Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

GAME VS Gamestop


Citerar Varpire:
Jag lämnade in min PS3 på Gamestop och då sa dem att det skulle ta 2 till 4 veckor. Efter 4 veckor fick jag tillbaka den.


Är det på något sätt konstigt?
  • 0
Så länge båda affärerna tar in nya spel och inte höjer sina priser skiter jag i vilket.
A government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have
  • 0
Game är ju billigast med fri frakt och allt, men det blir nog ändå EBgames för mig
Flashbox was not here...,
  • 0
Game i Karlstad är ju inte speciellt imponerande. En trång butik med rätt dåliga priser.
A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort
  • 0
Game helt klart.
Fire, walk with me.
  • 0
Har bara Gamestop (EB Games) i stan, och de har groteskt höga priser och har man tur har de väl 1-2 bra erbjudande per år.
  • 0
om man ska lämna in spel, vilken butik får man mest för dem av?
Sleep well, my brother. Sleep well, my sister. But please, do not sleep with my sister. Leave my sister out of it, alright? Leave my sister alone. Don't touch her!
  • 0
Själv gillar jag Game mer.
"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."
  • 0
Citerar BoNne123:
om man ska lämna in spel, vilken butik får man mest för dem av?

Dom är lika snåla ungefär.

Tillagt 2009-06-15 10:39:
Du ska förövrigt ALDRIG lämna in dina spel för pengar. Endast för byteserbjudanden
Arrrrrgggggg me fellow mateys, go now and seed ye plunder, for we shall never sink.
  • 0
Jag har alltid tyckt att GAME känts dyrare än EB Games! Eller är det bara jag som inbillar mig??

Tillagt 2009-06-15 12:03:
Citerar Swedssman:
Så länge båda affärerna tar in nya spel och inte höjer sina priser skiter jag i vilket.


Samma här!

Tillagt 2009-06-15 12:07:
Citerar David Markkanen:
Citerar Gomer_pyle:Gamestop tar ju emot DVD filmer och Game tar emot PC-spel så det jämnar ju ut sig helt enkelt.

Jag fick 20 spänn för ett PC spel


Är det bra??
  • 0
Citerar andre97:
Game är ju billigast med fri frakt och allt, men det blir nog ändå EBgames för mig


Har ändrat mig, game äger!
Flashbox was not here...,
  • 0
Gamestop har dyrare spel, men jag köper oftast mina spel på webhallen för att dom är billigast
  • 0
Citerar Reader:
Game i Karlstad är ju inte speciellt imponerande. En trång butik med rätt dåliga priser.


Aa, gamestop i duvan är ganska bra. Men gillar bergvik-butiken mest, trevlig personal och har mer begagnade spel.
  • 0
Citerar chimici:
Aa, gamestop i duvan är ganska bra. Men gillar bergvik-butiken mest, trevlig personal och har mer begagnade spel.




Håller med, i duvan var personalen asdryga.
A million light reflections pass over me
  • 0
Håller med, i duvan var personalen asdryga.</quote>

Jo, vissa som jobbar där är det .
  • 0
  • Deru
  • Deru
Har Game och Gamestop (EB Games) i samma galleria i närheten. Har blivit lite av en stammis på Game, riktigt skön personal som ibland gett mig erbjudanden som inte finns Game ger alltid mer pengar för spel som man lämnar in och original spel är billigare på Game. EB Games är lite konstiga, gillar inte personalen de försöker alltid sälja en något på dåliga sätt och många av deras begagnade spel ligger på 500-600 -.-
.....Boo!
  • 0
tycker båda är skit! men om jag nu fick välja skulle jag ta eb-games.. game är förövrigt den sämsta spelbutik som finns.
.26
  • 0
Citerar kraz:
Citerar Phip:

Men EB games tar inte emot PC spel eller?



Nej men det gör knappast Game heller. Många PC spel har ju koder som bara kan användas en gång och då är det ju totalt värdelöst att sälja ett sådant spel.


GAME tar emot PC-spel =) Skall dock vara kompitabelt med Windows Vista och/eller XP och inte vara ett online-spel.

Tillagt 2009-07-10 23:57:
Citerar Reader:
Game i Karlstad är ju inte speciellt imponerande. En trång butik med rätt dåliga priser.


Servicen och personal tycker jag dock är enastående! Den slår lätt den de båda EB butikerna har att komma med ;)
  • 0
Game, självklart!
Games don't create psychos. Games make psychos more creative.
  • 0
Jag har inte något Game i närheten, så för min del blir det ingen fråga om saken.
Dessutom trivs jag mycket bra inne hos EB Games, det är trevligt folk(större delen i alla fall).

Priserna är ganska hyfsade, och att kunna lämna tillbaka dåliga spel är gött(vet inte om Game har det också ) Jag fick(GRATIS!) dessutom en pedal till Guitar Hero: Metallica en gång Svårt att inte trivas efter en sån händelse
Imagining the future is a kind of nostalgia. - John Green
  • 0
jag tycker faktiskt EB gamesär bättre. för Game är så jävla dyra på allt.
Det är inte lätt att spela badminton när det blåser
  • 0
Citerar bolleman:
Jag har inte något Game i närheten, så för min del blir det ingen fråga om saken.

Dessutom trivs jag mycket bra inne hos EB Games, det är trevligt folk(större delen i alla fall).



Priserna är ganska hyfsade, och att kunna lämna tillbaka dåliga spel är gött(vet inte om Game har det också )


Samma.
Rawr. 'Nuff said.
  • 0
Tycker Gamestop är bättre
  • 0
Mycket bättre exkluderingslista på Gamestop
Brawl FC: 1934-4771-1722 Nickname: Mic
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!