Svenska
nyaste
Atrás

Spel

Här inne pratar vi bara om spel.

Steam


  • Fhux
  • Fhux
Första reaktionen när jag lade märke till halloween rean:
http://tinyurl.com/63nwkwb
  • 0
Citerar Dark Xion:
Lutar väl åt Borderlands då!


Om du inte redan har handlat, så såg jag att "Borderlands GOTY-edition" hade dykt upp på sale nu. Till det blygsamma priset 7.49€, jämfört med 4.99€ för den vanliga versionen.

Den innehåller alla 4 expansioner/DLC, så det kanske vore värt att köpa den istället.

Har någon spelat Amnesia - The Dark Descent förresten ?

Den har tydligen fått riktigt hög "metascore", fast jag har aldrig hört talas om den. Kostar bara 3€, så man kanske borde slå till innan rean slutar.
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Citerar Elak Kyckling:
http://www.gamereactor.se/blog/elak+kyckling/183361/


Sweet! Jag har kollat runt på lite recensioner också, så det här får bli pricken över "i", ett klart köp.

Jag slår till!
One mans worthless, is another mans priceless...
  • 0
Citerar Vipraxay:
Har en jäkla massa att spela igenom nu, köper mer än vad jag hinner spela...


Det låter bekant.
  • 0
Citerar Mort2:
Jag slår till!

Gör det, utan tvekan det läskigaste spelet någonsin.

Älskar förresten Killing Floor som jag köpte på rean. Rekommenderar det starkt till alla som tyckte om L4D.

Look out you PLONKAH!
Nob off you tosspot!
Bog off you wanker!
Cheers big ears!
You gormless tosser!

SHUT YOUR MOUF!
  • 0
Hejsan, jag undrar varför mina spel tf2 och hl2 deathmatch inte kan hitta några server, eller det gäller alla onlinespel!!
I hate television. I hate it as much as peanuts. But i can`t stop eating peanuts. // Orsan Wells
  • 0
Håller på att ladda ner Skyrim, men av någon anledning går det bara 60kb/s. Jag har kollat alla settings, och har en fiberkabel till internet.
http://img696.imageshack.us/img696/1391/bbkresultat.jpg

Är det bara steams servrar som är nere eller något på min sida?
  • 0
The Elder Scrolls IV: Oblivion för ca 45 spänn på steam just nu, aldrig testat det, men kanske kan vara värt att köpa, eller ska man satsa på Skyrim? (:
Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0
Av det jag sett av Oblivion och hört om det så verkar Skyrim vara mycket bättre (har själv endast kört morrowind & skyrim varav de båda två är på ung. samma nivå på hur bra de är, båda har sina styrkor och svagheter)
History will be kind to me, because I intend to write it
  • 0
Citerar Dark Xion:
The Elder Scrolls IV: Oblivion för ca 45 spänn på steam just nu, aldrig testat det, men kanske kan vara värt att köpa, eller ska man satsa på Skyrim? (:


45 spänn, varför inte. Har Oblivion men inte Skyrim och jag gillar det. Har dock hör att Skyrim är bättre.

Men kommer 45kr göra dig utfattig?
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Nej precis, 45 spänn är ju en struntsumma, verkar vara ett spel som håller länge!
Whats that Sandwich? Kill them all? Good idea! Hahahah!
  • 0
Citerar thegame-killer:
Hejsan, jag undrar varför mina spel tf2 och hl2 deathmatch inte kan hitta några server, eller det gäller alla onlinespel!!
I hate television. I hate it as much as peanuts. But i can`t stop eating peanuts. // Orsan Wells
  • 0
Citerar thegame-killer:
Citerar thegame-killer:Hejsan, jag undrar varför mina spel tf2 och hl2 deathmatch inte kan hitta några server, eller det gäller alla onlinespel!!


Får du någon error code? Eller inget händer när du refreshar i server listan?

-----------------------------------------------------------------------------
------------------

Snart "Black friday" (25 november) så lär vara thanksgiving sale på steam innan christmas sale
Sockerfriiiiiii
  • 0
Citerar Sherluck:
Citerar thegame-killer:
Citerar thegame-killer:Hejsan, jag undrar varför mina spel tf2 och hl2 deathmatch inte kan hitta några server, eller det gäller alla onlinespel!!


Får du någon error code? Eller inget händer när du refreshar i server listan?

-----------------------------------------------------------------------------
------------------

Snart "Black friday" (25 november) så lär vara thanksgiving sale på steam innan christmas sale


Inget händer när jag refreshar i server listan!
I hate television. I hate it as much as peanuts. But i can`t stop eating peanuts. // Orsan Wells
  • 0
Citerar thegame-killer:
Citerar

Inget händer när jag refreshar i server listan!


Ok testa stänga av steam sen ta bort ClientRegistry.blob och serverbrowser.vdf från steam folder och starta om steam igen så det skapas nya fil och se om det hjälpte.

Tillagt 2011-11-20 10:44:
Kolla även så din brandvägg inte blockerar spelen
Sockerfriiiiiii
  • 0
Är The Orange Box med Half Life 2, Team Fortress 2 och Portal värd sina 199 kr till Ps3? Funderar på att köpa den om spelen är roliga annars lägger jag pengarna på något annat. Tycker ni spelen är värda dom kronorna boxen kostar?
Yeah, I'm a gamer forever.
  • 0
Citerar Monachus:
Är The Orange Box med Half Life 2, Team Fortress 2 och Portal värd sina 199 kr till Ps3? Funderar på att köpa den om spelen är roliga annars lägger jag pengarna på något annat. Tycker ni spelen är värda dom kronorna boxen kostar?


Ja, 200 är ett kap!

Team Fortress 2 är dock bättre till PC, men alla HL2 och Portal är värt det
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0
Citerar Sony boj:
Citerar Monachus:
Är The Orange Box med Half Life 2, Team Fortress 2 och Portal värd sina 199 kr till Ps3? Funderar på att köpa den om spelen är roliga annars lägger jag pengarna på något annat. Tycker ni spelen är värda dom kronorna boxen kostar?


Ja, 200 är ett kap!

Team Fortress 2 är dock bättre till PC, men alla HL2 och Portal är värt det


Skulle hellre köpa det till PC. Billigare också.
"Who's the more foolish...the fool or the fool who follows him?" - Ben Kenobi
  • 0
Citerar T-Boy:
Citerar Sony boj:
Citerar Monachus:
Är The Orange Box med Half Life 2, Team Fortress 2 och Portal värd sina 199 kr till Ps3? Funderar på att köpa den om spelen är roliga annars lägger jag pengarna på något annat. Tycker ni spelen är värda dom kronorna boxen kostar?


Ja, 200 är ett kap!

Team Fortress 2 är dock bättre till PC, men alla HL2 och Portal är värt det


Skulle hellre köpa det till PC. Billigare också.


Har dock ingen spelbar PC för tillfället. Så blir det ett köp så blir det till PS3.
Yeah, I'm a gamer forever.
  • 0
H
Citerar Sherluck:
Citerar thegame-killer:Citerar

Inget händer när jag refreshar i server listan!

Ok testa stänga av steam sen ta bort ClientRegistry.blob och serverbrowser.vdf från steam folder och starta om steam igen så det skapas nya fil och se om det hjälpte.

Tillagt 2011-11-20 10:44:
Kolla även så din brandvägg inte blockerar spelen


Hjälpte inte!!
I hate television. I hate it as much as peanuts. But i can`t stop eating peanuts. // Orsan Wells
  • 0
Nu har de höstrea på Steam! Nya erbjudanden varje dag. Köpte Portal 2 för endast 10,5 euro (96 kronor)!

Finns även ett paket med alla Valves spel för 44 euro (halva priset), för den som är intresserad.
Om man inte var så lat skulle man göra något skitepiskt
  • 0
Vill bara tipsa om att Steam just nu rear ut PC-versionen av LA Noire till HALVA PRISET!

Alltså enbart ca 230 kr! Köp! Köp! Köp! Gäller bara i ca 21 timmar till!

Jag väntar bara på tolvslaget och mer pengar sen ska jag slå till!
The smell of strange colours are heard everywhere.
  • 0
Fan att jag köpte portal 2 för 250 i somras.

NI SOM INTE HAR MASS EFFECT 2 ELLER ZENO CLASH KÖP!

Har det mesta idag, LA känns för dyrt, Rift nej, flashpoint skit, gjost warrior har jag men skit....
PS3 320GB, PSN: Asseroth / Win7 på gamingdautan
  • 0

För att kommentera måste du vara inloggad. Om du inte är medlem än - bli medlem nu!