Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Travian


Jag spelar som Romare nu. Vet inte varför jag valde de, jag bara tog nått.
Keep walking, nothing to see here.
  • 0
Jag heter Jävla Jävel.
Keep walking, nothing to see here.
  • 0
Jodå, det går skapligt bra för mig tycker jag. Har inte blivit attackerad på några veckor nu heller och så... Men min kompis (Även han är med i TP2) pratade om slutspelet eller vad han kallade det, vad är det egentligen?
Keep walking, nothing to see here.
  • 0
Det gick ganska bra för mig, hade 10 000 invånare. Men sen var det 2 killar som attackerade mig, och då var det kört.
aut viam inveniam aut faciam
  • 0
10 000?!? Hur lång tid tog det att få det? Jag har bara 600 och har spelat i en månad.
Keep walking, nothing to see here.
  • 0
Citerar spartanIII:
10 000?!? Hur lång tid tog det att få det? Jag har bara 600 och har spelat i en månad.


Kanske 3 månader. Tänk dig också att min huvudby hade 6000 invånare, sen hade jag ju 4 andra byar som hade 1000 invånare.
aut viam inveniam aut faciam
  • 0
Citerar Icyyy:
Citerar Hönken:
Tänk dig också att min huvudby hade 6000 invånare


Jag kanske har fel, men jag tror det låg runt det?

Hur länge har du kört och hur många invånare har du?
aut viam inveniam aut faciam
  • 0
Citerar Icyyy:
1000


Va?

www.travian.se är spelet jag körde. Nystartad server eller? Det fanns folk med 30 000 invånare när jag körde.
aut viam inveniam aut faciam
  • 0
Rigtigt roligt spel om någon är sugen på att börja kan ni regestrera er här: http://www.travian.se/?uc=sez_4042. Jag spelar på speed server och har över 3000 i pop, reggar ni er på länken kan jag hjälpa er med skydd och resurser
  • 0
Har 66 i befolkning just nu. Har tre legionärer.
Take it Easy but do take it
  • 0
Citerar sigmons:
Har 66 i befolkning just nu. Har tre legionärer.

Nice. Vilken server?
  • 0
Såg att det funkade att spela via En Ipod touch så det ska spelas lite nu

Tillagt 2010-01-31 17:19:
Såg att servern som heter SPEED 3x hade Flest medlemmar som spelade på den
Och jag undrar vad det är för skillnad Förutom att den är Snabbare att fixa saker
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
Mina erfarenheter av Speed-servrarna är att de tar en hel del av ens tid jämfört med de vanliga servrarna. Samtidigt är det ju många som föredrar Speed då det ju går mycket snabbare än vanliga.
  • 0
Citerar Geccod:
Mina erfarenheter av Speed-servrarna är att de tar en hel del av ens tid jämfört med de vanliga servrarna


jag Tycker att såna här textspel borde man sitta vid 1-2 Gånger per dag så man inte tröttnar

Tycker du att jag borde köra på en vanlig server?
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
Citerar Aztec:
jag Tycker att såna här textspel borde man sitta vid 1-2 Gånger per dag så man inte tröttnar

Tycker du att jag borde köra på en vanlig server?

Ja, det tycker jag med. Sitter alldeles för mycket vid Travian känner jag. ^^

Nej, jag tycker du ska prova på en Speed-server tills vidare i alla fall. De andra servrarna är inte värda att starta på nu då de varit igång så pass länge.
  • 0
Citerar Geccod:
Nej, jag tycker du ska prova på en Speed-server tills vidare i alla fall. De andra servrarna är inte värda att starta på nu då de varit igång så pass länge.


Jobbigt om man inte gillar det och måste starta om allt

Tillagt 2010-01-31 17:44:
Citerar Geccod:
Nej, jag tycker du ska prova på en Speed-server tills vidare i alla fall. De andra servrarna är inte värda att starta på nu då de varit igång så pass länge.


Har börjat spela på server 1 iallafal
Orkar inte vara för aktiv på ett textspel, Tröttnar fort då

Tillagt 2010-01-31 17:49:
Gogo mycket text

har 2 frågor.
Läste lite på andra forum och såg att en server bara hålldes upp ett antal dagar, är det sant?
Så, vilken server är nyast så man inte börjar bygga sen stängs den ner
hur gammal är Speed servern?

Och om man har ett account, Kan man byta vilken server den "ligger" på?

Edit: Kom på svaret på mina 2 frågor. Så ingen behöver svara
I mörkret hörs inga tårar.
  • 0
Citerar Geccod:
Citerar sigmons:Har 66 i befolkning just nu. Har tre legionärer.
Nice. Vilken server?


server 2 den hade minst spelare. Så jag tänkte att chansen att bli anfallen är mindre.
Take it Easy but do take it
  • 0
  • Phip
  • Phip
Jag är så grymt dålig på det här spelet.
"In this world, nothing is certain but death and taxes."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!