Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Alan Wake - Officiell tråd

Zime
Zime
Imorrn kommer fortsättningen. Galet vad hypat jag börjar bli nu. Utifrån vad jag förstått är The Signal minst lika bra som Alan Wake, vilket skapar oerhörda förväntningar hos mig. Måtte det leva upp till det mästerliga originalet!

Synd bara att jag jobbar 7.00-19.30 varje dag hela veckan...

Missing Avatar
Tecrom
Visstja! Expansionen kommer redan imorgon! Hoppas verkligen att jag hinner spela. Åker iväg till Skåne på onsdagen.

Tufft ju.
neostar
neostar
Visst ja, det ska man ha imorgon. Ska spelas imorgon

Wrestling is not fake, people are fake
Th3 End
Th3 End
Såg Quick Look av nya expansionen och blev imponerad över specialeffekterna i spelet. Herrejösses vad coolt!

Måste verkligen försöka få tag på ett exemplar av Alan Wake.

Missing Avatar
sammiboii
har tänkt skaffa mig alan wake snart men har hört att det är nån pil som visar varft man ska i spelet...går det att ta bort den på nåt sätt för jag gillar itne att få hjälp i spel

Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
Zime
Zime
Den nya Episoden var nog den kortaste hittills. Klarade den på enånhalv timme. Ungefär. Men den var riktigt bra. Och läskig.

8/10

Major Nilsson
Major Nilsson
Nån som vet om det går att samla ihop de samlarobjekten som man missat på sin andra genomspelning, eller om man måste börja samla om allting bara för att man missat nån enstaka manuskriptsida till exempel.

Missing Avatar
xilli
Du kan fortsätta samla på en annan svårighetsgrad. Termosar och burkpyramider försvinner på alla svårighetsgrader när du tagit dom. Fast manuskriptet kommer tillbaka men dom räknas som tagna ändå.

Major Nilsson
Major Nilsson
Citerar xilli:
Du kan fortsätta samla på en annan svårighetsgrad. Termosar och burkpyramider försvinner på alla svårighetsgrader när du tagit dom. Fast manuskriptet kommer tillbaka men dom räknas som tagna ändå.

Okej, tackar för det svaret. Precis vad jag ville veta. Håller på att följa en guide och råkade missa ett enda manuskript.

random oddball
random oddball
Någon mer som "redeemade" koden som skulle ge gratis nedladdning av DLC:n som nu är släppt på samma gång ni fick ert exemplar av specialutgåvan av Alan Wake? Då fick man upp ett meddelande om att man skulle få en ny kod på mailen den 28 juli, men jag har inte fått något sådant... Nån mer som har samma problem? Vill ju inte betala för DLC:n när det ska vara gratis! Ångrar att jag inte väntade med att lösa in koden tills DLC:n var släppt....

Mathemoto
Mathemoto
Citerar random oddball:
Någon mer som "redeemade" koden som skulle ge gratis nedladdning av DLC:n som nu är släppt på samma gång ni fick ert exemplar av specialutgåvan av Alan Wake? Då fick man upp ett meddelande om att man skulle få en ny kod på mailen den 28 juli, men jag har inte fått något sådant... Nån mer som har samma problem? Vill ju inte betala för DLC:n när det ska vara gratis! Ångrar att jag inte väntade med att lösa in koden tills DLC:n var släppt....

Hör av dig till MS så skickar de dig en ny kod. De har gått ut med detta då det finns andra som råkat tabba sig.

"I'd rather be chinese than a nation of unethical dick-shooters." - Eric Theodore Cartman.
Adam Holmberg
Adam Holmberg
Har klarat The Signal nu.. nu måste jag ha nästa del!

Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
Mathemoto
Mathemoto
Ser fram emot The Signal, äger ingen TV längre så mitt spelande har fått lida den senaste månaden.

"I'd rather be chinese than a nation of unethical dick-shooters." - Eric Theodore Cartman.
Missing Avatar
xilli
The Signal var riktigt bra

Brawl
Brawl
Men varför ska man ringa MS för att få koden...en jäkla procedur för något de ska ha fixat...

Borde vi inte få koden automatiskt, när några vänner ringde sa de bara när alla skulle få koden inte en specifik person..

Det är lätt att bli en skitstövel.
PsychicWars
PsychicWars
När man spelar om en episod, måste man då spela igenom hela, eller kan man välja delar inom episoden?

Brawl
Brawl
Citerar PsychicWars:
När man spelar om en episod, måste man då spela igenom hela, eller kan man välja delar inom episoden?

Du har klarat spelet på Nightmare t.ex.

Så gåru till episodes väljer nått kapitel så trycker du på t.ex
Chapter 6: Departure, så finns de 2-3 kapitel att välja mellan

PsychicWars
PsychicWars
Citerar Brawl:
Så gåru till episodes väljer nått kapitel så trycker du på t.ex
Chapter 6: Departure, så finns de 2-3 kapitel att välja mellan

Jo, jag märkte det.

Har nu klarat spelet, jag ger det 9/10.

Adam Holmberg
Adam Holmberg
Jag förstår inte vad fplk klagar på vad gäller storyn i The Signal, jag tycker inte att den är dålig, jag gillar den för vad den är, början på nya kapitel. Det är svårt att bedömma The Signal helt ensamt, och även om man gör det så är det fortfarande intressant, vill dock inte spoila, men det är en väldigt intressant grej som håller på att utvecklas.

Att försöka skydda barn genom Censur är som att bekämpa mjäll med halshuggning//Frank Zappa
neostar
neostar
Någon som vet när nästa expansion kommer, har spelat signal nu och faan va ja älskar Alan wake, grymt bra spel

Missing Avatar
Alvaries
Någon som vill ha en kod till The Signal? Köpte limited edition, sen krånglade det med koderna o jag sålde spelet. Sen fick jag en kod på min mail.. så om någon vill ha den PMa mig =)

Brawl
Brawl
Vet någon om när nästa Pack kommer och kommer det fler efter?

Zime
Zime
Citerar Brawl:
Vet någon om när nästa Pack kommer och kommer det fler efter?

Den borde dyka upp inom en månad, tycker jag. Det kan nog komma fler, det är vad jag hört. Men vill ha uppföljaren ju!

Och förresten, till er som inte sett. http://www.youtube.com/watch?v=yxDae5YmGU0

En tidigare icke visad trailer från 2006. När Alan Wake var i stadiet som många minns det, ett öppet spel med galen grafik och med den där känslan, som är svår att beskriva, men som finns där.

Missing Avatar
Pl45k
Inte spelat Alan wake på en månad nu. Drog i skivan idag och har spelat lite. Fan va jag har rysningar i kroppen hela tiden haha. Blir så sjukt stressad i princip hela tiden. Storyn är väldigt bra och känslan är otrolig när man spelar det. Är ett nervvrak hela tiden. Det Alan Wake faller på är striderna, som blir tråkiga. Anledningen till att jag ej klarat ut det än är att jag orkar bara spela ett tag då och då. Tröttnar så snabbt på striderna, det blir samma sak om och om igen.

"hästtechno och hockeymetal...nu är det party!"
neostar
neostar
När kommer the writer idag ? Vill ha nuuuuuuu

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!

Cookie

Gamereactor uses cookies to ensure that we give you the best browsing experience on our website. If you continue, we'll assume that you are happy with our cookies policy