Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

The Elder Scrolls V: Skyrim [Spoilerfri]


48h kirrat.

Gjort mq, Companions, Mages Guild, kriget och har påbörjat Thieves Guild!

Förresten, har någon stöt på en talande hund?
Per Aspera Ad Astra
  • 0
Citerar Sideshow95:
Citerar Lurkman:
Nej, jag vill minnas att jag såg någon krokig liten varelse. Hittar dock ingen bland GRs tidigare bildsläpp.


Hm, har ingen aning vad det kan vara. Jag var dock helt övertygad om att jätten var en Goblin.


Jag tror jag hittade den trailern, är nu rätt säker på att det var jätten som jag misstog för en goblin.
  • 0
Citerar Arthas:
Förresten, har någon stöt på en talande hund?


Ja.
"M'aiq knows much, tells some. M'aiq knows many things others do not."
  • 0
Tappar helt lusten av att spela en gubbe efter ett visst tag, vet inte varför. Känns sådär att bara byta efter nästan 30 timmar på en karaktär. (Har gjort det två gånger nu.) High elf warrior nu.. (WTF??) Det är som om jag tappar lusten efter klarat något stort, mainquest, Dark Brotherhood och inbördeskriget..
"Vad som är roligt är subjektivt din dumme jävel."
  • 0
Citerar Arthas:
48h kirrat.

Gjort mq, Companions, Mages Guild, kriget och har påbörjat Thieves Guild!

Förresten, har någon stöt på en talande hund?


50h här, har inte ens hunnit få tredje ordet i unrelenting force och har bara gjort ett par quests i Companions. Man sidetrackas hela tiden.
  • 0
Citerar Arthas:
48h kirrat.

Gjort mq, Companions, Mages Guild, kriget och har påbörjat Thieves Guild!

Förresten, har någon stöt på en talande hund?


Oj herregud! Springer du igenom spelet eller? Jag har två karaktärer som jag har sammanlagt spelat snart 90 timmar på och jag har klarat companions och theives guild.
va...
  • 0
via mobil

Wtf! Jag har oändligt med magi?!?
Flying is simple. You just throw yourself at the ground and miss. - Douglas Adam, "So Long, and Thanks for the Fish"
  • 0
Hur funkar det med sparfilerna, har inte hunnit testa. Blir det en "mapp" för varje eller blandas de hej vilt?
Vad är det för mening att äta om man ändå har sylt på?
  • 0
Har det släppts info kring vad patchen den 24:e ska fixa?
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.
  • 0
För er som klarat A night to remember Spoiler:ALLTSÅ VA?
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Jag följer vanligvis lagen, men en stad behandlade mig mycket illa i en quest utan riktigt kompensera för det. Så jag utnyttjade faktumet att jag hade nyckeln till banken - smög in och bröt up kassaskåpet. Gick därifrån med ett skapligt antal guldtackor och guld. "tvättade" tackorna genom att producera smycken av dem och sålde vidare.

Livet som tjyv börjar locka... mage-tjyv!
  • 0
Citerar sammiboii:
För er som klarat A night to remember


Jag vet!
Vad är det för mening att äta om man ändå har sylt på?
  • 0
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Snart 100 timmar och känns som att detta kommer hålla över 1000h med expansions.
Kommer nog spela detta ända tills nästa Fallout!
I got holes in my shoes, I play the down payment blues
  • 0
Citerar Danerous:
Hur funkar det med sparfilerna, har inte hunnit testa. Blir det en "mapp" för varje eller blandas de hej vilt?


De blandas hej vilt. Inte jättejobbigt, men du får ha tungan rätt i mun när du sparar bara.
electronic monolith throw a jam upon the disc
  • 0
Citerar Peddi93:
Är det någon annan som lirar på PS3 och får liknande experience:

http://www.youtube.com/watch?v=81Cz9zefTW4



http://www.youtube.com/watch?v=dC5EAiMKt7U



http://www.youtube.com/watch?v=FU-GE04Z69w



?


Händer mig nästan hela tiden.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar sammiboii:
Citerar Peddi93:Är det någon annan som lirar på PS3 och får liknande experience:

http://www.youtube.com/watch?v=81Cz9zefTW4



http://www.youtube.com/watch?v=dC5EAiMKt7U



http://www.youtube.com/watch?v=FU-GE04Z69w



?

Händer mig nästan hela tiden.

Tror du patchen lär fixa det eller ska det säljas och inte köras på PS3?
"Look kid: We don't get to choose how we start in this life. Real greatness... is what you do with the hand you're dealt."
  • 0
Vad ska man satsa på i blacksmithing?
  • 0
Citerar Peddi93:
Tror du patchen lär fixa det eller ska det säljas och inte köras på PS3?


Fixas nog i patchen, och nej, det ska inte säljas.
Yoko Ono är en asiat. Asiater är folk från asien. -Lurkman
  • 0
Citerar Lurkman:
Jag följer vanligvis lagen, men en stad behandlade mig mycket illa i en quest utan riktigt kompensera för det. Så jag utnyttjade faktumet att jag hade nyckeln till banken - smög in och bröt up kassaskåpet. Gick därifrån med ett skapligt antal guldtackor och guld. "tvättade" tackorna genom att producera smycken av dem och sålde vidare.

Livet som tjyv börjar locka... mage-tjyv!


Jag skiter totalt i lagen, så länge jag inte blir gripen
Glory to Arstotzka!
  • 0
Citerar luring43:
Vad ska man satsa på i blacksmithing?

Jag skulle ta högra sidan så du kommer åt Daedric som är det bästa du kommer åt när det gäller vapen och även heavy armor.
You are what you love, not what loves you.
  • 0
Citerar Fauve:
Jag skulle ta högra sidan så du kommer åt Daedric som är det bästa du kommer åt när det gäller vapen och även heavy armor.


Dragon armor?
Vad är det för mening att äta om man ändå har sylt på?
  • 0
Någon som vet vilka djur/varelser (dvs. ej humanoids) som har en Grand Soul?
  • 0
Ställer frågan en gång till:

Har det någon betydelse för fortsättningen av spelet när man väljer vem man följer med precis i början? Spoiler:Alltså, när draken attackerar Helgen och du springer för dit liv. Där kan du ju välja att följa med rebellsnubben eller imperietvakten
Trying to make a living and doing the best I can
  • 0
Citerar luring43:
Vad ska man satsa på i blacksmithing?


Använder du Light Armor så välj vänster sida, använder du Heavy Armor så välj höger. Dragon Armor kommer du åt i vilket fall.

Tillagt 2011-11-20 17:50:
Citerar TheYellowHero:
Spoiler


Det tror jag inte. Du blir nog bara lite mer "friendly" med den du väljer. Men i långa loppet så påverkar det inte alls speciellt mycket.
"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!