv-programmen är en bit av kaka. Termosarna är lite större jobb och även manusen. Men kör det ihop sig är det bara plocka fram en hederlig guide. Dock blir det drygt då man efter ett tag inte har koll på vilka man faktiskt tagit och inte, men det märker man ju.


Manuskripten visade sig vara den allra enklaste av uppgifterna, i varje fall de som enbart gick att hitta på normal svårighetsgrad. Tv-programmen var visserligen inte särskilt svåra heller - bara det att jag har ett kvar och jag vette fanken vart jag ska börja leta. Jag såg att det dykt upp nya achievements också, från "The Signal" antar jag. Verkade ju inte vara särskilt svåra dem heller. :3
Tufft ju.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!