Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Var köper ni spel?


Webhallen på nätet har alltid fungerat bäst för mig.
Friends stoning friends stoning friends stoning friends stoning friends stoning friends.
  • 0
Citerar Nympathamine:
1. ebgames i borlänge
2. ebgames i borlänge
3. ebgames i borlänge


Amen to that. Ibland blir det på webhallen.se eller spelbutiken.se också.
Playing since 93. On Gamereactor.se since 04.
  • 0
Som jag vet så finns det EB Games, Game och Gamestop i Sverige. Finns det mer spelbutiker?
Jag gör gamereactors näst sämsta blogg, checka in!
  • 0
jag köper från en kille som baxar från onoff
When Chuck Norris does a pushup, he isn't lifting himself up, he's pushing the Earth down
  • 0
För det mesta blir det ifrån webhallen eller Discshop..

Men sen så kan det också slinka in några spel från andra
butiker när dom har spelrea
  • 0
Jag köper på Elgiganten,EB Games eller webbhallen
  • 0
I 80% av mina spelköp görs på Game i Norstan. De övriga görs på elgiganten då de ofta har riktigt bra priser.
  • 0
Webhallen, Sveavägen
A man can be an artist... in anything, food, whatever. It depends on how good he is at it. Creasey's art is death. He's about to paint his masterpiece.
  • 0
Blir oftast Gamestop, som det heter nu, och kanske någon av elektronikkedjorna om det passar plånboken.
I lol'd
  • 0
Nu även på Mediamarkt
  • 0
Där det är billigast i stort sett.
  • 0
Webhallen, CDON.com, spelbutiken, Game, dvs där det är billigast.
I Like!!1
  • 0
1.Gamestop(enbart i sandviken eftersom dem är oschyssta i gävle)
2."kontakter"/blocket
3.Siba
4.Game
5.Onoff
  • 0
elgiganten, ebgames och GAME
Youre not worthy as my opponent!-Vergil DMC
  • 0
Webhallen, Cdon, Ginza, El Giganten är nog de ställen jag handlat spel mest från. Har även handlat lite från Discshop, Siba och On Off. Polaren har handlat en hel del från Webhallen och deras priser är riktigt bra, ännu bättre om man bor i närheten av en butik så man slipper frakten.
  • 0
Siba
"Everybody Lies"
  • 0
Webhallen är alltid förstahand sval, om de inte har, då kollar man gameshop. (butikerna ligger ändå nästan brevid varandra)
hoppet är det sista paketet som lämnar klienten...
  • 0
Varierar, olika ställen i Jönköping. Men oftast på EB Games (Fast priserna är skit) eller Media Markt. Kollar igenom alla affärerna i området först innan jag köper, sen går jag dit det är billigast.
  • 0
Det är dyrt, men jag handlar endast hos Game. Bäst service, enligt mig.
  • 0
På nätet till största delen, butik varierar beroende på pris men Webhallen och Discshop är ofta återkommande. Handlar jag irl så blir det GAME eller impulsinköp lite varstans
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Sköter allt sånt hos Gamestop i Globen, riktigt trevlig personal som varmt rekommenderas
Bara för att jag inte är paranoid längre betyder det inte att dom har slutat jaga mig.
  • 0
Game, Media Markt-hade extra bra priser nu!
Rock&Roll Will NEVER Die
  • 0
Jag handlar alltid mina spel på GAME. Fast då och då (när man vill förhandsboka ett storspel som till exempel Halo 3) så brukar jag gå in på valfri internet sida och köpa därifrån.
Tufft ju.
  • 0
Inte GAME, inte heller Eb games (de tar ruskigt betalt). Det blir oftast pricerunner.se och skriver in spelet jag är sugen på där och ser var det är billigast =) man gör en jäkla massa klipp så.

Eller så går man och kollar i den mest otippade affären och hittar spelet man letade efter på spelställena. I mitt fall så jagade jag boom blox. Vi åker förbi Ica maxi för att handla. Jag går o kollar bara för att. Vad hittar jag där? Jo, boom blox för 199kr =)
Flamenco Strikes back. Return of the Don.
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!