Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The War Z


Är det nån som spelar detta?

Har faktiskt haft ganska kul med det, förutom att det är för mycket COD ungar nu som tror det är deathmatch som är huvudsaken.
  • 0
Hörde talas om det för första gången för någon timme sedan.
Ser ut att vara vad man får om man blandar DayZ med cod ungefär.
Spelet bygger tydligen på War Inc motorn.
  • 0
Hoppas på en öppen beta inom en snar framtid så man får testa. Till dess, mja... kanske...
  • 0
Som jag fattade det så kostade runt 20 eller 30 dollar och då får man tillgång till Alpha versionen av spelet.
  • 0
Ser ganska kasst ut...
I haven't failed, I've found 10,000 ways that don't work
  • 0
Det är tyvärr rätt trasigt just nu men det är å andra sidan bara en alpha. Men iden tycker jag är brilliant, väldigt the walking dead över det, men tyvärr blir det bara vanliga PVP matcher med zombier i bakgrunden just nu.
  • 0
Hoppas att utvecklingen av spelet gör att det får sin egen stil, just nu ser det mest ut som att man försöker locka DayZ fans som tycker Arma2 är för komplicerat.
Men spelet är som sagt fortfarande bara i ett tidigt stadie, när spelet är klart kanske det är fantastiskt.
  • 0
Inte värt att testa förrän åtminstone betan. Eller är det den som är ute nu?

Day Z alphan </3

Så underbart koncept men så poorly genomfört.
  • 0
Jag köpte det igår faktiskt. Gillar det. Kul att springa runt och upptäcka områden och undvika zombies osv. Problemet var bara att spelarna bara dödade mig hela tiden innan jag hann komma någon vart. Men det var nog mest pga någon server wipe som var på g. Jag har inte spelat day Z eller liknande så jag har inget att jämföra med men det är helt klart olikt allt jag spelat hittills. Inte alls som cod eller så =) Behöver bara få chansen att komma någon vart haha. Är väl bäst att spela med andra antar jag ;P
  • 0
Jag spelar lite men jag suger på det.
All you care about is money. This town deserves a better class of criminals and I'm going to give it to them.
  • 0
Haha, ja och det gör uppenbarligen jag också XD

Jag hoppas mest att folk börjar samarbeta mer istället för att ta död på varandra! ;D
  • 0
En mycket svår bild att läsa....men lyckades väl någelunda ;P

Ser mest ut som en spelare som är sur pga ban osv. Känns ganska självklart att dom kommer sluta med utvecklandet om dom inte får in pengar. Det är ju ett mmo trots allt =P
  • 0
1. Det är en förre-detta Moderator. 2. Dem har redan råd att jobba med spelet 1 helt år till men om dem inte tjänar nog med GC så dem kan få löneförhöjningar lägger dem ned spelet. Det flesta där är delvist bevisat. Gå in och kolla på Kewd's twitter.
Morgan, You're a Freeman now.
  • 0
Någon som vill spela War z kanske starta en grupp/klan eller så för att hjälpa varandra.
i'll Be Back
  • 0
Rekommenderar att du lämnar spelet ett tag. Hela Databasen blev stulen och alla emails, lösen osv.
Morgan, You're a Freeman now.
  • 0
Allt är ju löst nu.
i'll Be Back
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!