Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

NHL 08


  • Loka
  • Loka
Men jag vill spela onliiiine!
  • 0
Kommer köra med NY Rangers, all the way!

Fast börjar troligtvis med att spöa skiten ur FBK med Frölunda Indians.
Den som tar från den som spar, han har!
  • 0
Är Boston fortfarande bra? Jag gillade dem på 2005.
  • 0
Citerar marten1000:
Är Boston fortfarande bra? Jag gillade dem på 2005.



Inte så bra
Evil Is Back
  • 0
Citerar marten1000:
Är Boston fortfarande bra? Jag gillade dem på 2005.


Annars får man väll göra dom bra i dynasti, det som är det roliga ju.
Jag får väl ta min egen ciggarettändare och gasa ihjäl mig då.
  • 0
  • Loka
  • Loka
Det blev värsta buggen när jag lirade igår. Det stod 3-2 till datorn när det var typ 1 min kvar. Då får datorn pucken bakom sitt mål. När han ska lägga en passning så åker pucken i in målet bakifrån och ligger där och ingen kan röra den. Där ligger den tills det att matchen är slut
  • 0
Nån som vet om kommer att kunna uppdatera uppställningarna längre fram?
Jag får väl ta min egen ciggarettändare och gasa ihjäl mig då.
  • 0
En sak som irreterande är att motståndaren OFTA gör mål på första skottet även om det är en "självklar" räddning. Det var likadant i 07. Mål på första skottet sen kan det bli 35räddningar efter det lixom... skumt
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
Det är riktigt irriterande att dom knappt kan missa mål när man tagit ut målvakten.
Jag får väl ta min egen ciggarettändare och gasa ihjäl mig då.
  • 0
Spelar Bäckström i Capitals eller Brynäs?
  • 0
Citerar _sennah:
Spelar Bäckström i Capitals eller Brynäs?


Ja, han spelar i Brynäs. Dåligt att dom inte har uppdaterat ordentligt .

Ett tips till alla som ska ha det på PS2. Alla dom påstende att kunna välja hook , svikt på klubban och välja skena , byxor och handskar ... den funktionen finns inte på PS2.
Skapa egna lag och välja egna tröjor, och färger ,, finns inte heller ... inte heller bestämma egen taktik.

Dock negativt av EA att bara göra dessa funktioner till Xbox360 och PS3.
Medans dom låter PS2 och PC vara rest versioner.

Men nu ska jag gå och njuta av det lilla dom har nytt och sätta in RBK edge koden och spela vidare i mitt Dystiny mode ...

Dock lite försenat med släppningen, men kan faktistk ge spelet en 8/10 .
  • 0
verkar som det är köpvärt detta år?
  • 0
Citerar wulfen:
verkar som det är köpvärt detta år?


Till PS3 och Xbox ja.
Men inte till PC eller PS2.
  • 0
Hur sparar man spelare man har gjort och hur får man in dom i ett lag man skapar själv?
Yeah!
  • 0
Citerar Tramblin:
Hur sparar man spelare man har gjort och hur får man in dom i ett lag man skapar själv?


Det sparas automatiskt och man kan bara ha sinna egna spelare i Free Agent marknaden, men du kan alltid redigera det lag du vill ha din gubbe i och lägga in honom där . '

Men radera en annan gubbe då så du inte spräcker lönetaket, för då går det inte att spela sennare.
  • 0
Fick ett mål mot mig igår, det var en långasam rökare som letade sig in brevid min målvakt, skottet kom from Tom Poti som stod i eget målområde!
Jag får väl ta min egen ciggarettändare och gasa ihjäl mig då.
  • 0
Är det svenska komentatorer??
  • 0
Citerar _sennah:
Är det svenska komentatorer??


Nej, två tjatiga amerikaner.
Jag får väl ta min egen ciggarettändare och gasa ihjäl mig då.
  • 0
Tycker att detta spelet är gnska så värdelöst online. Går ju ej att lägga upp någon strategi för hur man vill spela( online, spelar ej offline) och det finns ju typ tre sätt att göra mål på. Varje match känns som den andra lik enligt mig. Spelet faller på det som Ea,s hockey spel alltid har varit deras svaghet, dvs att det inte lönar sig att spela riktig hockey. Synd att 2k serien tycks ha blivit helt knasig sen 2k4 och 2k5 spelen
  • 0
Yay! Nu har jag också NHL 08. Fick det idag i födelsedags present Har inte hunnit spela så mycket, men av det jag har spelat så är det grymt kul
  • 0
Slog Ottawa idag i en 7:e stanlecupfinal. Satan vad gutt, finalserien svängde hela tiden. Ingen lätt match hehe

Lite trist att spelare gick i pension bara... Känns som att Niklas Lidström, Joe Sakic, Mats Sundin mfl hade mer å ge...
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0
Citerar Silverado:
Slog Ottawa idag i en 7:e stanlecupfinal.


Hur gick det för ahllaget?
Yeah!
  • 0
Vad kör ni på för svårighetsgrad då? själv kör jag på näst lättaste, tycker det är dåligt att det är sån jädra skillnad på mellan 2a och 3e svårihetsgraden, jag får inte många skott på mål då.
Jag får väl ta min egen ciggarettändare och gasa ihjäl mig då.
  • 0
Citerar Berras:
Vad kör ni på för svårighetsgrad då? själv kör jag på näst lättaste, tycker det är dåligt att det är sån jädra skillnad på mellan 2a och 3e svårihetsgraden, jag får inte många skott på mål då.


Kör också på andra graden. Det är stor skillnad på första och andra också. Vann med typ 9-0 på första graden
  • 0
jag kör på "Proffs" det är det näst lättaste, men det är för lätt. Men kör man på nästa svårighetsgrad "All-star" så blir det alldelles för svårt. Det har alltid vart så i NHL-spelen, hoppet mellan svårighetsgraderna är alldelles för stort.

Det var perfekt svårt i stanleycup-finalen. Då blev det jämna resultat i nästan alla matcher. Lite surt att man antingen vinner med 6-1 eller så förlorar man med 6-1...
- sweet as sweetness, dark as darkness -
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!