Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Vilka spel har ni klarat ut på en dag?


tog harpan på ca 2 min



det är inte många som gör
  • 0
Citerar TROLLHÄTTE ERIK:
tog harpan på ca 2 min



det är inte många som gör

En polare har klarat det på 52sek
Själv duger jag inget ting till...
Sometimes you need to break some omelets to make some eggs, you know what I'm saying?
  • 0
Klarade Project Snowblind på en dag förrut. Dock hade jag lite hjälp av en kompis (Vi delade på kostnaden att hyra det).
Die?
  • 0
Spider man 2 klarade jag ut på en dag, min kompis har haft det i ett år och har fortfarande inte klarat ut det
  • 0
klarade ut Half-life: Uplink på 30 minuter....

visst räknas demos också som ett spel?
Rädslan för att förlora nån finns där, bakom det fejkade leendet...
  • 0
  • G5I
  • G5I
Spider-Man 2: Enter Electro
  • 0
Kommer inte ihåg, men jag har klarat Corpsern på GoW. Det tog ca 30 sek på Hardcore då..
"Vote me for årets troll!"
  • 0
Klarade King Kong på mindre än ett dygn.
Gamer FL <3
  • 0
F.E.A.R.
GoW
Mafia
Broken Sword 2
Riddick
MoH: PA
Vietcong
Två av kampanjerna i Starcraft
Mina pronomen är fruktansvärt ointressanta, men mina adjektiv däremot: lång och snygg
  • 0
Om det nu gills som ett äkta spel kan jag säga att jag klarade det oerhört usla Sagan Om De Två Tornen på någon tråkig förmiddag hemma hos en kompis för ett tag sedan.
Know ye not that the unrighteous shall inherit the kingdom of God?
  • 0
Tror inte jag har klarat ett spel på en dag...
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
  • Missing Avatar
  • Gixy
Citerar madosopia91:
Om det nu gills som ett äkta spel kan jag säga att jag klarade det oerhört usla Sagan Om De Två Tornen på någon tråkig förmiddag hemma hos en kompis för ett tag sedan.


Sagan Om De Två Tornen är ju Hack 'n Slash när det är som bäst.

Annars alla simpla Harry Potter-spel.
  • 0
Jag har klarat Super metroid typ 8 gånger på en dag, första gången jag spelade det tog det dock två dagar. Har klarat både Zelda OoT och TP på en och samma dag, tog typ 20 timmar för båda samanlagt, typ 8 för OoT och 12 för TP Sov tidigt dagen innan och började spela vid typ ett på morronen och eftersom att jag hade lite pauser emelanåt var det ganska stressigt.(nådde sista striden i TP vid halv tolv ) Annars har jag klarat dom flesta spel jag äger på en dag men självklart inte fösta gången jag spelat dom.
Where are your friends tonight?
  • 0
Klarade Kotor på 22 timmar...visserligen spelade jag inte 22 timmar i sträck, men..you know..
Let's hug it out, bitch.
  • 0
Jag spelar helt enkelt inte såpass mycket att jag klarar ut ett helt spel på en dag.
Till hur många personer räcker 1 liter sås?
  • 0
24: The Game. (nästan.) Spelade 22 timmar tills jag dog och jag blev väldigt frustrerad.
  • 0
Nästan alla mina spel klarar jag den första dan, det längsta jag har spelat måste ha tagit 3 dagar annars har de senaste spelen legat på 2 dagar.
Duspeeqazou! I see you!
  • 0
GW: Factions kan nog även nybörjare klara ut på ynka 5-6 timmar. Oförlåtligt liten story.
"Madness is something rare in individuals - but in groups, parties, peoples, ages, it is the rule." Friedrich Nietzsche, Beyond: Good and Evil
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!